- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 грудня 2011 р.
за № 1377/20115
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1783 від 28.12.2015 )
Про здійснення моніторингу державних закупівель
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного
розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
1. Затвердити Порядок здійснення моніторингу державних закупівель, що додається.
2. Затвердити Зміни до наказу Міністерства економіки України від 26.07.2010
№ 922 "Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.08.2010 за № 624/17919 (із змінами), що додаються.
3. Установити, що моніторинг державних закупівель за процедурами, розпочатими та/або проведеними згідно із Законом України
"Про здійснення державних закупівель" та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, до дати набрання чинності цим наказом здійснюється Міністерством економічного розвитку і торгівлі України відповідно до цього наказу.
4. Департаменту державних закупівель та державного замовлення:
забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднити цей наказ на веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель".
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівника апарату Павленка В.П.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Перший віце-прем'єр-міністр України - Міністр економічного розвитку і торгівлі України |
А.П. Клюєв |
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Голови - Голова ліквідаційної комісії Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва |
Г. Яцишина |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
19.10.2011 № 155
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 грудня 2011 р.
за № 1377/20115
ПОРЯДОК
здійснення моніторингу державних закупівель
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає процедуру здійснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) моніторингу закупівель.
Метою здійснення моніторингу закупівель є забезпечення дотримання замовниками законодавства у сфері державних закупівель, запобігання його порушенню та аналіз ефективності процедур закупівель.
( Пункт 1.1 розділу I в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
конкурентні процедури закупівель - це відкриті торги, двоступеневі торги, запит цінових пропозицій, попередня кваліфікація учасників;
контролюючі органи - органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, визначені в частині четвертій статті
7 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон).
( Абзац третій пункту 1.2 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
Інші терміни, зазначені в цьому Порядку, уживаються в значеннях, визначених
Законом.
1.3. Моніторинг закупівлі може здійснюватись у будь-який час незалежно від строків проведення процедур закупівель, укладення та виконання договору, який передбачає придбання товарів, робіт чи послуг (далі - договір), та щодо будь-якого періоду, починаючи з планування і закінчуючи виконанням зобов'язань за договором, укладеним за результатами відповідної процедури закупівлі.
( Пункт 1.3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
1.4. Мінекономрозвитку має право здійснювати такі види моніторингу закупівлі:
за обґрунтованим зверненням замовника;
за власною ініціативою.
1.5. Залежно від виду та періоду, у який здійснюється моніторинг закупівлі, Мінекономрозвитку може:
перевірити:
наявність підстав для застосування визначеної замовником процедури закупівлі;
відповідність документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель;
відповідність порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель;
( Абзац шостий пункту 1.5 розділу I виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
відповідність законодавству у сфері державних закупівель інших рішень, дій (бездіяльності) замовника, пов'язаних із здійсненням відповідної закупівлі та виконанням договору про закупівлю;
провести аналіз ефективності здійснення закупівель.
1.6. Мінекономрозвитку має право:
подавати до контролюючих та правоохоронних органів матеріали про виявлені під час здійснення моніторингу закупівлі порушення законодавства у сфері закупівель, надсилати їм копії висновків;
здійснювати взаємодію з юридичною особою, визначеною Мінекономрозвитку, наповнювати веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель щодо питань оприлюднення інформації, передбаченої
Законом, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівлі з наданням відповідних доручень;
( Абзац третій пункту 1.6 розділу I в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
Мінекономрозвитку має інші права, передбачені цим Порядком.
1.7. Датою надходження інформації та документів до Мінекономрозвитку вважається дата їх реєстрації в Мінекономрозвитку.
II. Порядок здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника
2.1. Замовник може звернутися до Мінекономрозвитку із зверненням у формі листа щодо здійснення моніторингу закупівлі.
2.2. Лист-звернення повинен містити:
найменування та місцезнаходження замовника;
перелік питань, щодо яких замовник просить здійснити моніторинг закупівлі;
у разі коли звернення стосується здійснення моніторингу щодо конкретної процедури закупівлі, - відомості про процедуру закупівлі (вид процедури згідно із статтею
12 Закону, предмет закупівлі, інформацію про оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі).
( Абзац четвертий пункту 2.2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
Лист-звернення повинен бути викладений українською мовою й оформляється на бланку за підписом уповноваженої особи замовника.
2.3. До листа-звернення додаються:
2.3.1. У разі звернення замовника щодо здійснення моніторингу закупівлі відносно конкурентної процедури та закупівлі за рамковими угодами - оригінали або засвідчені підписом уповноваженої особи замовника, скріпленим печаткою, копії документів (за наявності), які стосуються питань, щодо яких замовник просить здійснити моніторинг закупівлі.
( Підпункт 2.3.1 пункту 2.3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
2.3.2. У разі звернення замовника щодо здійснення моніторингу закупівлі відносно переговорної процедури закупівлі:
копія(ї) протоколу (протоколів) засідання комітету з конкурсних торгів щодо прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, засвідчені в установленому законодавством порядку (у разі наявності на дату звернення);
копія інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, яка оприлюднюється відповідно до статті
10 Закону (у разі наявності на дату звернення);
обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі;
копія річного плану закупівель або витяг з річного плану, засвідчені в установленому законодавством порядку (у разі наявності на дату звернення);
оригінали або засвідчені підписом уповноваженої особи замовника, скріпленим печаткою, копії нормативних документів та/або експертних, технічних та інших документів, дата видачі яких не перевищує 1 рік до дня прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, що підтверджують наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті
39 Закону. У разі закупівлі відповідно до пункту 4 частини другої статті
39 Закону подаються копії не менше ніж двох повідомлень про відміну процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників та звітів про результати проведення такої процедури закупівлі;
копія договору про закупівлю та змін до нього (за наявності).
( Підпункт 2.3.2 пункту 2.3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
2.4. У разі коли під час моніторингу закупівлі перевірці підлягатиме дотримання замовником порядку та строків оприлюднення, опублікування інформації, передбаченої
Законом, до листа-звернення додається документальне підтвердження строків оприлюднення такої інформації.
( Пункт 2.4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1112 від 16.09.2014 )
2.5. Замовник має право включати до листа-звернення й іншу інформацію та додавати інші документи, що стосуються питань, щодо яких замовник просить здійснити моніторинг закупівлі.
2.6. Якщо при здійсненні моніторингу закупівлі за зверненням замовника виникає необхідність отримання іншої інформації або документів, крім тих, що були надані відповідно до пунктів 2.2, 2.3 цього розділу, Мінекономрозвитку має право звертатися до замовників, учасників, підприємств, установ, організацій, а також контролюючих органів, правоохоронних органів із письмовим запитом щодо отримання такої інформації або документів.
Особи та органи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом п'яти днів з дати отримання відповідного запиту зобов'язані надати Мінекономрозвитку інформацію та завірені належним чином копії документів.
2.7. Рішення про прийняття Мінекономрозвитку листа-звернення замовника до розгляду оформляється листом, який розміщується на сайті Мінекономрозвитку протягом трьох робочих днів з дня реєстрації листа-звернення замовника в Мінекономрозвитку, з подальшим його надсиланням замовнику поштовим або факсимільним зв'язком протягом двох робочих днів з дня його підписання.
................Перейти до повного тексту