- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження положень про Управління взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування та його структурні підрозділи
На виконання пункту 11 наказу Міністерства фінансів України від 08.10.04 N 645 "Про внесення змін в організаційну структуру центрального апарату Міністерства фінансів України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Положення про Управління взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування;
Положення про відділ з питань .забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України;
Положення про відділ з питань забезпечення роботи з центральними органами виконавчої влади;
Положення про відділ взаємодії з місцевими державними адміністраціями;
Положення про сектор документального забезпечення роботи та прийому громадян.
2. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства фінансів України від 31.07.03
N 479 "Про затвердження Положення про Департамент взаємозв'язків з виконавчою владою та його структурні підрозділи" (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 17.05.04 N 335).
Виконуючий обов'язки Першого віце-прем'єр-міністра України, Міністра фінансів України | М.Я.Азаров |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
24.01.2005 N 48
ПОЛОЖЕННЯ
Про Управління взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування
1. Загальні положення
1.1. Управління взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування (далі - Управління) є самостійним структурним підрозділом Міністерства фінансів України (далі - Міністерство), діяльність якого спрямовується і координується заступником Міністра фінансів України згідно з розподілом функціональних повноважень.
1.2. Управління забезпечує координацію роботи з питань взаємодії керівництва Міністерства та структурних підрозділів Міністерства з Адміністрацією Президента України, Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; підготовку та організацію особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства, попередній розгляд письмових звернень громадян.
1.4. До складу Управління входять наступні структурні підрозділи:
Відділ з питань забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України;
Відділ з питань забезпечення роботи з центральними органами виконавчої влади;
Відділ взаємодії з місцевими державними адміністраціями;
Сектор документального забезпечення роботи та прийому громадян.
2. Основними завданнями Управління є:
2.2. Забезпечення взаємодії Міністерства фінансів з Секретаріатом Кабінету Міністрів України та центральними органами виконавчої влади в частині опрацювання проектів законів (до їх реєстрації у Верховній Раді України) та нормативно - правових актів, розроблених Міністерством;
2.3. Організація роботи щодо взаємодії керівництва Міністерства з керівництвом місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування;
2.4. Координація роботи структурних підрозділів Міністерства стосовно підготовки інформаційних матеріалів до робочих поїздок Прем'єр-міністра України до регіонів;
2.5. Організація особистого прийому громадян першим заступником Міністра та заступниками Міністра, іншими посадовими особами Міністерства;
2.6. Здійснення централізованої автоматизованої реєстрації та попереднього розгляду доручень органів законодавчої і виконавчої влади до звернень громадян, пропозицій, заяв і скарг громадян, які надходять безпосередньо до Міністерства і подаються на розгляд керівництву Міністерства згідно з розподілом функціональних повноважень.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Координує роботу структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.2. Узагальнює висновки, економічні обїрунтування та інформаційно-аналітичні матеріали, підготовлені структурними підрозділами Міністерства до засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.3. Здійснює моніторинг та забезпечує супроводження розгляду питань порядку денного засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів за участю посадових осіб Міністерства;
3.4. Аналізує протоколи засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів і готує матеріали для відповідного реагування структурних підрозділів Міністерства;
3.5. Готує щотижневу інформацію про участь посадових осіб Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів із зазначенням результатів розгляду питань та розміщує цю інформацію на внутрішньому веб-сайті Мінфіну;
3.6. Забезпечує взаємодію структурних підрозділів Міністерства з Секретаріатом Кабінету Міністрів України з питань фахового опрацювання проектів актів законодавства та інших питань, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.7. Аналізує подані структурними підрозділами Міністерства пропозиції щодо наявних проблемних питань в частині узгодження проектів актів законодавства та інших питань, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України і урядових комітетів та вживає заходів щодо їх врегулювання в межах компетенції Управління. Подає пропозиції керівництву Міністерства у разі необхідності вирішення питання на рівні Президента України, Кабінету Міністрів України;
3.8. Інформує Кабінет Міністрів України про участь керівництва та інших посадових осіб Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів;
3.9. Узагальнює та подає керівництву Міністерства інформацію стосовно щотижневих графіків засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.10. При необхідності готує інформацію з питань взаємозв'язків з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України для розміщення її на веб-сайті Міністерства;
3.11. Здійснює моніторинг опрацювання та стану проходження проектів законів (до їх реєстрації у Верховній Раді України) та нормативно-правових актів, розроблених Міністерством фінансів України, в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, структурних підрозділах Міністерства, погодження з центральними органами виконавчої влади;
3.12. Забезпечує взаємодію з Секретаріатом Кабінету Міністрів України та органами виконавчої влади з питань узгодження розбіжностей за проектами законів (до їх реєстрації у Верховній Раді України) та нормативно-правових актів, розроблених Міністерством;
3.13. Готує інформацію про стан проходження проектів законів (до їх реєстрації у Верховній Раді України) та нормативно-правових актів, розроблених Міністерством, для розміщення її на внутрішньому веб-сайті Міністерства;
3.14. Надає інформацію структурним підрозділам Міністерства про схвалення Кабінетом Міністрів України проектів законів України, проектів постанов Верховної Ради України та їх офіційне направлення Секретаріатом Кабінету Міністрів України до Верховної Ради України;
3.15. Веде реєстр проектів законів (до їх реєстрації у Верховній Раді України), нормативно-правових актів, що надходять до Міністерства фінансів від інших центральних органів виконавчої влади;
3.16. Забезпечує підготовку інформаційно - довідкових матеріалів з питань виконання завдань визначених у Посланнях Президента України до Верховної Ради України та Програмі діяльності Кабінету Міністрів України;
3.17. Забезпечує підготовку інформаційно-довідкових матеріалів для участі керівництва Міністерства у роботі прямих телефонних ліній з питань виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України на поточний рік;
3.18. Здійснює координацію роботи структурних підрозділів Міністерства стосовно підготовки інформаційних матеріалів керівництву Міністерства для участі у робочих поїздках Прем'єр-міністра України до регіонів;
3.19. За дорученням керівництва Міністерства узагальнює висновки та економічні обгрунтування, підготовлені структурними підрозділами Міністерства, та готує аналітичні матеріали до робочих поїздок Прем'єр-міністра України до регіонів;
3.20. Забезпечує взаємодію з Секретаріатом Кабінету Міністрів України з питань підготовки проектів окремих рішень та доручень за результатами робочих поїздок Прем'єр-міністра України до регіонів;
3.21. Забезпечує координацію роботи структурних підрозділів Міністерства щодо підготовки матеріалів до засідань колегій облдержадміністрацій та сесій обласних рад;
3.22. Здійснює організаційне забезпечення участі керівних посадових осіб Міністерства у засіданнях колегій облдержадміністрацій та сесіях обласних рад;
3.23. За дорученням керівництва Міністерства бере участь у роботі колегій облдержадміністрацій та сесій обласних рад. Готує звіти та пропозиції за результатами їх проведення;
3.24. Бере участь в опрацюванні матеріалів стосовно удосконалення нормативно-правової бази щодо врегулювання діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
3.25. Надає пропозиції щодо поліпшення та удосконалення роботи з питань взаємодії керівництва Міністерства з керівництвом місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування;
3.26. Надає консультативно-методичну допомогу структурним підрозділам Міністерства та місцевим органам виконавчої влади з питань, які належать до компетенції Управління;
3.27. Надає інформацію щодо взаємодії Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування для розміщення на веб-сайті Міністерства;
3.28. Готує за дорученням керівництва Міністерства аналітично-інформаційні документи та довідкові матеріали з питань, які належать до компетенції Управління;
3.29. Готує проекти відповідей на доручення Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, запити і звернення народних депутатів України з питань, що належать до компетенції Управління;
3.30. Веде діловодство відповідно до вимог Інструкції з діловодства в центральному апараті Міністерства;
3.31. Забезпечує дотримання вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.34. Здійснює централізовану реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції зі зверненнями громадян;
3.35. Здійснює контроль за дотриманням структурними підрозділами Міністерства термінів розгляду звернень громадян та своєчасністю надання відповідей, вносить відповідні записи у контрольно-реєстраційні картки;
3.36. Аналізує стан роботи зі зверненнями громадян з питань, які порушуються громадянами у листах, що надійшли на адресу Міністерства, та на особистому прийомі, про результати інформує керівництво та структурні підрозділи Міністерства;
3.37. Готує керівництву Міністерства щорічні (до 15 січня), щомісячні та щотижневі (до апаратної наради) аналітичні довідки про стан розгляду звернень громадян у Міністерстві та розміщує їх на внутрішньому веб-сайті Міністерства;
3.38. Подає не рідше ніж двічі на рік відповідні інформаційні матеріали про стан роботи зі зверненнями громадян для їх розгляду на колегії Міністерства;
3.39. Готує аналітичну доповідь про підсумки роботи Міністерства зі зверненнями громадян за відповідний період для її оприлюднення на веб-сайті Міністерства;
3.40. Контролює виконання доручень Кабінету Міністрів України, що пов'язані з розглядом звернень громадян у Міністерстві;
3.41. Подає пропозиції щодо поліпшення та удосконалення роботи із розгляду звернень громадян, організації особистого прийому громадян, усунення причин та умов, що можуть бути підставою для надходження скарг, у тому числі повторних та колективних, а також такий, що змушують громадян звертатися до центральних органів виконавчої влади з питань, але можуть бути вирішені на місцях;
3.42. Вносить керівництву Управління пропозиції щодо зменшення чи зняття премії із посадових осіб Міністерства за неналежне виконання службових обов'язків з розгляду звернень громадян;
3.43. Забезпечує уточнення графіків особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Міністерства та їх доведення до громадськості;
3.44. Готує пропозиції щодо удосконалення системи ІАС "Діловодство" - "Громадяни";
3.51. Здійснює інші функції, що пов'язані з виконанням покладених на Управління завдань.
4. Управління має право:
4.1. Одержувати від структурних підрозділів Міністерства інформаційні та аналітичні матеріали для підготовки участі керівництва та інших посадових осіб Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, колегій центральних органів виконавчої влади, міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо;
4.2. Одержувати від структурних підрозділів Міністерства довідки, пояснення і інші матеріали, опрацьовувати, аналізувати їх і готувати відповідні висновки та пропозиції;
4.3. За дорученням керівництва брати участь від імені Міністерства у нарадах, засіданнях, роботі колегій, комісій, що проводяться органами виконавчої влади, роботі засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів та заходах, що проводяться Адміністрацією Президента України і Верховною Радою України, консультативно-дорадчими органами при Кабінеті Міністрів України;
4.4. Подавати у встановленому порядку пропозиції щодо залучення працівників Міністерства для участі у заходах, що проводяться Кабінетом Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, у засіданнях міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо;
4.5. Готувати і подавати керівництву Міністерства пропозиції з питань удосконалення переліку функцій і процедур, які закріплені за Управлінням;
4.6. Залучати у встановленому порядку працівників Міністерства для участі у підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України, колегіях центральних органів виконавчої влади, засіданнях міжвідомчих робочих груп, координаційних комітетів тощо з питань, що належать до компетенції Управління.
5. Начальник Управління:
5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади у встановленому порядку.
5.2. Начальник Управління має заступника відповідно до штатного розпису Міністерства.
5.3. Начальник Управління та його заступник призначаються з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.4. Начальник Управління:
5.4.1. Здійснює керівництво Управління і організовує його роботу.
5.4.2. Несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за виконання покладених на Управління завдань.
5.4.3. Розподіляє обов'язки між заступником начальника Управління та структурними підрозділами Управління, розробляє Положення про Управління та його структурні підрозділи, погоджує посадові інструкції працівників Управління.
5.4.4. Подає керівництву Міністерства пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників Управління.
5.4.5. Подає керівництву Міністерства пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників Управління.
5.4.6. Подає керівництву Міністерства пропозиції про вдосконалення роботи Управління.
5.4.7. Бере участь у засіданнях колегій Міністерства (відповідно до компетенції), а також у нарадах, які проводяться у Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Управління.
5.4.8. Підписує від імені Управління службові листи, доповідні та службові записки, довідки та документи інформаційного, довідкового або аналітичного характеру, які підготовлені для внутрішнього використання в центральному апараті Міністерства.
5.4.9. Вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Управління,, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства, органами державної влади України, а також з іншими органами.
Начальник Управління | Н.П. Пузакова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
24.01.2005 N 48
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України
1. Загальні положення
1.1. Відділ з питань забезпечення роботи з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України (далі - відділ) є структурним підрозділом Управління взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування (далі - Управління) Міністерства фінансів України (далі Міністерство).
1.2. Відділ забезпечує організацію роботи з питань взаємодії керівництва, інших посадових осіб та структурних підрозділів Міністерства з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України.
2. Основними завданнями відділу є:
2.1. Взаємодія з Адміністрацією Президента України та Секретаріатом Кабінету Міністрів України;
2.2. Координація роботи структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
2.3. Координація роботи структурних підрозділів Міністерства при спільному опрацюванні з Секретаріатом Кабінету Міністрів України проектів актів законодавства для їх розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Координує роботу структурних підрозділів Міністерства при підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.2. Узагальнює висновки, економічні обгрунтування та інформаційно-аналітичні матеріали, підготовлені структурними підрозділами Міністерства до засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.3. Здійснює моніторинг та забезпечує супроводження розгляду питань порядку денного засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів за участю посадових осіб Міністерства;
3.4. Аналізує протоколи засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів і готує матеріали для відповідного реагування структурних підрозділів Міністерства;
3.5. Готує щотижневу інформацію про участь посадових осіб Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів із зазначенням результатів розгляду питань та розміщує цю інформацію на внутрішньому веб-сайті Мінфіну;
3.6. Забезпечує взаємодію структурних підрозділів Міністерства з Секретаріатом Кабінету Міністрів України з питань фахового опрацювання проектів актів законодавства та інших питань, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.7. Аналізує подані структурними підрозділами Міністерства пропозиції щодо наявних проблемних питань в частині узгодження проектів актів законодавства та інших питань, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України і урядових комітетів та вживає заходів щодо їх врегулювання в межах компетенції Управління. Подає пропозиції керівництву Міністерства у разі необхідності вирішення питання на рівні Президента України, Кабінету Міністрів України;
3.8. Інформує Кабінет Міністрів України про участь керівництва та інших посадових осіб Міністерства у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів;
3.9. Узагальнює та подає керівництву Міністерства інформацію стосовно щотижневих графіків засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
3.10. Готує за дорученням керівництва Міністерства інформаційно-аналітичні та довідкові матеріали з питань, які належать до компетенції відділу;
3.11. Надає консультативно-методичну допомогу структурним підрозділам Міністерства та органам виконавчої влади з питань, які належать до компетенції відділу;
3.14. При необхідності готує інформацію з питань взаємозв'язків з Адміністрацією Президента України та Кабінетом Міністрів України для розміщення її на веб-сайті Міністерства;
3.15. Веде діловодство відповідно до вимог Інструкції з діловодства в центральному апараті Міністерства;
3.16. Забезпечує дотримання вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.17. Здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
4. Відділ має право:
4.1. Одержувати від структурних підрозділів Міністерства довідки, пояснення і інші матеріали з питань, що належать до компетенції відділу, опрацьовувати, аналізувати їх і готувати відповідні висновки та пропозиції;
4.2. Залучати в установленому порядку працівників Міністерства для участі у підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів з питань, що належать до компетенції відділу;
4.3. Одержувати від центральних та місцевих органів виконавчої влади інформацію необхідну для виконання покладених на відділ завдань;
4.4. Подавати пропозиції щодо залучення в установленому порядку працівників Міністерства для участі у заходах, що проводяться в Адміністрації Президента України та Кабінеті Міністрів України.
5. Начальник відділу
5.1. Відділ очолює заступник начальника Управління - начальник відділу (далі - начальник відділу), який призначається на посаду та звільняється з посади у встановленому порядку.
5.2. Начальник відділу призначається з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.3. Начальник відділу:
5.3.1. Здійснює керівництво відділом і організовує його роботу;
5.3.2. Несе відповідальність перед керівництвом Управління за виконання покладених на відділ завдань;
5.3.3. Розподіляє обов'язки між працівниками відділу, розробляє положення про відділ, погоджує посадові інструкції працівників відділу;
5.3.4. Подає начальнику Управління пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників відділу;
5.3.5. Подає начальнику Управління пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників відділу;
................Перейти до повного тексту