- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2011 рік
Відповідно до Закону України
"Про Державний бюджет України на 2011 рік" та Правил складання паспортів бюджетних програм, звіту про їх виконання, а також здійснення оцінки ефективності бюджетних програм, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2002
N 1098, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21.01.2003 за N 47/7368 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2008
N 19, зі змінами),
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити паспорт бюджетної програми на 2011 рік Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за КПКВК 1204010 "Керівництво та управління у сфері регуляторної політики та підприємництва", що додається.
2. Видатки на забезпечення діяльності Міністерства економіки України до завершення процедури його реорганізації і Міністерства економічного розвитку і торгівлі України до завершення процедури створення здійснюються за рішенням Голови комісії з проведення реорганізації Міністерства економіки України Максюти А.А.
Перший віце-прем'єр-міністр України - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Міністр фінансів України Голова комісії з проведення реорганізації Міністерства економіки України | А.Клюєв Ф.Ярошенко А.Максюта |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України,
Міністерства фінансів
України
03.03.2011 N 6/316
ПАСПОРТ
бюджетної програми на 2011 рік
120 Міністерство економічного розвитку
і торгівлі України
1. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування головного розпорядника)
1204000 Державний комітет України з питань
регуляторної політики та підприємництва
2. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування відповідального виконавця)
1204010 0411 Керівництво та управління у сфері
регуляторної політики та підприємництва
3. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (КФКВК) (найменування бюджетної програми)
4. Обсяг бюджетного призначення - 28855,5 тис. гривень, у тому числі із загального фонду - 28752,3 тис. гривень та із спеціального фонду - 103,2 тис. гривень.
5. Підстави для виконання бюджетної програми:
Закон України від 15.05.2003
N 755 "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
Закон України від 06.09.2005
N 2806-IV "Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності"
Закон України від 01.06.2000
N 1775-III "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"
Закон України від 11.09.2003
N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
Закон України від 05.04.2007
N 877 "Про засади державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності"
Указ Президента України від 25.05.2000
N 721/2000 "Питання Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва"
Указ Президента України від 09.12.2010
N 1085/2010 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади"
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2007
N 667 "Про затвердження Положення про Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва"
Постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2003
N 1220 "Деякі питання розміщення державних установ та організацій"
6. Мета бюджетної програми:
Забезпечення реалізації державної політики у сфері підприємництва
7. Завдання, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми:
N пор. |
Завдання |
1 |
Участь у формуванні та реалізації єдиної державної політики у сфері підприємництва, державної регуляторної політики, державної політики у сфері ліцензування підприємницької діяльності та дозвільної системи у сфері господарської діяльності |
2 |
Упорядкування нормативно-правового середовища (вирішення питань правового регулювання загальних питань і проблем здійснення підприємницької діяльності та регуляторної політики) |
3 |
Координація діяльності органів виконавчої влади, пов'язаної з розробленням та реалізацією заходів щодо проведення єдиної політики у сфері підприємництва, ліцензування підприємницької діяльності, державної реєстрації підприємництва, удосконалення дозвільної системи у сфері підприємництва |
4 |
Сприяння формуванню системи фінансово-кредитної, консультативної та інформаційної підтримки підприємництва |
5 |
Упорядкування контрольних функцій з метою припинення тиску на підприємців |
8. Напрями використання бюджетних коштів:
N пор. |
Напрями використання бюджетних коштів |
півріччя |
рік |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
Забезпеченні реалізації державної політики у сфері підприємництва, регуляторної політики, ліцензування та довільної системи у сфері господарської діяльності |
11128,0 |
|
11128,0 |
27711,1 |
|
27711,1 |
2 |
Утримання будівлі, яка знаходиться на балансі Держкомпідприємництва за рахунок власних коштів |
|
103,2 |
103,2 |
|
103,2 |
103,2 |
3 |
Погашення кредиторської заборгованості за 2010 рік по бюджетній програмі 8681010 "Керівництво та управління у сфері регуляторної політики та підприємництва" (загальний фонд), відповідно до зареєстрованих фінансових зобов'язань у Державному казначействі України |
121,3 |
|
121,3 |
1041,2 |
|
1041,2 |
Всього |
11249,30 |
103,20 |
11352,50 |
28752,30 |
103,20 |
28855,50 |
КЕКВ |
Назва згідно з економічною класифікацією видатків бюджету |
1110 |
Оплата праці працівників бюджетних установ |
1120 |
Нарахуванні на заробітну плату |
1130 |
Придбання товарів і послуг |
1140 |
Видатки на відрядження |
1160 |
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
1172 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
ККК |
Назва згідно з класифікацією кредитування бюджету |
11. Перелік державних цільових програм, що виконуються у складі бюджетної програми:
тис. гривень
Код державної цільової програми |
Назва державної цільової програми |
півріччя |
рік |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
12. Результативні показники, що характеризують виконання бюджетної програми:
N пор. |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
півріччя |
рік |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
затрат |
1 |
Займана загальна площа |
кв.м |
Постанова КМУ від 06.08.2003 N 1220 |
8053,8 |
|
8053,8 |
8053,8 |
|
8053,8 |
2 |
Кількість підвідомчих установ |
од. |
п. 10 Положення про Держкомпідприємництво |
27,0 |
|
27,0 |
27,0 |
|
27,0 |
3 |
Кількість штатних одиниць територіальних органів |
од. |
Постанова КМУ від 13.05.2009 N 464 |
210,0 |
|
210,0 |
210,0 |
|
210,0 |
4 |
Кількість штатних одиниць центрального апарату |
од. |
Постанова КМУ від 13.05.2009 N 464 |
259,0 |
|
259,0 |
259,0 |
|
259,0 |
2 |
продукту |
1 |
Кількість опрацьованих проектів регуляторних актів |
од. |
Річний звіт |
950,0 |
|
950,0 |
1900,0 |
|
1900,0 |
2 |
Кількість прийнятих рішень про погодження проектів регуляторних актів |
шт. |
Річний звіт |
735,0 |
|
735,0 |
1550,0 |
|
1550,0 |
3 |
Кількість прийнятих рішень про відмову у погоджені проектів регуляторних актів |
од. |
Річний звіт |
215,0 |
|
215,0 |
350,0 |
|
350,0 |
4 |
Кількість реєстраційних дій (записів), внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців |
од. |
Річний звіт |
750000,0 |
|
750000,0 |
1600000,0 |
|
1600000,0 |
5 |
Кількість опрацьованих звітів та звітних файлів про ліцензійну діяльність до Єдиного ліцензійного реєстру |
од. |
Річний звіт |
1000,0 |
|
1000,0 |
2000,0 |
|
2000,0 |
6 |
Кількість наказів щодо втрати чинності Ліцензійних умов провадження певних видів господарської діяльності |
од. |
Річний звіт |
4,0 |
|
4,0 |
10,0 |
|
10,0 |
7 |
Кількість скарг суб'єктів господарської діяльності, розглянутих Експертно-апеляційною радою |
од. |
Річний звіт |
200,0 |
|
200,0 |
400,0 |
|
400,0 |
8 |
Кількість розпоряджень, прийнятих за результатами розгляду Експертно-апеляційною радою |
од. |
Річний звіт |
100,0 |
|
100,0 |
200,0 |
|
200,0 |
9 |
Кількість проведених перевірок органів ліцензування, щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи та державної реєстрації |
од. |
Річний звіт |
27,0 |
|
27,0 |
64,0 |
|
64,0 |
10 |
Кількість нормативно- правових актів, розробником яких є Держкомпідприємництво |
шт. |
Річний звіт |
10,0 |
|
10,0 |
22,0 |
|
22,0 |
11 |
Кількість звернень до державних адміністраторів та дозвільних центрів |
од. |
Річний звіт |
295000,0 |
|
295000,0 |
620000,0 |
|
620000,0 |
12 |
Кількість документів дозвільного характеру, виданих через дозвільні центри (679 центрів) |
од. |
Річний звіт |
195000,0 |
|
195000,0 |
415000,0 |
|
415000,0 |
13 |
Кількість погоджень кандидатур на призначення та звільнення з посади державного адміністратора |
од. |
Річний звіт |
850,0 |
|
850,0 |
905,0 |
|
905,0 |
3 |
ефективності |
1 |
Кількість опрацьованих проектів регуляторних актів на 1 працівника (54 особи) |
од. |
Річний звіт |
17,6 |
|
|
35,2 |
|
|
2 |
Кількість реєстраційних дій (записів), внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців на 1 орган держреєстрації (678 органів) |
од. |
Річний звіт |
1106,0 |
|
|
2360,0 |
|
|
3 |
Кількість опрацювання звітів та звітних файлів про ліцензійну діяльність до ЄЛР на 1 працівника (5 осіб) |
од. |
Реєстр документообігу |
200,0 |
|
|
400,0 |
|
|
4 |
Середня кількість виданих документів дозвільного характеру на 1 дозвільний центр (679 дозвільних центрів) |
шт. |
Річний звіт |
287,0 |
|
|
611,0 |
|
|
5 |
Середня кількість проведених перевірок щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи, ліцензування та державної реєстрації на 1 працівника (18 осіб) |
од. |
Річний звіт |
1,5 |
|
|
3,5 |
|
|
6 |
Кількість наказів щодо втрати чинності ліцензійних умов провадження певних видів господарської діяльності на 1 працівника (10 осіб) |
од. |
Реєстр документообігу |
0,4 |
|
|
1,0 |
|
|
7 |
Кількість скарг суб'єктів господарської діяльності, розглянутих Експертно-апеляційною радою на 1 працівника (5 осіб) |
од. |
Реєстр документообігу |
40,0 |
|
|
80,0 |
|
|
8 |
Кількість розпоряджень, прийнятих за результатами розгляду Експертно-апеляційною радою на 1 працівника (5 осіб) |
од. |
Реєстр документообігу |
20,0 |
|
|
40,0 |
|
|
4 |
якості |
1 |
Питома вага проектів регуляторних актів, стосовно яких прийнято рішення про їх погодження у загальній кількості розглянутих |
відс. |
Річний звіт |
77,4 |
|
|
81,6 |
|
|
2 |
Питома вага проектів регуляторних актів, стосовно яких прийнято рішення про відмову у їх погодженні у загальній кількості розглянутих |
відс. |
Річний звіт |
22,6 |
|
|
18,4 |
|
|
................Перейти до повного тексту