- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 15 від 25.02.2000 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 березня 2000 р. за N 170/4391 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Головного контрольно-ревізійного управління
N 383 від 28.10.2008 )
Про затвердження Положення про порядок розгляду звернень та організацію особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного
контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003
N 55 від 17.02.2006 )
1. Затвердити Положення про порядок розгляду звернень та організацію особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного
контрольно-ревізійного управління
N 39 від
25.02.2003 )
2. Управлінню справами ГоловКРУ України після державної реєстрації цього наказу довести його до відома контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі для використання в роботі.
3. Заступникам начальника, начальникам управлінь ГоловКРУ України, начальникам контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі:
3.1. Забезпечити вивчення та безумовне виконання посадовими особами Закону України "Про звернення громадян" та цього Положення.
3.2. Вжити необхідних заходів для подальшого поліпшення роботи із зверненнями громадян та організації особистого прийому.
3.3. Щоквартально аналізувати стан роботи з письмовими і усними зверненнями громадян та вносити конкретні пропозиції щодо її поліпшення.
4. Управлінню правової роботи ГоловКРУ в місячний термін з дати набрання чинності наказом узагальнити проблемні питання щодо застосування Положення, підготувати відповідне роз'яснення за ними та розробити форму оперативної звітності для узагальнення і аналізу скарг, що надходять в органи ДКРС.
5. Наказ набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації.
Заступник Міністра фінансів, начальник ГоловКРУ України | М.М.Каленський |
Затверджено
Наказ ГоловКРУ України
25.02.2000 N 15
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 березня 2000 р.
за N 170/4391
Положення про порядок розгляду звернень та організацію особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби
( Назва Положення в редакції з Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
( Пункт 1 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 55 від 17.02.2006 )
2. Положення визначає порядок розгляду органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні (надалі - ДКРС) звернень громадян щодо порушення законодавства з фінансових питань та/або щодо неправомірних дій посадових осіб органів ДКРС, допущених у ході чи за підсумками проведених ревізій, крім порядку розгляду звернень, що надходять від правоохоронних органів.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003,
N 55 від 17.02.2006 )
3. Терміни, що їх ужито в цьому Положенні, мають таке значення:
звернення - викладені в письмовій або усній формі, під час особистого прийому, зауваження (пропозиції) щодо діяльності органу ДКРС, заява (клопотання) про сприяння реалізації прав і законних інтересів заявника чи скарга на їх порушення;
( Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
дія - здійснення посадовою особою своїх обов'язків у межах наданих чинним законодавством повноважень чи всупереч їм;
бездіяльність - певна форма поведінки особи, яка полягає у невиконанні нею дій, які вона повинна була і могла вчинити в силу покладених на неї посадових обов'язків і згідно з чинним законодавством України;
( Абзац четвертий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
безпідставна передача розгляду звернення - передача розгляду звернення іншим органам, якщо вирішення поставлених у ньому питань належить виключно до компетенції органів ДКРС;
поширення відомостей, що принижують честь, гідність та ділову репутацію особи, - поширення в засобах масової інформації або будь-яким іншим шляхом, у тому числі повідомлення невизначеному колу осіб чи хоча б одній особі, крім особи, якої вони безпосередньо стосуються, відомостей, що не відповідають дійсності.
( Абзац шостий пункту 3 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
4. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені в органах ДКРС, належать:
а) відмова в проведенні ревізії;
б) проведення ревізії без установлених законом підстав та/або з порушенням чинного законодавства;
в) дії (бездіяльність) посадових осіб органів ДКРС при проведенні ревізії;
г) постанови у справі про адміністративне правопорушення, прийняті з порушенням чинного законодавства;
( Підпункт "г" пункту 4 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
ґ) висновки, викладені в акті (довідці) ревізії, що не підтверджуються документально та/або суперечать (не відповідають) чинному законодавству;
д) неналежний розгляд попередньої скарги на рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб органів ДКРС.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 55 від 17.02.2006 )
5. Особистий прийом громадян проводиться службовими особами ДКРС за затвердженими графіками.
Графік особистого прийому громадян із зазначенням прізвищ посадових осіб, які повинні приймати відвідувачів, часу й місця прийому вивішується в приміщеннях органів ДКРС у місцях, зручних для вільного огляду.
Усі звернення громадян, подані під час особистого прийому, реєструються у встановленому порядку із зазначенням прізвища, імені, по батькові, місця реєстрації (проживання) заявника та інших необхідних відомостей на підставі наданих ним документів. Якщо порушене в усному зверненні питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.
За потреби може провадитися попередній запис на прийом. Попередній запис громадян на особистий прийом до Голови ГоловКРУ та його заступників закінчується за 5 днів до календарної дати прийому і є обов'язковим.
При особистому прийомі громадян можуть бути присутніми їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому законом порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
Питання, з якими звертаються громадяни, по можливості вирішуються під час прийому. Особа, яка веде прийом, керується чинним законодавством і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
а) задовольнити прохання чи вимогу, що міститься у зверненні, й повідомити відвідувача про порядок і строк виконання прийнятого рішення;
б) відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;
в) прийняти письмову заяву або скаргу (коли питання потребують додаткового вивчення і перевірки) і пояснити відвідувачу причини неможливості розв'язання питань під час прийому, а також порядок і строк розгляду його звернення;
г) якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції органів ДКРС, то посадова особа, яка веде прийом, має пояснити, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, об'єднання громадян, підприємства, організації чи установи йому належить звернутися, і по можливості допомогти в цьому (повідомити адресу, номер телефону і т. ін.).
Керівництво органу ДКРС зобов'язане забезпечити прийом всіх громадян у визначений згідно з абзацом четвертим цього пункту день відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку. Несвоєчасний початок прийому громадян та припинення його раніше встановленого строку неприпустимі.
( Положення доповнено пунктом 5 згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
6. Посадовим особам органів ДКРС слід мати на увазі, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові автора звернення, місце проживання громадянина викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги чи прохання. При цьому допускається вказання адреси заявника на конверті.
( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, а також звернення, яке не містить даних, необхідних для прийняття органом ДКРС обгрунтованого рішення, в термін не більше п'яти днів від дня його надходження повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями.
Письмове звернення без зазначення місця проживання та/або не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
( Абзац четвертий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 39 від 25.02.2003 )
Анонімним визнається, зокрема, звернення, в якому:
а) відсутні або нерозбірливо вказані прізвище, ім'я, по батькові автора звернення, його підпис та адреса;
б) неповна адреса робить неможливою ідентифікацію автора звернення.
7. Орган ДКРС не розглядає повторні звернення від однієї й тієї самої особи з одного й того самого питання, якщо перше звернення вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Рішення про припинення розгляду таких звернень приймає керівник відповідного органу ДКРС, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
Скарга на рішення, що оскаржується, приймається до розгляду, якщо вона подана до органу ДКРС або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення особи з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.
8. Звернення, що надійшли в контрольно-ревізійний відділ у районі, місті чи у районі в місті, розглядаються його начальником, за винятком скарг на рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб цих структурних підрозділів, які розглядаються і вирішуються начальниками відповідних управлінь.
( Абзац перший пункту 8 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 55 від 17.02.2006 )
Зауваження (пропозиції) щодо діяльності контрольно-ревізійних управлінь, заяви (клопотання) про сприяння реалізації прав і законних інтересів заявника та скарги на рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб контрольно-ревізійних відділів, посадових осіб контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі розглядаються й вирішуються начальниками цих управлінь.
( Абзац другий пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 55 від 17.02.2006 )
Заяви (клопотання) про сприяння реалізації прав і законних інтересів заявника, зауваження (пропозиції) щодо діяльності управлінь Головного контрольно-ревізійного управління України та скарги на рішення, дії (бездіяльність) його посадових осіб, а також начальників контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі розглядаються та вирішуються Головою Головного контрольно-ревізійного управління України або за його дорученням - його заступниками.
................Перейти до повного тексту