1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
18.04.2012 № 3304-04/14603-12
УкрДНТЦ "Енергосталь"
просп. Леніна, 9, м. Харків, 61166
Копія:
ХГРУ "Приватбанк"
наб. Червоношкільна, 16, м. Харків, 61125
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з друкування книг, періодичних видань (18 найменувань) (оголошення № 063326 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16.05.2011 № 58 (504)), проведеної Укр ДНТЦ "Енергосталь" (далі - Замовник) за процедурою "запит цінових пропозицій".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 19.03.2012 № 3304-04/10096-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 19.03.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу закупівлі установлено.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 № 624/17919 (далі - Наказ) (далі - Інструкція), колонки 1, 3 - 7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктом 9 Інструкції встановлено, що у колонці 7 річного плану закупівель указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації).
При цьому, всупереч пункту 9 Інструкції у річному плані закупівель на 2011 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 30.03.2011 (протокол № 1), не зазначено прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб Замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації).
Відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2011 рік очікувана вартість закупівлі за предметом "послуги з друкування книг, періодичних видань (друкування періодичних видань, журналів, брошур, календарів, картинок перебивних, візитних карток)" (код ДК 016-97 : 22.22.3) становить 190000 грн.
Рішення про вибір процедури закупівлі та затвердження запиту цінових пропозицій оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 20.04.2011 № 2.
Формою запиту цінових пропозицій , затвердженою Наказом , визначено, що у підпункті 1.5 пункту 1 запиту цінових пропозицій повинно бути зазначено, зокрема, адресу, номер телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку та e-mail посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Поряд з цим, у підпункті 1.5 пункту 1 запиту цінових пропозицій Замовника не зазначено адресу, номер телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку та e-mail посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Формою реєстру отриманих цінових пропозицій , затвердженою Наказом , передбачено, що реєстр підписується головою комітету з конкурсних торгів, секретарем комітету з конкурсних торгів та містить відбиток печатки замовника.
Усупереч установленій формі у реєстрі отриманих цінових пропозицій Замовника відсутній відбиток печатки Замовника.
Відповідно до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 01.06.2011 для участі у запиті цінових пропозицій були подані наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ФОП Шаповалова Т.М. 453391,20 грн. у т. ч. ПДВ
2 ПП "Типографія Артель" 459612,00 грн. у т. ч. ПДВ
3 ФОП Неділько Є.М. 459021,60 грн. у т. ч. ПДВ
Абзацом четвертим частини четвертої статті 36 Закону встановлено, що загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати п'яти днів з дня розкриття цінових пропозицій.
Згідно з протоколом оцінки цінових пропозицій оцінку цінових пропозицій проведено 14.06.2011, при цьому розкриття цінових пропозицій відбулося 01.06.2011, у зв'язку з чим Замовником порушено строки розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі, встановлених абзацом четвертим частини четвертої статті 36 Закону.
Відповідно до критерію оцінки "Ціна" переможцем процедури Замовник визначив ФОП Шаповалова Т.М. (ціна пропозиції становила 453391,20 грн. у т. ч. ПДВ), з якою укладено договір про закупівлю від 29.06.2011 № 29/6-1 (далі - Договір).
Додатком 5 до запиту цінових пропозицій встановлена форма "Цінова пропозиція", яка, зокрема, повинна містити прізвище та підпис уповноваженої особи, а також відбиток печатки Учасника. Разом з цим цінова пропозиція ФОП Шаповалова Т.М. не містить підпис уповноваженої особи.
Пунктом 1 "Оформлення цінових пропозицій" розділу 2 "Підготовка цінових пропозицій" додатка 1 до запиту цінових пропозицій передбачено, що цінова пропозиція, зокрема, має містити Реєстр поданих документів.
При цьому, цінові пропозиції ФОП Шаповалова Т.М., ПП "Типографія Артель" та ФОП Неділько Є.М. (далі - Учасники), всупереч вищевказаній вимозі, не містять реєстри поданих документів.
Пунктами 1 "Оформлення цінових пропозицій" та 2 "Зміст цінової пропозиції" розділу 2 "Підготовка цінових пропозицій" додатка 1 до запиту цінових пропозицій передбачено, що цінова пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції та укладання договору.
Разом з цим, цінова пропозиція ПП "Типографія Артель" не містить документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції та укладання договору.
Згідно з пунктом 2 "Зміст цінової пропозиції" розділу 2 "Підготовка цінових пропозицій" додатка 1 до запиту цінових пропозицій учасники у складі цінової пропозиції повинні надати, зокрема, документальне підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим Замовником.
Поряд з цим, цінові пропозиції Учасників не містять документального підтвердження відповідності цінових пропозицій учасників технічним та якісним вимогам по предмету закупівлі, встановленим Замовником, що не відповідає вимогам запиту цінових пропозицій.
Пунктом 2 "Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю" розділу 5 "Укладання договору про закупівлю" додатка 1 до запиту цінових пропозицій визначено, що Учасник у складі своєї цінової пропозиції надає заповнений додаток 4 "Істотні умови договору".
Водночас цінові пропозиції Учасників не містять заповнених додатків 4 "Істотні умови договору".
Підпунктами 1.1 та 1.2 пункту 1 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" розділу 1 "Кваліфікаційні критерії до учасників та документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям" додатка 2 до запиту цінових пропозицій встановлено, що учасники у складі цінової пропозиції надають інформацію про досвід виконання аналогічних договорів та довідку у довільній формі, що засвідчує наявність в учасника кваліфікованого персоналу (не менше 10 осіб) з досвідом роботи не менше ніж 1 рік.

................
Перейти до повного тексту