- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
16.03.2012 № 3304-05/9780-12
ТОВ "Скорзонера" с. Поляница, м. Яремче,
Івано-Франківська обл., 78593
Копія:
ПАТ КБ "Приватбанк" наб. Перемоги, 50,
м. Дніпропетровськ, 49094
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти автомобілів спеціальних та спеціалізованих (2 лоти) (автомашина льодоприбиральна та автомашина асенізаційна) (оголошення № 235961 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 19.12.2011 № 151 (597)), проведеної ТОВ "Скорзонера" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 09.02.2012 № 3304-04/4642-12, лист Замовника від 27.02.2012 № 345/02, зареєстрований у Мінекономрозвитку 01.03.2012 за № 12/26615-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 10.02.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого, п'ятого та сьомого пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктами 6 та 9 Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість, а у колонці 7 річного плану закупівель указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації).
Крім того, відповідно до
форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 № 624/17919 (далі - форма), річний план закупівель повинен містити відбиток печатки замовника.
При цьому всупереч пунктам 2, 6, 9
Інструкції та формі у річному плані закупівель Замовника на 2011 рік, затвердженому протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 10.06.2011 № 2, не указано назву підрозділу (підрозділів) Замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб Замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість та відсутній відбиток печатки Замовника.
Рішення про застосування процедури відкритих торгів та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю автомобілів спеціальних та спеціалізованих (2 лоти) (автомашина льодоприбиральна та автомашина асенізаційна) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.12.2011 № 6.1 та від 07.12.2011 № 6.2 відповідно.
У пункті 2 частини другої статті
22 Закону та пункті 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 919 , зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), передбачено, що в документації конкурсних торгів Замовником, зокрема, зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до абзаців другого та третього частини другої статті 16 Закону для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, зокрема, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" документації конкурсних торгів визначено, що для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають вимогам Замовника, зазначеним в додатку № 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника" (далі - Додаток 1) документації конкурсних торгів.
При цьому у Додатку 1 документації конкурсних торгів Замовника відсутні вимоги щодо надання учасниками підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає пункту 2 частини другої статті 22 Закону і стандартній документації конкурсних торгів.
Крім того, згідно з абзацом п'ятим частини другої статті 16 Закону для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають встановленому критерію, - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 19.01.2012 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 19.01.2012 № 6.3 (далі - протокол розкриття) до участі у процедурі закупівлі були подані наступні пропозиції конкурсних торгів:
................Перейти до повного тексту