1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
N 1/9-66 від 13.02.2002
Міністерство освіти
Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки
обласних, Київської та
Севастопольської міських
державних адміністрацій
Інститутам післядипломної
освіти педагогічних
працівників
Про проведення державної підсумкової атестації з інформатики у 11(12)-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2001/02 навчальному році
Міністерство освіти і науки України повідомляє, що згідно з "Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти", затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 14.12.2000 р. N 588 та зареєстрованим у Мінюсті України 19.12.2000 р. N 925/5146, листом Міністерства освіти і науки України "Про закінчення 2001/2002 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів" N 1/9-41 від 31.01.2002 визначено порядок проведення атестації з інформатики в 11(12) класах:
усно за білетами, затвердженими Міністерством освіти і науки України;
у вигляді захисту учнівських робіт по створенню прикладного програмного забезпечення навчального процесу (педагогічні програмні засоби, інструментальні середовища, комп'ютерні навчальні системи).
Форму проведення державної підсумкової атестації з інформатики вибирає учень.
Білети з інформатики включають основний теоретичний матеріал курсу (перші два запитання) та практичне завдання або задачу (третє запитання).
Теоретичні відповіді учнів можуть супроводжуватись демонстраціями на комп'ютері.
До білетів державної підсумкової атестації пропонується включити практичні завдання, зміст яких має відповідати тому варіантові програми, за яким здійснюється навчання інформатики у навчальному закладі.
За відсутності в школі комп'ютерної техніки, або у разі неможливості виконання практичних завдань з інформаційних технологій, такі завдання замінюються іншими, наприклад, з алгоритмізації чи програмування.
Для кращої орієнтації вчителів і учнів практичні завдання до білетів дещо конкретизовані. Вчитель самостійно добирає практичні завдання із діючих підручників чи дидактичних матеріалів, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України. Зокрема:
"Інформатика 10-11", збірник завдань для тематичного оцінювання. О.Г. Захар, М.Ю. Комаров, Й.Я. Ривкінд. - Харків: Гімназія, 2002;
"Основи програмування в середовищі Visual Basik", навчальний посібник. Н.В. Морзе, В.А. Кунц. - Київ: Курс, 2002;
"Практичні роботи з основ алгоритмізації та програмування мовами Basik та Paskal". Н.В. Морзе. - Київ: Курс, 2002;
"Текстовий редактор MS Word в завданнях і вправах". Н.В. Морзе. - Київ: Курс, 2002.
Оцінювання навчальних досягнень учнів пропонується проводити за такою схемою:
правильно виконане тільки одне із запропонованих завдань, оцінюється 5 балами;
правильно виконані 1 і 2, 1 і 3 або 2 і 3 завдання оцінюються 8 балами;
правильно виконані 1, 2, 3 завдання - 12 балами.
Білети для загальноосвітніх класів та профільних класів однотипні, проте практичні завдання для профільних класів можуть відрізнятися вищим рівнем складності. Зміст цих завдань узгоджується з тим варіантом програми, за яким здійснюється навчання в конкретному навчальному закладі.
Державну підсумкову атестацію у формі захисту учнівських робіт зі створення прикладного програмного забезпечення навчального процесу (орієнтовна тематика додається) можуть обирати учні, які виявили особливий інтерес до предмета, мають глибокі знання інформаційних технологій та навчальні досягнення високого рівня (10, 11, 12 балів) з інформатики за підсумками річного оцінювання.
Державна підсумкова атестації у формі захисту учнівських робіт передбачає:
1. Розгляд учнівських робіт атестаційною комісією, що проводиться попередньо (до 30 травня)
На розгляд виносяться:
програмний продукт із супроводжуючою документацією (сценарій, текст програми з титульним листом, опис програми, вказівки по її використанню);

................
Перейти до повного тексту