1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2009 N 436
Про виконання рекомендацій колегії Рахункової палати України щодо використання бюджетних коштів на реалізацію Державної програми "Шкільний автобус"
З метою виконання рекомендацій колегії Рахункової палати України до Звіту "Про результати аудиту формування і виконання державної програми "Шкільний автобус" (висновок від 24.04.2009 р. N 27/11-5)
НАКАЗУЮ:
1. Інституту інноваційних технологій та змісту освіти (Удод О.А.), Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.), Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С.В.):
1.1. До 30 липня 2009 року проаналізувати стан забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів транспортними засобами для здійснення перевезення учнів і педагогічних працівників.
1.2. До 30 вересня 2009 року розробити та затвердити методику обрахунку потреби щодо забезпечення шкільними автобусами навчальних закладів у сільській місцевості.
1.3. До 25 листопада 2009 року внести Кабінету Міністрів України пропозиції щодо приведення Програми "Шкільний автобус" у відповідність до Закону України "Про державні цільові програми" та відповідними показниками, визначеними Державною цільовою програмою розвитку українського села на період до 2015 року.
1.4. Забезпечити належний контроль за цільовим використанням коштів, спрямованих на реалізацію Державної програми "Шкільний автобус".
2. Державній інспекції навчальних закладів (Бурлаков О.М.), Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) та Контрольно-ревізійному сектору (Миргородський В.Л.) при проведенні вивчення стану освіти в регіонах приділяти особливу увагу реалізації Державної та регіональних програм "Шкільний автобус".
3. Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С.В.), Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) щороку під час складання проекту Державного бюджету України передбачати кошти на фінансування заходів Державної програми "Шкільний автобус".

................
Перейти до повного тексту