1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Л И С Т
30.08.2011 N 1/12-4663
Щодо посади гардеробника у штатному розписі загальноосвітнього навчального закладу
У Міністерстві розглянули звернення щодо правомірності утримання протягом календарного року в загальноосвітніх навчальних закладах посад гардеробника та повідомляємо наступне.
На цей час формування штатів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється відповідно до діючих Методичних рекомендацій з питань порядку формування штатів загальноосвітніх навчально-виховних закладів, які були доведені для виконання до управлінь освіти обласних державних адміністрацій листом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2001 р. N 1/9-234 (із змінами, лист від 10.08.2001 р. N 1/9-282).
Зазначені Методичні рекомендації передбачають формування штатів у межах затвердженого фонду оплати праці та залучених коштів з урахуванням типу навчального закладу, контингенту учнів, кількості класів, режиму роботи навчального закладу, площі та санітарного стану приміщень, будівель та споруд.
При цьому чисельність штатних одиниць у навчальних закладах затверджується відповідними органами державного управління освітою по підпорядкуванню після прийняття закону про державний бюджет на поточний рік та відповідних постанов місцевих Рад.
Починаючи з вересня 2012 року штатні розписи загальноосвітніх навчальних закладів будуть формуватися відповідно до Типових штатних нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 р. N 1205 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції 22.12.2010 р. за N 1208/18603.
І в чинних Методичних рекомендаціях, і в нових Типових штатних нормативах передбачено, що посада гардеробника вводиться в загальноосвітніх навчальних закладах за наявності обладнаного гардероба на 200 окремих місць. За наявності другої зміни вводиться додаткова кількість гардеробників з розрахунку 1 штатна одиниця на 200 учнів, які навчаються у другу зміну і забезпечені місцями у гардеробі.

................
Перейти до повного тексту