1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 119 від 20.10.99
м.Київ
Про додаткові заходи щодо дотримання положень Закону України "Про вибори Президента України" при проведенні передвиборної агітації
На виконання постанови Центральної виборчої комісії N 340 від 12 жовтня 1999 року Держтелерадіо України провело додаткову оперативну перевірку стану дотримання Закону України "Про вибори Президента України" та положення ЦВК "Про порядок використання засобів масової інформації для проведення передвиборної агітації під час виборів Президента України" встановлено, що всі телерадіоорганізації державної сфери управління виконують основну функцію, передбачену чинним законодавством - дотримуються правил видачі в ефір програм кандидатів на посаду Президента України за рахунок коштів з державного бюджету України.
На мережі Першого загальнонаціонального каналу (УТ-1) Національною телекомпанією України була забезпечена трансляція в ефір першого етапу виступів кандидатів у Президенти України, а з 4 жовтня - почався другий етап виступів.
З цієї ж дати здійснюються виступи кандидатів на Українському радіо (УР-1).
Згідно проведення з територіально-виборчими комісіями жеребкування всі державні обласні (регіональні) телерадіокомпанії здійснили показ в телеефірі і видачу по місцевих телерадіомережах претендентів на вищу державну посаду. На даний період здійснено понад 500 таких виступів. Таким чином, творчо-виробничі підрозділи системи Держтелерадіо України суворо виконують вимоги Закону про рівне надання ефірного часу кандидатам у Президенти України за рахунок державного бюджету.
Національна телекомпанія України і обласні (регіональні) ДТРК спільно з ЦВК та тервиборчкомами ведуть цілеспрямовану роботу по роз'ясненню положень умов і порядку голосування.
Державні компанії надають кандидатам ефірний час для ведення передвиборної агітації також за рахунок коштів виборних фондів за умови дотримання суб'єктами виборчого процесу, встановлених Законом і положеннями вимог (зокрема, про укладання договору на надання ефірного часу, попередню проплату, дотримання технічних стандартів мовлення тощо). На таких обопільне прийнятних засадах уже надано 672 виходи в ефір загальним обсягом понад 15 тис. годин.

................
Перейти до повного тексту