1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
02.04.2012 № 3304-04/12442-12
Фонду соціального страхування від нещасних
випадків на виробництві та професійних
захворювань України
просп. Перемоги, 92/2, м. Київ, 03062
Копія:
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичного оброблення інформації (оголошенням № 044674 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 25.04.2011 № 49 (495)), проведеної Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 05.03.2012 № 3304-04/8295-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 05.03.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі копій матеріалів та оригіналів пропозицій конкурсних торгів учасників, наданих Замовником для здійснення моніторингу, встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 № 624/17919 (далі - Інструкція), колонки 1, 3 - 7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктами 6 та 9 Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами із зазначенням податку на додану вартість), а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому всупереч пунктам 2, 6, 9 Інструкції річний план закупівель на 2011 рік не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб Замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, та очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 13.04.2011 № 44 (далі - документація конкурсних торгів).
Абзацом першим частини другої статті 23 Закону передбачено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
Протоколом засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 06.05.2011 № 48 оформлено рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів.
Разом з цим усупереч вимогам абзацу першого частини другої статті 23 Закону Замовником не продовжено строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Пунктом 3 "Забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів встановлено, що строк дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів визначено в пункті 4 "Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів.
Поряд з цим пункт 4 "Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" не містить інформації щодо строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів, що не відповідає вимогам стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті від 10.08.2010 № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів).
Відповідно до пункту 2 "Виправлення арифметичних помилок" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" стандартної документації конкурсних торгів замовник зобов'язаний зазначити у документації конкурсних торгів умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
Водночас документація конкурсних торгів Замовника не містить умов та порядку виправлення арифметичних помилок.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити проект договору або основні умови, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю.
Пунктом 2 "Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю" розділу VI "Укладання договору про закупівлю" стандартної документації конкурсних торгів встановлено, що істотні умови договору зазначаються замовником відповідно до вимог статей 40 та 41 Закону .
У пункті 2 "Істотні умов, які обов'язково включаються до договору про закупівлю" розділу VI "Укладання договору про закупівлю" документації конкурсних торгів вказано, що істотні умови договору зазначаються згідно, зокрема, додатка 5.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону істотними умовами договору про закупівлю є, зокрема, вимоги щодо якості товарів, робіт та послуг, термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт, відповідальність сторін.
Разом з тим, усупереч вищезазначеним вимогам, у проекті договору, наведеного у додатку 5 до документації конкурсних торгів, відсутні вимоги щодо якості, строку та місця поставки товару.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 26.05.2011 № 53 до участі у процедурі надано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ТОВ "БМС Консалтинг" 40609020,36
2 ПАТ "Сістронікс Інформаційні Технології України" 41201152,48
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів , затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 № 624/17919, передбачено, що у пункті 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовник повинен зазначати інформацію про спосіб отримання пропозиції конкурсних торгів (особисто або поштою).

................
Перейти до повного тексту