1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
25.04.2012 № 3304-04/15536-08
Виконавчому комітету Славутицької
міської ради Київської області
Центральна площа, 7, м. Славутич,
Київська обл., 07100
Копія:
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг у сфері інформатизації інших (створення та впровадження інформаційно-аналітичної системи управління містом у м. Славутич у складі наступних підсистем: "Зовнішній портал", "Внутрішній портал", "Службовий документообіг") (оголошення № 197035 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.11.2011 № 133 (579)), проведеної Виконавчим комітетом Славутицької міської ради Київської області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 27.03.2012 № 3304-04/11261-08, лист Замовника від 09.04.2012 № 1-4-851, зареєстрований у Мінекономрозвитку 12.04.2012 за № 08/47738-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 27.03.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим у Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Інструкція) (далі - Наказ), колонки 1, 3 - 7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктом 6 Інструкції встановлено, що у колонці "Очікувана вартість предмета закупівлі" указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість.
При цьому всупереч пункту 6 Інструкції у річному плані закупівель Замовника на 2012 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів від 05.01.2012 (протокол № 1), не указано очікувану вартість предмета закупівлі із зазначенням податку на додану вартість.
Рішення щодо організації проведення процедури закупівлі послуг у сфері інформатизації інших (створення та впровадження інформаційно-аналітичної системи управління містом у м. Славутич у складі наступних підсистем: "Зовнішній портал", "Внутрішній портал", "Службовий документообіг") оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.10.2011 № 5.
Слід зазначити, що згідно з абзацом сьомим частини четвертої статті 11 Закону комітет з конкурсних торгів забезпечує, зокрема, затвердження документації конкурсних торгів. Частиною п'ятою статті 11 Закону передбачено, що рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету з конкурсних торгів.
Документація конкурсних торгів Замовника на закупівлю послуг у сфері інформатизації інших (створення та впровадження інформаційно-аналітичної системи управління містом у м. Славутич у складі наступних підсистем: "Зовнішній портал", "Внутрішній портал", "Службовий документообіг") (далі - документація конкурсних торгів) затверджена 07.10.2011 головою комітету з конкурсних торгів Жигало В. К.
Рішення комітету з конкурсних торгів Замовника про затвердження документації конкурсних торгів, оформлене відповідно до вимог частини п'ятої статті 11 Закону , в порушення пункту 3.6 Порядку Замовником не надано.
У пункті 2 частини другої статті 22 Закону та пункті 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), передбачено, що в документації конкурсних торгів, зокрема, зазначаються вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
У пункті 4 "Відхилення пропозицій конкурсних торгів" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів встановлено, що Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі якщо, зокрема, наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону .
Разом з тим, у документації конкурсних торгів не встановлено способу документального підтвердження вимог пункту 5 частини першої статті 17 Закону .
Відповідно до пункту 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення" стандартної документації конкурсних торгів замовник повинен зазначити, зокрема, прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса, номер телефону, електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Водночас, усупереч вищезазначеним вимогам, у пункті 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальна інформація" документації конкурсних торгів не зазначено адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Відповідно до пункту 2 "Виправлення арифметичних помилок" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" стандартної документації конкурсних торгів замовник зобов'язаний зазначити у документації конкурсних торгів умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
Водночас документація конкурсних торгів Замовника не містить умов та порядку виправлення арифметичних помилок.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити проект договору або основні умови, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю.
Пунктом 2 "Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю" розділу VI "Укладання договору про закупівлю" стандартної документації конкурсних торгів встановлено, що істотні умови договору зазначаються замовником відповідно до вимог статей 40 та 41 Закону .
При цьому, усупереч вищезазначеним вимогам, пунктом 2 "Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю" розділу VI "Укладення договору про закупівлю" не визначено істотні умови договору, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, а наведено перелік істотних умов договору, встановлених статтею 41 Закону .
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 07.12.2011 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 07.12.2011 № 6 до участі у процедурі закупівлі були подані наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ПрАТ "Інком" 951874,57
2 ТОВ "Інгресс" 1181965,85
У формі реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів , затвердженому Наказом , передбачено, що у пункті 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів замовник повинен зазначати ідентифікаційний код учасника процедури закупівлі (колонка 3), дотримання передбачених у документації конкурсних торгів вимог щодо форми подання пропозицій конкурсних торгів (колонка 4) та підпис особи, що зареєструвала пропозицію конкурсних торгів (колонка 5).
Поряд з цим у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не зазначено ідентифікаційні коди учасників процедури закупівлі, інформацію щодо дотримання учасниками передбачених у документації конкурсних торгів вимог щодо форми подання пропозицій конкурсних торгів та відсутній підпис особи, що зареєструвала пропозицію конкурсних торгів, що суперечить формі реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів.
Формою протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів та формою протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів, затверджених Наказом, передбачено, що у пункті 5 протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів (колонка 2) та у пункті 7 протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (колонка 1) замовник повинен зазначати, зокрема ідентифікаційний код учасника процедури закупівлі.
Водночас у пункті 5 протоколу розкриття пропозиції конкурсних торгів (колонка 2) та у пункті 7 протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (колонка 1) Замовником не зазначено ідентифікаційні коди учасників процедури закупівлі, що не відповідає вимогам форми протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів та форми протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів, затверджених Наказом.
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів від 10.12.2011 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ПрАТ "Інком" та ТОВ "Інгресс", а переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів Замовника за критерієм оцінки "Вартість тендерної пропозиції" з максимальною кількістю балів 100 визначено ПрАТ "Інком", з яким укладено договір від 10.01.2012 № 6-38-2.

................
Перейти до повного тексту