- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
06.02.2003 N 1/9-56
Міністерству освіти
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки
обласних, Київської та
Севастопольської міських
державних адміністрацій
Ректорам інститутів
післядипломної
педагогічної освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення державної підсумкової атестації з географії у 9 та 11(12) класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2002/03 навчальному році
Міністерство освіти і науки України інформує про те, що відповідно до листа "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2002/03 навчальному році"
N 1/9-60 від 07.02.2003 року передбачаю проходження державної підсумкової атестації з географії у двох формах: або усне опитування, або письмова робота за збірниками завдань, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.
Форму проведення державної підсумкової атестації за курс і основної, і старшої школи обирають учні.
Державна підсумкова атестація в усній формі за курс основної і старшої школи проводиться за білетами ("Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України" NN 3-4, 5, 2003).
Державна підсумкова атестація у письмовій формі за курс і основної, і старшої школи проводиться за навчальним посібником "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії за курс основної та старшої школи" авторів Ковальчук Г.О., Паламарчук Л.Б., Скуратович О.Я. - Харків: Гімназія, 2002, 2003.
Комплект завдань для проведення державної підсумкової атестації за курс основної школи у письмовій формі формують Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій спільно з інститутами післядипломної освіти за вказаним посібником,
Комплект завдань для проведення письмової форми державної підсумкової атестації в 11-х класах у письмовій формі формують вчителі географії за названим посібником. На виконання завдань відводиться 1,5 астрономічні години. Відлік часу розпочинається після оголошення завдань.
При доборі завдань для атестації пропонуємо застосовувати принцип їх поступового ускладнення. Оскільки у збірнику представлено завдання різного рівня складності та різних типів (тести, робота з контурною картою, робота з атласом, "відкриті" запитання четвертого рівня, що мають узагальнюючий, систематизуючий, порівняльний характер), то це стимулюватиме учнів до виконання завдань всіх чотирьох рівнів.
Рекомендуємо комплектувати кожен із варіантів завдань як в основній, так і у старшій школі за такою схемою:
три завдання I-го рівня; одне завдання III-го рівня;
одне завдання II-го рівня; одне завдання IV-го рівня.
Правильна відповідь на кожне завдання I-го рівня оцінюється в 1 бал. Отже, виконавши три завдання цього рівня, учень може максимально набрати 3 бали. Кожне правильно виконане завдання II-го, III-го і IV-го рівнів оцінюється, відповідно, у три бали, тобто - максимальна кількість балів за правильне виконання всіх завдань становить 12 балів.
При комплектуванні завдань за основну школу використовується лише навчальний матеріал курсу "Географія України" за 8-й та 9-й класи. Комплект завдань має охоплювати різні розділи програми.
................Перейти до повного тексту