1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Л И С Т
15.01.2010 N 12.01-06/19
Керівникам закладів,
установ та одержувачам
коштів державного бюджету,
підпорядкованих МОЗ України
Щодо порядку та термінів подання річного фінансового звіту про виконання кошторисів доходів і видатків за 2009 рік
Міністерство охорони здоров'я України повідомляє, що термін подання річного фінансового звіту про виконання кошторису доходів і видатків за 2009 рік для Вашої установи (закладу) встановлено ____________ 2010 року.
При складанні фінансового звіту за 2009 рік заклади та установи, що підпорядковані МОЗ України, керуються Змінами до Порядку складання річних фінансових звітів за 2007 рік установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, затвердженими наказом Державного казначейства України від 15.01.2010 N 8.
Форми річних фінансових звітів підлягають консолідації у зведеному звіті Міністерства охорони здоров'я України за умови відповідності окремих даних форм фінансової звітності установи (закладу) до аналогічних даних, відображених в обліку органів Державного казначейства України, які візуються останніми з проставлянням підпису, печатки або штампа на кожній сторінці.
За достовірність даних річної фінансової звітності безпосередньо несуть відповідальність керівник та головний бухгалтер установи (закладу).
Одержувачі коштів державного бюджету додатково надають форму N 2 "Звіт про надходження та використання коштів загального фонду" із заповненням графи 9 "Фактичні видатки" по відповідних бюджетних програмах та кодах економічної класифікації видатків.
До звіту додається супровідний лист, пояснювальна записка у відповідності до цього Порядку та Додаткова інформація відповідно до запропонованої Міністерством охорони здоров'я України форми (додаток 1, 2).
Річна фінансова звітність подається безпосередньо головним бухгалтером (керівником фінансової служби) установи (закладу) на паперових носіях до Департаменту економіки, фінансів і бухгалтерської звітності МОЗ України, а в електронному вигляді в системі "БЕСТ-ЗВІТ" до ДП Українського інформаційно-обчислювального центру МОЗ України за адресою: zvit@uioc.moz чи (як виключення) на адресу zvit@moz.gov.ua (лист МОЗ від 07.12.2009 N 12.01-06/648) .
Директор Департаменту
економіки, фінансів
і бухгалтерської звітності


О.І.Левицький
Додаток N 1
до листа МОЗ України
15.01.2010 N 12.01-06/19
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
до пояснювальної записки до фінансового звіту за 2009 рік
I. Повна назва закладу (установи), юридична адреса.
II. Характеристика закладу (установи), діяльність згідно статуту (його номер, дата реєстрації), цілі та мета витрачання бюджетних коштів.
III. Реєстраційні рахунки, відкриті в органах державного казначейства:
------------------------------------------------------------------
| Назва відділення | N реєстраційного | Загальний або |
| казначейства | рахунку | спеціальний фонд |
|---------------------+---------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
IV. Розрахункові рахунки з обслуговування по виплаті заробітної плати в банках:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Назва| Договір |Назва валюти | Плата за обслуговування | Плата за | Порядок виплати |
|банку|-----------------------|(національна,| з виплати з/плати (%) | обслуговування з | з/плати |
| | Дата | Дата | іноземна) | | виплати з/плати (%)| |
| |укладання|переукладання| |-----------------------------+--------------------+------------------|
| |договору | договору | | До | Після |На момент| Після | Каса |Карткові|
| | | | | прийняття | прийняття |укладання|поновлення| установи|рахунки |
| | | | | постанови | постанови | договору| договору | | |
| | | | | КМУ N 318 | КМУ N 318 | | | | |
| | | | | ( 318-2005-п )| ( 318-2005-п )| | | | |
| | | | | від | від | | | | |
| | | | | 22.04.2005 | 22.04.2005 | | | | |
|-----+---------+-------------+-------------+--------------+--------------+---------+----------+---------+--------|
| | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V. Валютні рахунки в банках:
------------------------------------------------------------------
|Назва банку |N валютного рахунку | Перелік послуг, за які |
| | | надійшла валюта |
|------------+--------------------+------------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
VI. Джерела фінансування:
Загальний фонд (ф. 2д)
------------------------------------------------------------------
| Державний бюджет | |Примітка|
|------------------------------------------+------------+--------|
|КПКВ ( v0604201-01 )| Повна назва програми| Сума | | |
|--------------------+---------------------+------+-----+--------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
VII. Спеціальний фонд (ф. 4-1д)
------------------------------------------------------------------
|За послуги згідно| Від |За оренду майна|Від реалізації|
|з функціональними| господарської | | майна |
| повноваженнями | діяльності | | |
|-----------------+---------------+---------------+--------------|
| Перелік | Сума| Перелік |Сума| Перелік |Сума| Перелік |Сума|
|одержувачів| |фінансових| | орендарів| |майна та | |
| послуг | | операцій | | | | покупців| |
|-----------+-----+----------+----+----------+----+---------+----|
| | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
VIII. Спеціальний фонд (ф. 4-2д)
------------------------------------------------------------------
| Від отримання грантів та | Отримані на виконання |Сума |
| дарунків | окремих доручень | |
| (перелік суб'єктів) | (перелік суб'єктів) | |
|-----------------------------+----------------------------+-----|
| | | |
|-----------------------------+----------------------------+-----|
| | | |
------------------------------------------------------------------
IX. Спеціальний фонд (ф. 4-3д)
------------------------------------------------------------------
| Державний бюджет | |Примітка|
|-----------------------------------------+-------------+--------|
|КПКВ ( v0604201-01 )|Повна назва програми| Сума | | |
|-----------------------------------------+-------------+--------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
X. Спеціальний фонд (ф. 4-4д)
------------------------------------------------------------------
| Місцевий бюджет | |Примітка|
|-----------------------------------------+-------------+--------|
|КПКВ ( v0604201-01 )|Повна назва програми|Сума | | |
------------------------------------------------------------------
XI. Зміни у стані обліку основних засобів, нематеріальних активів:
1 Надходження
------------------------------------------------------------------
| Балансовий рахунок з |Кількість |Сума |Джерела фінансування |
|обліку основних засобів | | | |
|------------------------+-----------+-----+---------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
_______________
(*) Надходження будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних засобів - відображати по найменуваннях об'єктів.
2 Вибуття
------------------------------------------------------------------
| Балансовий рахунок з | Кількість | Сума| Причини вибуття |
|обліку основних засобів| | | |
|-----------------------+------------+-----+---------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
_______________
(*) Вибуття будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних засобів - відображати по найменуваннях об'єктів.
XII. Наявність земельних ділянок:
------------------------------------------------------------------
| Площа | Вартість | Дата взяття на облік| Номер державного акта |
| | | | на право власності |
|-------+----------+---------------------+-----------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
XIII. Незавершене будівництво:
------------------------------------------------------------------
| Перелік | Вартість| Рік |Дата взяття | Причини, що |
| об'єктів | | забудови | на облік | спричинили |
| незавершеного| | | | утворення |
| будівництва | | | |незавершеного|
| | | | | будівництва,|
| | | | | заходи щодо |
| | | | | завершення |
| | | | | будівництва |
|--------------+----------------------+------------+-------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
XIV. Наявність на балансі будівель та споруд:
------------------------------------------------------------------
| Найменування | Площа | Вартість| Рік забудови | Дата взяття на|
| | | | | баланс |
|--------------+-------+----------+--------------+---------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------

................
Перейти до повного тексту