- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 31-041-2-6/1738 від 19.05.2000
м.Київ
Міністерство фінансів розглянуло звернення щодо надання статусу державних службовців працівникам централізованої бухгалтерії при органах місцевого самоврядування і повідомляє.
Централізовані бухгалтерії при органах місцевого самоврядування створюють за рішенням виконкому відповідної ради для ведення обліку виконання бюджету і кошторисів видатків установ, які перебувають на місцевих бюджетах.
Відповідно до статті
1 Закону України
"Про державну службу" державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави.
Враховуючи наведене, а також виходячи з того що централізовані бухгалтерії не є структурними підрозділами органів місцевого самоврядування, для надання статусу державних службовців працівникам централізованих бухгалтерій при органах місцевого самоврядування підстав немає.
Одночасно повідомляємо, що накази Міністерства фінансів від 20.05.93
N 28 "Про внесення змін до класифікації доходів і видатків Державного та місцевих бюджетів України" та від 03.12.97 р.
N 265 "Про запровадження нової бюджетної класифікації України" в частині віднесення централізованої бухгалтерії до функціональної класифікації видатків бюджету не є законодавчою нормою для визначення статусу державних службовців.
Заступник Міністра В.М.Матвійчук
"Все про бухгалтерський облік", N 54\2000
Перейти до повного тексту