1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.06.2012 № 3303-05/22241-07
Державній службі гірничого нагляду
та промислової безпеки України
м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 01601.
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти центру навчання теоретичним та практичним знанням з роботи уніфікованих телекомунікаційних систем диспетчерського контролю та автоматизованого керування гірничими машинами і технологічними комплексами (УТАС) (оголошення № 216486 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 64/4 (666/4) від 29.05.2012), проведеної Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у державного підприємства "Петровський завод вугільного машинобудування" (далі - Учасник).
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (лист-звернення Замовника від 01.06.2012 № 4536/0/10-12/6/12, зареєстрований в Мінекономрозвитку за № 07/68429-12 від 07.06.2012).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.06.2012.
III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 28.05.2012 № 5 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону , а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до пункту 6 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника причинами та обставинами, якими керувався Замовник під час її обрання, є.

................
Перейти до повного тексту