- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства
транспорту та зв'язку
N 738 від 19.06.2008 )
Про порядок прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань
Відповідно до статті
22 Закону України
"Про звернення громадян" та у зв'язку зі змінами в організаційній структурі Міністерства транспорту та зв'язку України,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України (далі - Порядок), що додається.
2. Управлінню контролю та діловодства забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до затвердженого Порядку.
3. Першому заступнику Міністра транспорту та зв'язку України, заступникам Міністра, керівникам Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації, ДП "Укрсервіс Мінтрансу" та ДК "Укрморпорт", структурних підрозділів центрального апарату Міністерства забезпечити виконання зазначеного Порядку.
4. Прес-службі Міністерства транспорту та зв'язку України через засоби масової інформації оприлюднити Порядок особистого прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України.
5. Визнати такими, що втратили чинність накази Мінтрансзв'язку від 23.10.2006
N 1019 "Про порядок прийому у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань" та від 09.11.2006 N 1067 "Про внесення змін до наказу Мінтрансзв'язку від 23.10.2006 N 1019 "Про порядок прийому у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань".
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
05.10.2007 N 899
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює питання організації і проведення особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства транспорту та зв'язку України (далі - Міністерство), керівниками Державних департаментів Міністерства, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації, ДП "Укрсервіс Мінтрансу" та ДК "Укрморпорт".
1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян є:
реалізація положень Закону України
"Про звернення громадян", інших законів України, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
сприяння у вирішенні проблемних питань, що пов'язані з функціонуванням галузей транспорту та зв'язку відповідно до компетенції Міністерства, з якими звертаються громадяни до Міністерства.
2. Організація особистого прийому громадян.
2.1. Прийом громадян Міністром транспорту та зв'язку України, Першим заступником та заступниками Міністра здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації, ДП "Укрсервіс Мінтрансу" та ДК "Укрморпорт" згідно з графіком, що затверджується Міністром.
Прийом громадян керівниками Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації, ДП "Укрсервіс Мінтрансу" та ДК "Укрморпорт" здійснюється у визначені дні та години згідно із затвердженим графіком.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться позачергово.
2.2. Організація особистого прийому громадян у Міністерстві здійснюється працівниками Сектору роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому Управління контролю та діловодства (далі - працівники).
2.3. Попередній запис на прийом до керівників Міністерства здійснюється працівниками, згідно з розпорядком роботи Міністерства за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 14. Вхід до громадської приймальні вільний, без оформлення перепусток. Попередній запис може здійснюватись за телефоном 461-55-90 з обов'язковим поданням в день прийому письмового викладення суті звернення та обґрунтування.
2.4. На кожного заявника заводиться Картка обліку особистого прийому громадян (далі - Картка), згідно з додатком.
2.5. Для забезпечення здійснення особистого прийому Міністром та заступниками Міністра:
2.5.1. Працівник з'ясовує, в якому структурному підрозділі знаходилось попереднє звернення громадянина, який бажає записатись на особистий прийом до керівництва Міністерства, або до компетенції якого структурного підрозділу належить питання, з яким звернувся громадянин. Враховуючи з'ясоване, працівником заповнюються графи 3, 4 та 5 Картки;
2.5.2. Копії карток передаються структурним підрозділам, що зазначені у графі 5, для опрацювання та надання матеріалів для здійснення особистого прийому;
2.5.3. Структурні підрозділи надають інформаційну довідку щодо справи громадянина, зазначеного у Картці. Інформаційна довідка повинна містити:
суть проблеми, стосовно якої звернувся громадянин;
пропозиції щодо вирішення питання;
копії попередніх звернень та копії відповідей на них;
прізвище, ім'я та по батькові посадової особи (керівника або заступника керівника структурного підрозділу), який має бути залученим до участі в особистому прийомі громадян керівництвом Міністерства;
2.5.4. Підготовлені матеріали передаються працівникам громадської приймальні за підписом керівника структурного підрозділу або його заступника;
2.5.5. На підставі отриманих від структурних підрозділів матеріалів формується справа, що надається посадовій особі, яка здійснює особистий прийом громадян, та заповнюються графи 1, 2 Картки.
2.6. Вивчені та відпрацьовані списки громадян, які попередньо записані на прийом до посадових осіб Міністерства затверджуються не пізніше ніж за дві години до здійснення особистого прийому начальником Управління контролю та діловодства Міністерства або його заступником та передаються працівнику, що відповідає за організацію робочого часу посадової особи. У разі необхідності, для здійснення особистого прийому посадовими особами Міністерства, залучаються фахівці структурних підрозділів до компетенції яких відноситься опрацювання питань, поставлених у зверненнях громадян.
2.7. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
З метою припинення неправомірних дій посадових осіб та скасування незаконних рішень, забезпечення безпечної та стабільної роботи галузі, особливу увагу слід приділяти зверненням громадян, в яких йдеться про недоліки в роботі органів, що є у підпорядкуванні Міністерства, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів, підготовку чи здійснення на об'єктах транспорту терористичних актів чи інших протиправних дій, які створюють загрозу безпеці громадян та функціонування транспорту.
2.8. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові, на його бажання надається усна або письмова відповідь відповідними структурними підрозділами Міністерства.
2.9. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Міністерства, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутись, і по можливості сприяє в цьому.
................Перейти до повного тексту