- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ХАРКІВСЬКА МИТНИЦЯ
Л И С Т
Державною митною службою України розглянуто <...> запит від 22.02.2007 р. N А-02-9 та за дорученням голови Служби від 28.02.2007 р. N 3724/11 повідомляємо таке.
Відповідно до пп. 5.2.2 ст. 5 Закону України від 21.12.2000 р.
N 2181 (далі - Закон) у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана контролюючому органу протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Якщо відповідно до закону контролюючий орган самостійно визначає податкове зобов'язання платника податків за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового законодавства, такий платник податків має право на адміністративне оскарження рішень контролюючого органу протягом тридцяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення або відповіді контролюючого органу на скаргу, замість десятиденного строку, визначеного у абзаці першому цього підпункту.
Згідно з п. 1.11 Наказу Держмитслужби від 08.02.2006 р.
N 97 скарга (заява) повинна бути викладена платником податків у письмовій формі, надіслана до митного органу (Держмитслужби України) рекомендованим листом з повідомленням про вручення або передана фізичною чи юридичною особою - платником податків через представника та супроводжуватися в разі потреби документами, розрахунками й іншими доказами.
................Перейти до повного тексту