- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 грудня 2008 р.
за N 1242/15933
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
фінансів
N 707 від 26.07.2013 )
Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби
1. Затвердити Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби (додається).
2. Департаменту правової роботи ГоловКРУ (Манешкін О.А.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню адміністративно-господарського забезпечення ГоловКРУ (Руссов І.Б.) після державної реєстрації довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів ГоловКРУ, контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4. Заступникам Голови, керівникам самостійних структурних підрозділів ГоловКРУ, начальникам контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
4.1. Забезпечити вивчення та безумовне виконання посадовими особами Закону України
"Про звернення громадян" та цього Порядку.
4.2. Вжити необхідних заходів для подальшого поліпшення роботи із зверненнями та організації особистого прийому.
4.3. Щокварталу аналізувати стан роботи з письмовими і усними зверненнями громадян та вносити конкретні пропозиції щодо його поліпшення.
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ ГоловКРУ від 25.02.2000
N 15 "Про затвердження Положення про порядок розгляду звернень та організацію особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби" (із змінами), зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.03.2000 за N 170/4391.
6. Цей наказ набирає чинності у порядку, встановленому законодавством.
7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Голови ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва Міністр фінансів України | І.І.Іскра К.О.Ващенко В.М.Пинзеник |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
контрольно-ревізійного
управління України
28.10.2008 N 383
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 грудня 2008 р.
за N 1242/15933
ПОРЯДОК
розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби
I. Загальні положення
2. Цей Порядок визначає процедуру розгляду органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні (далі - ДКРС) звернень громадян, посадових осіб підприємств, установ, організацій, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад, а також організацію особистого прийому громадян, крім порядку розгляду звернень, що надходять від правоохоронних органів, та заперечень (зауважень), що їх надсилають об'єкти контролю відповідно до пункту 42 Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006
N 550 (із змінами).
3. Терміни, що їх ужито в цьому Порядку, мають таке значення:
звернення - викладені в письмовій або усній формі зауваження (пропозиції), заяви (клопотання) і скарги;
дія - здійснення посадовою особою своїх обов'язків у межах наданих законодавством повноважень чи всупереч їм;
бездіяльність - певна форма поведінки особи, яка полягає у невиконанні нею дій, які вона повинна була і могла вчинити відповідно до покладених на неї посадових обов'язків і згідно з законодавством України;
безпідставна передача розгляду звернення - передача розгляду звернення іншим органам, якщо вирішення поставлених у ньому питань належить винятково до компетенції органів ДКРС;
дублетне звернення - письмові звернення одного і того ж громадянина (громадян) з одного і того самого питання, надіслані різним адресатам та направлені ними за належністю на розгляд до органу ДКРС;
повторне звернення - звернення, що надійшло до органу ДКРС від тієї самої особи з того самого питання, якщо перше звернення вирішено по суті.
II. Облік та попередній розгляд звернень
1. Звернення може бути подане окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне) під час особистого прийому чи надіслане поштою.
Звернення в інтересах громадянина може бути подано іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від громадянина відповідні повноваження, оформлені відповідно до законодавства. Звернення в інтересах недієздатних і неповнолітніх осіб подають їх законні представники.
2. Діловодство за зверненнями в органах ДКРС ведеться окремо від інших видів діловодства діловодною службою або покладається на спеціально призначену для цього посадову особу.
3. Усі звернення громадян, що надійшли до органу ДКРС або подані на особистому прийомі, мають прийматися, попередньо розглядатися й централізовано реєструватися в день їх надходження в порядку, визначеному Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97
N 348 (із змінами).
Реєстрація звернень посадових осіб підприємств, установ, організацій та ведення загального діловодства і всієї службової документації в органах ДКРС здійснюється відповідно до вимог Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97
N 1153 (із змінами).
4. Забороняється надсилати звернення громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
5. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина (місцезнаходження юридичної особи), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання чи вимоги. При цьому допускається зазначення адреси заявника на конверті.
Письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті
7 Закону України
"Про звернення громадян". Копія такого звернення залишається у провадженні того органу ДКРС, до якого звернувся заявник.
6. У разі, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДКРС чи його посадовою особою, воно в термін не більше п'яти днів повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.
7. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
8. Не розглядаються повторні звернення від одного і того самого громадянина з одного і того самого питання, якщо перше цим органом вирішено по суті, а також скарги, подані з порушенням термінів, передбачених статтею
17 Закону України
"Про звернення громадян", та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
9. Якщо питання, порушені в отриманому зверненні, не належать до компетенції органів ДКРС, дане звернення в термін не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявник з роз'ясненням підстави передачі звернення. Копія такого звернення залишається у провадженні того органу ДКРС, до якого звернувся заявник.
10. Якщо у зверненні разом з питаннями, що належать до компетенції органів ДКРС, порушуються питання, які підлягають вирішенню в інших органах державної влади чи місцевого самоврядування, то при наданні відповіді на звернення роз'яснюється порядок вирішення цих питань.
11. Звернення, де повідомляється про крадіжки, розтрати, недостачі, інші серйозні правопорушення, негайно пересилаються правоохоронним органам для прийняття рішення згідно з законодавством.
12. Звернення народних депутатів України розглядаються протягом 10 днів з дня їх одержання. У разі неможливості розгляду звернення народного депутата України у визначений строк його повідомляють про це офіційним листом з викладенням причин продовження строку розгляду. Строк розгляду депутатського звернення, з урахуванням продовження, не може перевищувати 30 днів з моменту його одержання. Вмотивована відповідь на депутатське звернення повинна бути надіслана народному депутату України не пізніше як на другий день після розгляду звернення. Відповідь надається в обов'язковому порядку і безпосередньо тим органом ДКРС, до якого було надіслано депутатське звернення, за підписом його керівника або осіб, яким право ставити підпис надано керівником органу.
13. Народний депутат України, який надіслав звернення, може бути присутнім під час його розгляду, про що він повідомляє відповідний орган ДКРС, його посадових осіб, яким адресовано депутатське звернення. Посадова особа, відповідальна за розгляд звернення народного депутата України, зобов'язана завчасно, але не пізніше ніж за день, повідомити народного депутата України про час і місце розгляду звернення.
14. Запит народного депутата України, групи народних депутатів України чи комітету Верховної Ради України розглядається у п'ятнадцятиденний строк з дня його одержання або в інший строк, встановлений Верховною Радою України. Якщо запит з об'єктивних причин не може бути розглянуто в установлений строк, керівник органу ДКРС, якому адресовано запит, зобов'язаний письмово повідомити про це Голову Верховної Ради України та народного депутата України, групу народних депутатів України, комітет Верховної Ради України, який вніс (які внесли) запит, і запропонувати інший строк, який не повинен перевищувати одного місяця з дня одержання запиту.
15. Народний депутат України має право брати безпосередньо участь у розгляді керівником органу ДКРС унесеного ним запиту. На вимогу народного депутата України керівник органу ДКРС, якому адресовано запит, зобов'язаний повідомити народного депутата про день розгляду порушених у запиті питань завчасно, але не пізніше ніж за три дні до їх розгляду.
16. Розгляд звернень, запитів, листів народних депутатів України, які надійшли в інтересах громадян, беруть під особливий контроль керівники органів ДКРС.
17. Звернення, запити та запитання депутатів місцевих рад, які надійшли в інтересах громадян, розглядаються у порядку, передбаченому статтями
13,
21 та
22 Закону України
"Про статус депутатів місцевих рад".
III. Розгляд звернень
1. Посадові особи органів ДКРС під час розгляду звернень зобов'язані уважно розглянути їх по суті, можуть у разі потреби вимагати у виконавців матеріали попередніх перевірок з питань, зазначених у зверненні, направляти працівників на місця для перевірки викладених у зверненнях обставин, вживати в межах своїх повноважень інших заходів для об'єктивного вирішення порушених авторами звернень питань, приймати рішення про усунення причин і умов, які спонукають авторів скаржитися.
2. Заявник має право ознайомитися з матеріалами перевірки щодо питань, поставлених у зверненні, якщо це не суперечить вимогам законодавства.
Рішення про ознайомлення з матеріалами перевірки приймають: у ГоловКРУ - Голова ГоловКРУ, його заступники; у контрольно-ревізійних управліннях в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - регіональні КРУ) - начальники управлінь, їх заступники; у міських, районних, міжрайонних та об'єднаних контрольно-ревізійних відділах - начальники відділів, їх заступники.
Посадова особа органу ДКРС, що ознайомила заявника з матеріалами перевірки, складає та долучає до матеріалів справи довідку про те, з якими матеріалами та коли вона ознайомила заявника. У разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді звернення посадовою особою органу ДКРС про це складається відповідний мотивований документ.
3. У разі направлення звернення вищестоящим органом ДКРС для розгляду й прийняття рішення до нижчестоящого органу ДКРС та за умови повідомлення про це автора звернення термін розгляду такого звернення обчислюється відповідно до законодавства.
4. Звернення вважається вирішеним, якщо розглянуті всі поставлені в ньому питання, прийнято обґрунтоване рішення, вжиті необхідні заходи щодо його виконання та повідомлено заявника про результати розгляду звернення і прийняте рішення.
5. Відповідь за результатами розгляду звернення надається тим органом ДКРС, який його отримав або розглядав по суті, за підписом керівника органу ДКРС або осіб, яким право ставити підпис надано керівником органу.
6. За зверненнями, в яких повідомляється про факти порушень на підприємствах, в установах чи організаціях, підконтрольних органам ДКРС, законодавства з фінансових питань приймається одне з рішень щодо:
................Перейти до повного тексту