- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
18.04.2012 № 3303-05/14611-12
Державному територіально-галузевому
об'єднанню "Південно-Західна залізниця"
вул. Лисенка, 6, м. Київ, 01601
Копія:
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп'ютерне обладнання - 373 од., периферійне обладнання - 120 од.) (оголошення № 198730 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 14.11.2011 № 136 (582)), проведеної Державним територіально-галузевим об'єднанням "Південно-Західна залізниця" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 01.02.2012 № 3303-05/3559-12, лист Мінекономрозвитку від 03.03.2012 № 3303-05/8252-12, лист Замовника від 19.03.2012 № МЗЕ-5/758, зареєстрований у Мінекономрозвитку за № 12/43293-12 від 03.04.2012).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 02.02.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктом 9 Інструкції встановлено, що у колонці 7 річного плану закупівель указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому, всупереч пункту 9 Інструкції у річному плані закупівель Замовника на 2011 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів від 30.11.2011 (протокол № ДП/11/11), не указано прізвище, ім'я, по батькові посадової особи (посадових осіб) замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
Рішення про застосування процедури відкритих торгів та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп'ютерне обладнання - 373 од., периферійне обладнання - 120 од.) оформлені протоколами засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 27.10.2011 № 403-13 та від 27.10.2011 № 403-3 відповідно (далі - документація конкурсних торгів).
У підпункті 5.2 пункту 5 оголошення про проведення відкритих торгів № 198730 опублікованого в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 14.11.2011 № 136 (582)) (далі - оголошення), Замовник зазначив зокрема, кількість товарів - 493 шт.
У пункті 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу 1 "Загальні положення" документації конкурсних торгів Замовника зазначено комп'ютерне та периферійне обладнання у кількості 593 шт.
Таким чином, інформація указана в підпункті 5.2 пункту 5 оголошення не відповідає пункту 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу 1 "Загальні положення" документації конкурсних торгів Замовника.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозиції, цінових пропозицій) від 15.12.2011 та протоколу про розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозиції, цінових пропозицій) від 15.12.2011 № 403 для участі у процедурі подані нижченаведені пропозиції:
№ п/п |
Назва учасника |
Цінова пропозиція |
1 |
ТОВ "ЕН-АЙ-ЕС" |
3259562,40 грн. в т. ч. ПДВ |
2 |
ПрАТ "Інком" |
3197415,60 грн. в т. ч. ПДВ |
................Перейти до повного тексту