1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
11.10.2012 № 3304-04/38326-12
ДУ "Інститут патології хребта
та суглобів імені професора
М.І. Ситенка НАМН України"
вул. Пушкінська, 80, м. Харків, 61024
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі препаратів фармацевтичних різних (оголошення № 02499 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 17.01.2011 № 7/1 (453/1)), проведеної ДУ "Інститут патології хребта та суглобів імені професора М. І. Ситенка НАМН України" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 14.09.2012 № 3304-04/35028-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 17.09.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником для здійснення моніторингу копій матеріалів встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ), колонки 1, 3-7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Згідно з пунктами 6 та 9 Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ та у колонці 7 указується назва підрозділу замовника (прізвище, ім'я посадової особи), відповідальної за підготовку документації конкурсних торгів.
Водночас, усупереч вищезазначеним вимогам, у річному плані закупівель Замовника на 2011 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 10.03.2011 № 4 (зі змінами), не зазначено прізвища, ім'я посадової особи Замовника, відповідальної за підготовку документації конкурсних торгів, та очікувана вартість предмета закупівлі не зазначена словами та не зазначено податок на додану вартість.
Рішення про вибір процедури "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів для закупівлі препаратів фармацевтичних різних (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 11.01.2011 № 2.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 02.02.2011 № 2 до участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн. без ПДВ
1 ТОВ "Людмила-Фарм" 270686,61
2 ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" 289646,04
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) від 14.02.2011 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" та ТОВ "Людмила-Фарм", а переможцем конкурсних торгів відповідно до Додатка 3 "Критерії та методика оцінки пропозицій учасників" до документації конкурсних торгів Замовника за критерієм оцінки "Ціна" визначено ТОВ "Людмила-Фарм", з яким укладено договір від 25.02.2011 № 25/11-9.
Підпунктом 3 пункту 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - підпункт 3 пункту 2 розділу III) документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником, повинна містити, зокрема, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів.
У складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" надано копію Статуту (редакція 2010 року), пунктом 11.5 якого визначено, що директор Товариства підконтрольний та підзвітний Генеральному директору Товариства та директор Товариства призначається на посаду та звільняється з посади згідно з наказом Генерального директора Товариства.
Разом з цим, у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" надано наказ від 26.05.2003 № 10к щодо виконання обов'язків директора Ткаченко А. В., який підписано директором, а не Генеральним директором товариства, що суперечить пункту 11.5 Статуту ТОВ "Три-Центральний аптечний склад".
Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" не надано документ, що підтверджує повноваження Ткаченко А. В. щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів, що не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 2 розділу III документації конкурсних торгів.
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів передбачено, що учасники повинні надати у складі пропозицій конкурсних торгів, зокрема, довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою про те, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.
Усупереч пункту 6 розділу III документації конкурсних торгів у складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" не надано вищезазначеної довідки.
Пунктом 6 розділу III документації конкурсних торгів передбачено, що перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, наведено у Додатку 1 "Кваліфікаційні критерії" (далі - Додаток 1) до документації конкурсних торгів.
Пунктом 2 Додатка 1 до документації конкурсних торгів встановлено, що учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" повинні надати у складі пропозицій конкурсних торгів лист у довільній формі з переліком працівників (П. І. Б.) з вищою та середньою медичною, технічною, економічною, юридичною освітою.

................
Перейти до повного тексту