- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
фінансів
N 48 від 24.01.2005 )
Про затвердження Положення про Департамент взаємозв'язків з виконавчою владою та його структурні підрозділи
На виконання пункту 3 наказу Міністерства фінансів України від 03.03.03
N 178 "Про питання структури Міністерства фінансів та розподіл функцій і процедур у центральному апараті Міністерства
НАКАЗУЮ:
Затвердити такі, що додаються:
Положення про Департамент взаємозв'язків з виконавчою владою.
Положення про Управління з питань забезпечення роботи з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади.
Положення про Управління взаємодії з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування.
Положення про відділ забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України.
Положення про відділ з питань забезпечення роботи з центральними органами виконавчої влади.
Положення про відділ взаємодії з державними адміністраціями.
Положення про сектор документального забезпечення роботи та прийому громадян.
В.о. Міністра фінансів України | Ф.О.Ярошенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
31.07.2003 N 479
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент взаємозв'язків з виконавчою владою
1. Загальні положення
1.1. Департамент взаємозв'язків з виконавчою владою (далі - Департамент) є самостійним структурним підрозділом Міністерства фінансів України (далі - Міністерство), який підпорядковується заступнику Міністра фінансів України згідно з розподілом функціональних повноважень.
1.2. Департамент забезпечує дієвий зв'язок керівництва Міністерства, інших посадових осіб та структурних підрозділів Міністерства з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підготовку та організацію особистого прийому громадян керівництвом Міністерства та іншими посадовими особами Міністерства, розгляд письмових звернень громадян.
1.3. Департамент забезпечує супроводження розгляду питань за участю Міністерства при прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, консультативних, дорадчих та інших органів, утворених Кабінетом Міністрів України; координаційних комітетів, колегій облдержадміністрацій, сесій обласних рад.
1.4. Департамент у своїй роботі керується
Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
Положенням про Міністерство, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
1.5. До складу Департаменту входять:
Управління з питань забезпечення роботи з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади;
Управління взаємодії з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування.
2. Основними завданнями Департаменту є:
2.1. забезпечення взаємодії з Адміністрацією Президента України, Кабінетом Міністрів України та іншими центральними органами виконавчої влади, з питань компетенції Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
2.2. забезпечення роботи з органами виконавчої влади, організаційне забезпечення підготовки інформаційних і довідкових матеріалів до участі керівних та інших посадових осіб у роботі колегій центральних органів виконавчої влади, нарад, засідань міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо та координація роботи структурних підрозділів Міністерства з питань узгодження розбіжностей за проектами актів законодавства;
2.3. забезпечення взаємодії керівництва Міністерства з керівництвом місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та участі керівних посадових осіб Міністерства у розгляді пропозицій щодо засад регіональної політики та з питань місцевого самоврядування для прийняття рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, інших державних органів, колегій облдержадміністрацій та сесій обласних рад;
2.4. підготовка та організація особистого прийому громадян першим заступником Міністра та заступниками Міністра, іншими посадовими особами Міністерства та забезпечення попереднього розгляду письмових звернень громадян.
3. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. координує роботу структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
3.2. узагальнює висновки та економічні обґрунтування, підготовлені структурними підрозділами Міністерства та готує інформаційні матеріали до засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, консультативних, дорадчих та інших органів, утворених Кабінетом Міністрів України, координаційних комітетів, колегій облдержадміністрацій, сесій обласних рад тощо;
3.3. здійснює моніторинг та забезпечує супроводження розгляду питань порядку денного засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо за участю посадових осіб Міністерства;
3.4. аналізує протоколи засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів та рішення міжвідомчих робочих груп тощо і готує матеріали для відповідного реагування структурних підрозділів Міністерства;
3.5. здійснює планування та складання щотижневої звітності про участь посадових осіб Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, колегій центральних органів виконавчої влади тощо із зазначенням результатів розгляду питань та розміщує цю інформацію на внутрішньому веб-сайті Мінфіну;
3.6. забезпечує взаємодію структурних підрозділів Міністерства з Адміністрацією Президента, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади з питань фахового опрацювання законодавчих актів Президента України, Кабінету Міністрів України;
3.7. забезпечує супроводження проектів законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, консультативних, дорадчих та інших органів, утворених Кабінетом Міністрів України; координаційних комітетів, колегій облдержадміністрацій, сесій обласних рад;
3.8. аналізує подані структурними підрозділами Міністерства пропозиції щодо наявних проблемних питань в частині узгодження проектів законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, проектів рішень спільних відомчих актів та вживає заходів щодо їх вирішення в межах компетенції Департаменту. У разі необхідності вирішення питання на рівні Президента України, Кабінету Міністрів України подає відповідні пропозиції керівництву Міністерства;
3.9. інформує Кабінет Міністрів України та інші центральні органи виконавчої влади про участь керівництва та інших посадових осіб Міністерства у роботі засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо;
3.10. веде реєстр постійно діючих та тимчасових урядових комітетів та міжвідомчих груп тощо;
3.11. узагальнює та подає керівництву Міністерства інформацію стосовно планових заходів центральних органів виконавчої влади та графіків роботи уповноважених посадових осіб з питань компетенції Міністерства;
3.12. здійснює моніторинг інформаційних видань та електронних систем щодо вивчення досвіду роботи фінансових структур інших країн з метою подальшого використання позитивного досвіду щодо організації роботи по взаємодії з органами виконавчої влади, удосконалення роботи фінансових структур та подає пропозиції керівництву Міністерства;
3.13. інформує структурні підрозділи Міністерства про схвалення Кабінетом Міністрів України проектів законів України, проектів постанов Верховної Ради України та їх офіційне направлення Секретаріатом Кабінету Міністрів України до Верховної Ради України;
3.14. забезпечує взаємодію керівництва Міністерства з керівництвом місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування;
3.15. координує роботу структурних підрозділів Міністерства щодо підготовки матеріалів з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.16. забезпечує участь керівних посадових осіб Міністерства у розгляді пропозицій щодо засад регіональної політики та з питань місцевого самоврядування для прийняття рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, інших державних органів, колегій облдержадміністрацій та сесій обласних рад;
3.17. планує та готує інформацію про участь відповідальних працівників Міністерства у засіданнях колегій облдержадміністрацій та сесій обласних рад;
3.18. надає пропозиції щодо поліпшення та удосконалення роботи з питань взаємодії керівництва Міністерства з керівництвом місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування;
3.19. надає методичну та методологічну допомогу обласним фінансовим організаціям з питань взаємодії з органами місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування;
3.20. за дорученням керівництва Міністерства приймає участь в організації проведення заходів, що проводяться місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування;
3.21. за дорученням керівництва Міністерства приймає участь у підготовці аналітичних матеріалів до робочих поїздок по регіонах України;
3.22. забезпечує централізовану автоматизовану реєстрацію доручень Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України стосовно звернень і скарг громадян, які подаються на розгляд Міністру та його заступникам згідно з розподілом обов'язків, а також звернень і скарг громадян, які надходять безпосередньо на адресу Міністерства фінансів. Вносить пропозиції щодо визначення відповідальних за виконання доручень і розгляд заяв громадян, забезпечує передачу їх для розгляду та виконання підрозділам Міністерства;
3.23. здійснює підготовку та організацію особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства;
3.24. здійснює контроль за дотриманням структурними підрозділами Міністерства термінів щодо розгляду звернень громадян і готує керівництву Міністерства аналітичні довідки про стан розгляду звернень громадян у Міністерстві;
3.25. надає консультативно-методичну допомогу структурним підрозділам Міністерства та органам виконавчої влади з питань, які належать до компетенції Департаменту;
3.26. при необхідності готує інформацію з питань взаємозв'язків з виконавчою владою для розміщення її на веб-сайті Міністерства;
3.27. веде діловодство відповідно до встановлених в Міністерстві норм;
3.28. дотримується вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.29. здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань.
4. Департамент має право:
4.1. одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства довідки, пояснення і інші матеріали з питань, що належать до компетенції Департаменту, опрацьовувати, аналізувати їх і готувати відповідні висновки та пропозиції;
4.2. залучати в установленому порядку працівників Міністерства для участі у підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, колегіях центральних органів виконавчої влади, засіданнях міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо з питань, що належать до компетенції Департаменту;
4.3. одержувати в установленому порядку від міністерств та місцевих державних адміністрацій інформацію необхідну для виконання покладених на Департамент завдань;
4.4. взаємодіяти з структурними підрозділами Міністерства з питань, що належать до компетенції Департаменту;
4.5. подавати пропозиції щодо залучення в установленому порядку працівників Міністерства для участі у нарадах, що проводяться у Кабінеті Міністрів України, центральних органах виконавчої влади, засіданнях міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо.
5. Директор Департаменту
5.1. Департамент очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому порядку.
5.2. Директор Департаменту має заступника відповідно до штатного розпису Міністерства.
5.3. Директор Департаменту призначається з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.4. Директор Департаменту:
5.4.1. здійснює керівництво Департаментом і організовує його роботу;
5.4.2. несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за виконання покладених на Департамент завдань;
5.4.3. розподіляє обов'язки між заступником директора Департаменту, начальниками Управлінь та структурними підрозділами Департаменту, розробляє Положення про Департамент та погоджує Положення про його структурні підрозділи, посадові інструкції працівників Департаменту;
5.4.4. подає керівництву Міністерства пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників Департаменту;
5.4.5. подає керівництву Міністерства пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників Департаменту;
5.4.6. подає керівництву Міністерства пропозиції про вдосконалення роботи Департаменту;
5.4.7. приймає участь у засіданнях колегій Міністерства (відповідно до компетенції), а також у нарадах, які проводяться у Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту;
5.4.8. за дорученням керівництва приймає участь від імені Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів та заходах, що проводяться Адміністрацією Президента України і Верховною Радою України, консультативно-дорадчими органами при Кабінеті Міністрів України; у нарадах, засіданнях, роботі колегій, комісій, що проводяться органами виконавчої влади;
5.4.9. представляє, за дорученням керівництва, інтереси Міністерства з питань компетенції Департаменту в державних організаціях та громадських організаціях;
5.4.10. підписує від імені структурного підрозділу службові листи, доповідні та службові записки, довідки та документи інформаційного, довідкового або аналітичного характеру, які підготовлені для внутрішнього використання в центральному апараті Міністерства;
5.4.11. вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Департаменту, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства, органами державної влади України, а також з іншими органами;
5.4.12. забезпечує дотримання працівниками Департаменту трудової дисципліни.
5.5. У разі відсутності директора Департаменту, документи та поточне листування з питань, віднесених до компетенції Департаменту, підписує його заступник.
Директор Департаменту | А.А.Богатиренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
31.07.2003 N 479
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління з питань забезпечення роботи з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою
1. Загальні положення
1.1. Управління з питань забезпечення роботи з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади (далі - Управління) входить до складу Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою (далі - Департамент) Міністерства фінансів України (далі - Міністерство) і підпорядковується начальнику Департаменту.
1.2. Управління забезпечує організацію роботи із взаємодії керівництва Міністерства, інших посадових осіб та структурних підрозділів Міністерства з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади.
1.4. Управління забезпечує супроводження розгляду питань за участю посадових осіб Міністерства при прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, консультативних, дорадчих та інших органів, утворених Кабінетом Міністрів України; координаційних комітетів, колегій облдержадміністрацій, сесій обласних рад.
1.5. До складу Управління входять:
відділ з питань забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України;
відділ з питань забезпечення роботи з центральними органами виконавчої влади.
2. Основними завданнями Управління є:
2.1. забезпечення взаємодії з Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України та іншими центральними органами виконавчої влади та координація роботи структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
2.2. забезпечення роботи з органами виконавчої влади, організаційне забезпечення підготовки інформаційних і довідкових матеріалів до участі керівних та інших посадових осіб у роботі колегій центральних органів виконавчої влади, нарад, засідань міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо та координація роботи структурних підрозділів Міністерства з питань узгодження розбіжностей за проектами актів законодавства;
2.3. забезпечення підготовки інформаційних та довідкових матеріалів для участі керівних та інших посадових осіб у роботі колегій центральних органів виконавчої влади, нарад та засідань міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. координує роботу структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
3.2. узагальнює висновки та економічні обґрунтування, підготовлені структурними підрозділами Міністерства та готує інформаційні матеріали до засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, консультативних, дорадчих та інших органів, утворених Кабінетом Міністрів України, координаційних комітетів, міжвідомчих робочих груп тощо;
3.3. здійснює моніторинг та забезпечує супроводження розгляду питань порядку денного засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо за участю посадових осіб Міністерства;
3.4. аналізує протоколи засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, рішення міжвідомчих робочих груп тощо і готує матеріали для відповідного реагування структурних підрозділів Міністерства;
3.5. здійснює планування та подання Управлінню організаційно-розпорядчої роботи щотижневої інформації про участь посадових осіб Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, колегій центральних органів виконавчої влади тощо із зазначенням результатів розгляду питань та розміщує цю інформацію на внутрішньому веб-сайті Мінфіну;
3.6. забезпечує взаємодію структурних підрозділів Міністерства з Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади з питань фахового опрацювання проектів законодавчих актів та інших питань, що вносяться на розгляд Уряду та Урядових комітетів;
3.7. забезпечує супроводження розгляду проектів законодавчих актів та інших питань порядку денного засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, консультативних, дорадчих та інших органів, утворених Кабінетом Міністрів України; координаційних комітетів, колегій облдержадміністрацій, сесій обласних рад;
3.8. аналізує подані структурними підрозділами Міністерства пропозиції щодо наявних проблемних питань в частині узгодження проектів рішень інших відомчих актів та вживає заходів щодо їх вирішення в межах компетенції Департаменту. У разі необхідності вирішення питання на рівні Президента України, Кабінету Міністрів України подає відповідні пропозиції керівництву Міністерства;
3.9. інформує Кабінет Міністрів України та інші центральні органи виконавчої влади про участь керівництва та інших посадових осіб Міністерства у роботі засідань Кабінету Міністрів України, Урядових комітетів, міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо;
3.10. веде реєстр постійно діючих та тимчасових урядових комітетів та міжвідомчих груп тощо;
3.11. узагальнює та подає керівництву Міністерства інформацію стосовно планових заходів центральних органів виконавчої влади та графіків роботи уповноважених посадових осіб з питань компетенції Міністерства;
3.12. здійснює моніторинг інформаційних видань та електронних систем щодо вивчення досвіду роботи фінансових структур інших країн з метою подальшого використання позитивного досвіду щодо організації роботи по взаємодії з органами виконавчої влади, удосконалення роботи фінансових структур та подає пропозиції керівництву Міністерства;
3.13. інформує структурні підрозділи Міністерства про схвалення Кабінетом Міністрів України проектів законів України, проектів постанов Верховної Ради України та їх офіційне направлення Секретаріатом Кабінету Міністрів України до Верховної Ради України;
3.14. готує за дорученням керівництва Міністерства аналітично-інформаційні документи та довідкові матеріали з питань, які належать до компетенції Управління;
3.15. надає консультативно-методичну допомогу структурним підрозділам Міністерства та органам виконавчої влади з питань, які належать до компетенції Управління;
3.16. при необхідності готує інформацію з питань взаємозв'язків з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади для розміщення її на веб-сайті Міністерства;
3.17. веде діловодство відповідно до встановлених в Міністерстві норм;
3.18. дотримується вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.19. здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на Управління завдань.
4. Управління має право:
4.1. одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства довідки, пояснення і інші матеріали з питань, що належать до компетенції Управління, опрацьовувати, аналізувати їх і готувати відповідні висновки та пропозиції;
4.2. залучати в установленому порядку працівників Міністерства для участі у підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, колегіях центральних органів виконавчої влади, засіданнях міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо з питань, що належать до компетенції Управління;
4.3. одержувати в установленому порядку від міністерств та відомств, місцевих державних адміністрацій інформацію необхідну для виконання покладених на Управління завдань;
4.4. взаємодіяти з структурними підрозділами Міністерства з питань, що належать до компетенції Управління;
4.5. подавати пропозиції щодо залучення в установленому порядку працівників Міністерства для участі у нарадах, що проводяться у Кабінеті Міністрів України, центральних органах виконавчої влади, засіданнях міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо.
5. Начальник Управління
5.1. Управління очолює заступник начальника Департаменту - начальник Управління (далі - начальник Управління), який призначається на посаду та звільняється з посади у встановленому порядку.
5.2. Начальник Управління призначається з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.3. Начальник Управління:
5.3.1. здійснює керівництво Управлінням і організовує його роботу;
5.3.2. несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за виконання покладених на Управління завдань;
5.3.3. розподіляє обов'язки між структурними підрозділами Управління, розробляє Положення про Управління та його структурні підрозділи, погоджує посадові інструкції працівників Управління;
5.3.4. подає керівництву Департаменту пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників Управління;
5.3.5. подає керівництву Департаменту пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників Управління;
5.3.6 подає керівництву Департаменту пропозиції про вдосконалення роботи Управління;
5.3.7. приймає участь у засіданнях колегій Міністерства (відповідно до компетенції), а також у нарадах, які проводяться у Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Управління;
5.3.8. за дорученням керівництва приймає участь від імені Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів та заходах, що проводяться Адміністрацією Президента України і Верховною Радою України, консультативно-дорадчими органами при Кабінеті Міністрів України; у нарадах, засіданнях, роботі колегій, комісій, що проводяться органами виконавчої влади;
5.3.9. представляє, за дорученням керівництва, інтереси Міністерства з питань компетенції Управління в державних організаціях та громадських організаціях;
5.3.10. підписує від імені Управління службові листи, доповідні та службові записки, довідки та документи інформаційного, довідкового або аналітичного характеру, які підготовлені для внутрішнього використання в центральному апараті Міністерства;
5.3.11. вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Управління, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства, органами державної влади України, а також з іншими органами;
5.3.12. забезпечує дотримання працівниками Управління трудової дисципліни.
5.4. У разі відсутності начальника Управління документи та поточне листування з питань, віднесених до компетенції Управління, підписує його заступник.
Виконуючий обов'язки заступника директора Департаменту - начальника Управління | Н.В.Бєлогурова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
31.07.2003 N 479
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України Управління з питань забезпечення роботи з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою
1. Загальні положення
1.1. Відділ з питань забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України (далі - відділ) входить до складу Управління з питань забезпечення роботи з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади (далі - Управління) Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою (далі - Департамент) Міністерства фінансів України (далі - Міністерство) і підпорядковується начальнику Управління.
1.2. Відділ забезпечує організацію роботи із взаємодії керівництва, інших посадових осіб та структурних підрозділів Міністерства з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України.
2. Основними завданнями відділу є:
2.1. організація роботи по взаємодії з Адміністрацією Президента України та Секретаріатом Кабінету Міністрів України;
2.2. забезпечення роботи з органами виконавчої влади, організаційне забезпечення підготовки інформаційних і довідкових матеріалів до участі керівних та інших посадових осіб у роботі колегій центральних органів виконавчої влади, нарад, засідань міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо та координація роботи структурних підрозділів Міністерства з питань узгодження розбіжностей за проектами актів законодавства;
2.3. координація роботи структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо.
3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. координує роботу структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
3.2. узагальнює висновки та економічні обґрунтування, підготовлені структурними підрозділами Міністерства та готує інформаційні матеріали до засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
3.3. веде список постійно діючих урядових комітетів;
3.4. здійснює моніторинг та забезпечує супроводження розгляду питань порядку денного засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо за участю посадових осіб Міністерства;
3.5. аналізує протоколи засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів і готує матеріали для відповідного реагування структурних підрозділів Міністерства;
3.6. забезпечує планування та подання Управлінню організаційно-розпорядчої роботи щотижневої інформації про участь посадових осіб Міністерства на засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо із зазначенням результатів розгляду питань та розміщує цю інформацію на внутрішньому веб-сайті Мінфіну;
3.7. забезпечує взаємодію структурних підрозділів Міністерства з Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади з питань фахового опрацювання проектів законодавчих актів та інших питань, що вносяться на розгляд Кабінету міністрів України та Урядових комітетів;
3.8. забезпечує супроводження проектів законодавчих актів та інших питань порядку денного засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, консультативних, дорадчих та інших органів, утворених Кабінетом Міністрів України; координаційних комітетів, колегій облдержадміністрацій, сесій обласних рад;
3.9. аналізує подані структурними підрозділами Міністерства пропозиції щодо наявних проблемних питань в частині узгодження проектів інших відомчих актів та вживає заходів щодо їх вирішення в межах компетенції Департаменту. У разі необхідності вирішення питання на рівні Президента України, Кабінету Міністрів України подає відповідні пропозиції керівництву Міністерства;
3.10. інформує Кабінет Міністрів України про участь керівництва та інших посадових осіб Міністерства у роботі засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
3.11. узагальнює та подає керівництву Міністерства інформацію стосовно щотижневих графіків засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів тощо;
3.12. здійснює моніторинг інформаційних видань та електронних систем щодо вивчення досвіду роботи фінансових структур інших країн з метою подальшого використання позитивного досвіду щодо організації роботи по взаємодії з органами виконавчої влади, удосконалення роботи фінансових структур та подає пропозиції керівництву Міністерства;
3.13. інформує структурні підрозділи Міністерства про схвалення Кабінетом Міністрів України проектів законів України, проектів постанов Верховної Ради України та їх офіційне направлення Секретаріатом Кабінету Міністрів України до Верховної Ради України;
3.14. готує за дорученням керівництва Міністерства аналітично-інформаційні документи та довідкові матеріали з питань, які належать до компетенції відділу;
3.15. надає консультативно-методичну допомогу структурним підрозділам Міністерства та органам виконавчої влади з питань, які належать до компетенції відділу;
3.16. при необхідності готує інформацію з питань взаємозв'язків з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України для розміщення її на веб-сайті Міністерства;
3.17. веде діловодство відповідно до встановлених в Міністерстві норм;
3.18. забезпечує дотримання вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.19. здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
4. Відділ має право:
в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства довідки, пояснення і інші матеріали з питань, що належать до компетенції відділу, опрацьовувати, аналізувати їх і готувати відповідні висновки та пропозиції;
4.2. залучати в установленому порядку працівників Міністерства для участі у підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, з питань, що належать до компетенції відділу;
4.3. одержувати в установленому порядку від міністерств та відомств, місцевих державних адміністрацій інформацію необхідну для виконання покладених на відділ завдань;
4.4. взаємодіяти з структурними підрозділами Міністерства з питань, що належать до компетенції відділу;
4.5. подавати пропозиції щодо залучення в установленому порядку працівників Міністерства для участі у нарадах, що проводяться у Кабінеті Міністрів України.
5. Начальник відділу
5.1. Відділ очолює заступник начальника Управління - начальник відділу (далі - начальник відділу), який призначається на посаду та звільняється з посади у встановленому порядку.
5.2. Начальник відділу призначається з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.3. Начальник відділу:
5.3.1. здійснює керівництво відділом і організовує його роботу;
5.3.2. несе відповідальність перед керівництвом Управління за виконання покладених на відділ завдань;
5.3.3. розподіляє обов'язки між працівниками відділу, розробляє положення про відділ, погоджує посадові інструкції працівників відділу;
5.3.4. подає начальнику Управління пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників відділу;
5.3.5. подає начальнику Управління пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників відділу;
5.3.6. подає керівництву Управління пропозиції про вдосконалення роботи відділу;
5.3.7. приймає участь у нарадах, які проводяться у Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції відділу;
................Перейти до повного тексту