1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
Л И С Т
03.02.2012 N 3303-05/3815-12
Українському
науково-практичному центру
ендокринної хірургії,
трансплантації ендокринних
органів і тканин
Міністерства охорони
здоров'я України 01021,
м. Київ,
вул. Кловський узвіз, 13-а
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (системи для обробки, передачі та архівування медичних зображень - 2 найменування) (оголошення N 239647 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 148/12 (594/12) від 12.12.2011), проведеної Українським науково-практичним центром ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у приватного акціонерного товариства "УМТ".
I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 20.01.2012 N 36, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/8193-12 від 24.01.2012 (далі - лист-звернення).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 27.01.2012.
III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.
В протоколі засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 09.12.2011 N 44 зазначено, що відповідно до річного розпису (кошторису) державного бюджету на 2011 рік Замовнику передбачено видатки в сумі 2000000 грн. на реконструкцію інших об'єктів. Заплановані бюджетні призначення Замовник планував освоїти на розробку проектно-кошторисної документації реконструкції першої черги та оплату послуг з виготовлення документів вкрай необхідних на початковому етапі підготовки до реконструкції.
Дані роботи можливо було провести лише у випадку погодження земельної ділянки Замовника з казенним підприємством спеціального приладобудування "Арсенал". Замовник неодноразово звертався до КП СПБ "Арсенал" та Державного космічного агентства України, до сфери управління якого належить зазначене підприємство, щодо погодження меж земельної ділянки, необхідної для реконструкції будівлі Замовника, але як свідчить Кадастровий план N 82:033, земельна ділянка, на якій розташована будівля Замовника, належить неіснуючому державному підприємству заводу "Арсенал", а КП СПБ "Арсенал" розташовано на земельній ділянці, яка йому не належить. Станом на 09.12.2011 погодження земельних меж було відсутнє.
Зважаючи на вищенаведені обставини, Замовник листом від 09.12.2011 N 797 звернувся до Міністерства охорони здоров'я України з клопотанням щодо внесення змін до кошторису, а саме: зменшити бюджетні призначення на реконструкцію інших об'єктів (код 2143 за КЕКВ) та збільшити видатки на придбання обладнання та предметів довгострокового користування (код 2110 за КЕКВ) .

................
Перейти до повного тексту