1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.08.2013 № 318
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 вересня 2013 р.
за № 1503/24035
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів України № 338 від 10.06.2021 )
Про затвердження Положення про порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 Положення про Міністерство доходів і зборів України , затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року № 141, з метою забезпечення організації роботи за напрямом соціального розвитку
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів (далі - Положення), що додається.
2. Здійснити одноразове з’єднання контрольних списків працівників, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку в райдержадміністраціях м. Києва і відповідно до законодавства перебувають у відповідних контрольних списках, переведених з реорганізованих органів ДПС України та Держмитслужби України (перелік додається) у контрольний список Міністерства доходів і зборів України без урахування вимог Положення, затвердженого пунктом 1 цього наказу.
Порядковий номер черги працівника у контрольному списку Міністерства доходів і зборів України визначається із збереженням попереднього часу перебування цього працівника у контрольних списках органів, зазначених у додатку до цього наказу, з урахуванням норм пункту 32 розділу ІІ "Квартирний облік" Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР , затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470.
3. Керівникам територіальних органів Міндоходів забезпечити одноразове упорядкування контрольних списків працівників, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку в органах місцевого самоврядування і відповідно до законодавства перебувають у відповідних контрольних списках, переведених з реорганізованих органів ДПС України та Держмитслужби України у контрольні списки відповідного територіального органу Міндоходів без урахування вимог Положення, затвердженого пунктом 1 цього наказу.
Порядковий номер черги працівника у контрольному списку територіального органу Міндоходів визначається із збереженням попереднього часу перебування цього працівника у контрольних списках реорганізованих органів.
4. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Державної митної служби України від 8 лютого 2000 року № 60 "Про затвердження Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в митній службі України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 лютого 2000 року за № 107/4328;
наказ Державної митної служби України від 17 травня 2004 року № 358 "Про внесення змін до наказу Держмитслужби України від 08.02.2000 № 60", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 червня 2004 року за № 784/9383;
наказ Державної митної служби України від 25 квітня 2006 року № 320 "Про внесення змін до наказу Держмитслужби України від 08.02.2000 № 60", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22 травня 2006 року за № 588/12462;
наказ Державної податкової адміністрації України від 20 серпня 2008 року № 543 "Про затвердження Положення про порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників органів державної податкової служби України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 року за № 801/15492;
наказ Державної митної служби України від 9 лютого 2009 року № 96 "Про внесення зміни до Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в митній службі України, затвердженого наказом Держмитслужби України від 08.02.2000 № 60", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 лютого 2009 року за № 144/16160.
5. Департаменту інфраструктури (Лісняк С.І.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
6. Цей наказ набирає чинності з дня офіційного опублікування.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Левицького В.С.
Міністр О. Клименко
ПОГОДЖЕНО:

Голова Центральної ради
Всеукраїнської професійної спілки
працівників державних органів
доходів і зборів


О.І. Кислиця
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міндоходів
02.08.2013 № 318
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 вересня 2013 р.
за № 1503/24035
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів
І. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до вимог житлового законодавства, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР , затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470, постанови Ради Міністрів Української РСР від 04 лютого 1988 року № 37 "Про службові жилі приміщення" та з урахуванням особливостей ведення контрольного списку працівників Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів, які потребують поліпшення житлових умов.
1.2. Це Положення встановлює порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів (далі - працівники).
ІІ. Порядок ведення контрольних списків працівників, які потребують поліпшення житлових умов
2.1. Працівники, які потребують поліпшення житлових умов згідно з житловим законодавством, мають право на прийняття на квартирний облік та одержання у користування жилого приміщення відповідно до чинного законодавства.
2.2. Облік працівників, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку у виконавчому органі місцевого самоврядування за місцем проживання, здійснюється шляхом унесення їх до контрольного списку працівників (далі - контрольний список).
У Міністерстві доходів і зборів України та в кожному з його територіальних органів ведуться окремі контрольні списки.
У контрольний список вносяться особи, які працюють в Міністерстві доходів і зборів України та його територіальних органах (далі - органи доходів і зборів) не менше трьох років. При цьому враховується стаж роботи в органах Державної податкової служби України та Державної митної служби України до їх реорганізації відповідно до Указу Президента України від 24 грудня 2012 року № 726 "Про деякі заходи оптимізації системи центральних органів виконавчої влади".
2.3. Працівник для включення його до контрольного списку подає до житлово-побутової комісії органу доходів і зборів такі документи:
заяву на ім’я керівника органу доходів і зборів;
довідку виконавчого органу місцевого самоврядування про взяття на квартирний облік;
довідку з місця проживання (житлово-експлуатаційної організації) про склад сім’ї та реєстрацію;
довідку про загальний стаж роботи в органах доходів і зборів, а також в органах Державної податкової служби України та Державної митної служби України до їх реорганізації;
копії паспортів повнолітніх членів сім’ї (обов’язково сторінка з реєстрацією), для неповнолітніх - копії свідоцтв про народження, завірені в установленому законодавством порядку;
копії свідоцтв про шлюб або розлучення (за наявності), завірені в установленому законодавством порядку;
довідки з місця роботи всіх дорослих членів сім’ї (які перебувають на квартирному обліку разом з працівником) про перебування (неперебування) на квартирному обліку або в контрольному списку за місцем їх роботи;
копії документів, що підтверджують право на пільги при забезпеченні жилим приміщенням (за наявності).
У разі потреби до заяви додаються інші документи.
2.4. Заява працівника щодо включення його до контрольного списку розглядається на засіданні житлово-побутової комісії органу доходів і зборів за наявності всіх необхідних документів, передбачених абзацами третім - десятим пункту 2.3 цього розділу. Працівник, заява якого розглядається, має право бути присутнім на засіданні житлово-побутової комісії органу доходів і зборів.
При одночасному розгляді заяв кількох осіб їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за датою подання ними заяв з необхідними документами. Якщо в один день подали заяви кілька осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається при прийнятті рішення з урахуванням житлових умов, стану здоров’я та службової діяльності.
2.5. У рішенні житлово-побутової комісії органу доходів і зборів вказуються дата внесення працівника до контрольного списку, підстави такого внесення, склад його сім’ї, вид черги на отримання жилого приміщення (на загальних підставах, першочергово, позачергово - відповідно до вимог постанови Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 "Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР"), номер за порядком у черзі, а у випадку відмови щодо внесення працівника до контрольного списку - підстави відмови.
2.6. При внесенні працівника у контрольний список порядковий номер черги визначається згідно з датою поданої працівником заяви.
При цьому дата і рік взяття працівника на квартирний облік за місцем проживання та перебування у контрольному списку за попереднім місцем роботи в органах доходів і зборів на чергу в контрольному списку не впливають, крім випадків, передбачених житловим законодавством.
2.7. Щороку протягом І кварталу контрольний список подається до виконавчого органу місцевого самоврядування для узгодження і уточнення. Житлово-побутова комісія органу доходів і зборів при цьому вивчає облікові дані, за необхідності вимагає документи, які підтверджують право працівника на перебування у контрольному списку. Зміни з питань, що належать до компетенції житлово-побутової комісії органу доходів і зборів, провадяться після прийняття рішень цим органом. Про внесені зміни працівникам надсилаються письмові повідомлення.
Усі виявлені зміни вносяться у контрольні списки згідно з уточненою черговістю, тобто порядковий номер у новому році буде проставлений без урахування номерів осіб, виключених із контрольного списку. Відповідно до цих змін формується і новий контрольний список без урахування осіб, виключених з контрольного списку.
Перший примірник списку передається до виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням органу доходів і зборів, другий - залишається в органі доходів і зборів для використання у роботі.
Належним чином завірена копія контрольного списку у 10-денний строк після узгодження органом місцевого самоврядування передається до профспілкового комітету для доведення до відома трудового колективу, контролю за станом обліку та розподілу жилих приміщень.
2.8. Працівники виключаються з контрольного списку у випадках:
поліпшення житлових умов, внаслідок чого відпали підстави для одержання іншого жилого приміщення;
припинення трудових відносин з органом доходів і зборів, за винятком випадків, передбачених житловим законодавством;

................
Перейти до повного тексту