1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Л И С Т
28.10.2011 N 10/2-794
Щодо умов оплати праці педагогічних працівників
<...>
Умови оплати праці педагогічних працівників, зокрема, дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів та методичних кабінетів визначені Інструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти України від 15.04.93 р. N 102 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України за 27.05.93 р. N 56.
Згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. N 930, за наслідками атестації педагогічним працівникам можуть бути присвоєні педагогічні звання, зокрема педагогічне звання "вчитель-методист" або "керівник гуртка - методист".
Відповідно до пункту 24 Інструкції ставки заробітної плати і посадові оклади педагогічних працівників за наявності в них педагогічного звання "вчитель-методист" підвищуються на 15 відсотків.
Підвищення ставки заробітної плати за педагогічне звання, присвоєне за наслідками атестації, здійснюється за період роботи на посадах, на яких були присвоєні відповідні звання. Тобто директору загальноосвітнього навчального закладу, який має педагогічне звання "вчитель-методист" з предмета "трудове навчання", оплата годин за керівництво гуртка шахів не підвищуватиметься.
Щодо підвищення посадового окладу завідувача методичного кабінету за раніше присвоєне педагогічне звання повідомляємо, що згідно з пунктом 3 примітки до пункту 13 зазначеної Інструкції за методистами методичних кабінетів (центрів) зберігається право на отримання підвищення посадових окладів, якщо в період роботи на посаді вчителя, за результатами атестації їм було присвоєно відповідне звання. Відповідно до чинних нормативно-правових актів за завідуючими методичними кабінетами таке право не зберігається, їх оплата праці здійснюється на загальних підставах, відповідно до раніше вказаного пункту 24 Інструкції.

................
Перейти до повного тексту