- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 60 від 08.02.2000 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 лютого 2000 р. за N 107/4328 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
доходів і зборів
N 318 від 02.08.2013 )
Про затвердження Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в митній службі України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Державної митної служби
N 358 від 17.05.2004
N 320 від 25.04.2006
N 96 від 09.02.2009 )
( Слова "митні органи України" в усіх відмінках замінено
словами "митна служба України" у відповідних відмінках,
слова "митні органи" у всіх відмінках і формах доповнено
словами "спеціалізовані митні установи й організації" у
відповідних відмінках і формах згідно з Наказом Державної
митної служби
N 358 від 17.05.2004 )
На виконання постанови Ради Міністрів УРСР від 04.02.88
N 37 "Про службові жилі приміщення", зі змінами та доповненнями, з метою впорядкування роботи з надання службових жилих приміщень і користування ними в митній службі України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в митній службі України (додається).
2. Господарсько-експлуатаційному митному управлінню (Буц М.К.) та Правовому управлінню (Мельник М.В.) забезпечити державну реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
3. Господарсько-експлуатаційному митному управлінню (Буц М.К.) у 10-денний термін після державної реєстрації цього наказу довести його до відома митних органів, спеціалізованих митних установ й організацій для керівництва в подальшій роботі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Служби Копача В.С.
Голова Служби | Ю.П.Соловков |
Затверджено
Наказ Державної митної служби
України 08.02.2000 N 60
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 лютого 2000 р.
за N 107/4328
Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в митній службі України
1. Загальні положення
1.1. Це Положення, розроблене відповідно до вимог Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Українській РСР, затвердженого постановою Ради Міністрів УРСР від 04.02.88
N 37 "Про службові жилі приміщення", зі змінами та доповненнями, визначає порядок надання службових жилих приміщень у будинках державного та громадського житлового фонду і користування ними в митній службі України.
1.2. Службові жилі приміщення призначаються для заселення працівниками митних органів, спеціалізованих митних установ й організацій, зазначеними в Переліку категорій працівників, яким може бути надано службові жилі приміщення, затвердженому постановою Ради Міністрів УРСР від 04.02.88 N 37, та членами їх сімей, які у зв'язку з характером їх трудових відносин мають проживати за місцем роботи або поблизу нього.
Митні органи, спеціалізовані митні установи й організації мають використовувати службові жилі приміщення за їх цільовим призначенням.
1.3. Жиле приміщення включається до числа службових за рішенням виконавчого комітету районної, міської, районної в місті ради народних депутатів на клопотання керівника митного органу, спеціалізованої митної установи й організації. Якщо митний орган, спеціалізована митна установа й організація розташовані на території одного населеного пункту (району в місті), а жиле приміщення - на території іншого, то рішення про його включення до числа службових приймається виконавчим комітетом ради народних депутатів за місцезнаходженням приміщення.
1.4. До числа службових може бути включене тільки вільне жиле приміщення. Під службові жилі приміщення виділяються, як правило, окремі квартири.
1.5. Облік службових жилих приміщень у всіх будинках незалежно від їх належності здійснюється у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті ради народних депутатів, яка прийняла рішення про включення жилого приміщення до числа службових.
Оперативний облік належних йому службових жилих приміщень веде також відповідний митний орган, спеціалізована митна установа й організація у журналі оперативного обліку службових жилих приміщень (додається).
1.6. Жиле приміщення виключається з числа службових, якщо відпала потреба в такому його використанні, а також якщо в установленому порядку його виключено з числа жилих. Факт проживання в службових жилих приміщеннях працівників, які припинили трудові відносини з митним органом, спеціалізованою митною установою й організацією, не є підставою для виключення цих приміщень із числа службових.
Виключення жилого приміщення з числа службових провадиться за рішенням виконавчого комітету відповідної районної, міської, районної в місті ради народних депутатів на підставі клопотання митного органу, спеціалізованої митної установи й організації, погодженого з Держмитслужбою України, не раніше ніж через 5 років після надання працівникові митного органу, спеціалізованої митної установи й організації цього приміщення. В окремих випадках виключення жилого приміщення із числа службових можливе з дозволу Голови Державної митної служби України без дотримання згаданої вимоги.
Жиле приміщення може виключатися з числа службових до настання 5-річного терміну проживання у ньому та надаватися колишньому працівнику митного органу, спеціалізованої митної установи або організації, якого звільнено у зв'язку з виходом на пенсію та який має стаж роботи в митній службі України понад 10 років.
( Пункт 1.6 доповнено абзацом третім згідно з Наказом Державної митної служби
N 320 від 25.04.2006 )
Про виключення жилого приміщення із числа службових у журналі оперативного обліку службових жилих приміщень робиться відповідна відмітка.
( Абзац п'ятий пункту 1.6 виключено на підставі Наказу Державної митної служби
N 96 від 09.02.2009 )
2. Надання службових жилих приміщень
2.1. Перелік категорій працівників, яким можуть бути надані службові жилі приміщення, визначається чинним законодавством.
2.2. Службові жилі приміщення надаються працівникам, віднесеним до категорій осіб, яким можуть бути надані такі приміщення, за умови їх постійного проживання в населеному пункті за місцем розташування відповідного митного органу, спеціалізованої митної установи й організації, а також роботи в митних органах, спеціалізованих митних установах й організаціях не менш як 5 років. В окремих випадках можливе надання службового жилого приміщення з дозволу Голови Державної митної служби України без дотримання згаданої вимоги.
З дозволу виконавчого комітету районної, міської, районної в місті ради народних депутатів службове жиле приміщення може бути надане працівникові, який проживає в іншому населеному пункті.
Такі приміщення надаються незалежно від перебування працівників на квартирному обліку, без додержання черговості та відповідних пільг.
Якщо жилі приміщення, у яких проживають працівники, розташовані на такій відстані від місця їх роботи, яка унеможливлює виконання ними службових обов'язків, то надання службових жилих приміщень допускається й у випадках, коли ці працівники забезпечені житлом.
У разі недостатності службових жилих приміщень для забезпечення всіх працівників відповідних категорій зазначені приміщення надаються, виходячи з потреби забезпечення нормальної діяльності митного органу, спеціалізованої митної установи й організації.
Митні органи, спеціалізовані митні установи та організації ведуть облік своїх працівників, що перебувають на квартирному обліку за місцем реєстрації, як таких, що потребують поліпшення житлових умов, але не мають житла в населеному пункті, де працюють, і перебувають на посадах, на яких надається службове житло, а також мають стаж роботи в митній службі України не менше як 5 років.
( Пункт 2.2 доповнено абзацом згідно з Наказом Державної митної служби
N 320 від 25.04.2006 )( Пункт 2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної митної служби
N 358 від 17.05.2004 )
2.3. Для одержання службового жилого приміщення працівник подає заяву керівнику митного органу, спеціалізованої митної установи й організації. До заяви додається довідка з місця проживання про склад сім'ї. Члени сім'ї заявника, які бажають уселитися в службове жиле приміщення, дають письмову згоду на проживання в цьому приміщенні.
( Пункт 2.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної митної служби
N 358 від 17.05.2004 )
2.4. Службове жиле приміщення має бути впорядкованим відповідно до умов конкретного населеного пункту, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам.
2.5. При наданні службових жилих приміщень не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за 9 років, крім подружжя, а також особами з тяжкими формами деяких хронічних захворювань за наявності медичного висновку.
Не допускається також заселення квартири, призначеної для однієї сім'ї, двома і більше сім'ями або двома і більше одинокими особами.
2.6. Службові жилі приміщення надаються в межах 13,65 квадратного метра жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті, визначеного в установленому порядку.
Службове жиле приміщення може бути надано з перевищенням такого максимального розміру, якщо воно складається з однієї кімнати (однокімнатної квартири) або у випадках, визначених законодавством.
( Абзац другий пункту 2.6 в редакції Наказу Державної митної служби
N 358 від 17.05.2004 )
2.7. У разі крайньої виробничої потреби та за відсутності відповідного службового жилого приміщення як тимчасовий захід за згодою працівника йому може бути надане службове жиле приміщення, що не відповідає вимогам, передбаченим пунктом 2.4 і абзацом першим пункту 2.5 цього Положення, або за розміром менше від рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті (але не нижче рівня, установленого для прийняття громадян на квартирний облік), зі збереженням права на одержання службового жилого приміщення, що відповідає зазначеним вимогам і розміру.
................Перейти до повного тексту