1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.11.2016 № 1902
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 824 від 09.06.2017 )
Про затвердження Положення про сектор зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації у складі управління взаємодії з органами державної влади та зв'язків з громадськістю
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про сектор зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації у складі управління взаємодії з органами державної влади та зв'язків з громадськістю, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.04.2016 № 673 "Про затвердження Положення про відділ зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації у складі департаменту забезпечення роботи Міністра (патронатна служба)".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра М.Є. Нефьодов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку і
торгівлі України
14.11.2016 № 1902
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації у складі управління взаємодії з органами державної влади та зв'язків з громадськістю
1. Загальні положення
1.1. Сектор зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації у складі управління взаємодії з органами державної влади та зв'язків з громадськістю (далі - сектор) є структурним підрозділом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, наказами Мінекономрозвитку, іншими нормативно-правовими актами, Положенням про управління взаємодії з органами державної влади та зв'язків з громадськістю, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність сектору визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники сектору здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції сектору
2.1. Завданнями сектору є:
забезпечення оперативного та об'єктивного інформування громадськості про діяльність Мінекономрозвитку;
організація підготовки та проведення публічних заходів Мінекономрозвитку із залученням громадськості та засобів масової інформації;
організація проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації економічної політики держави шляхом проведення круглих столів, семінарів, конференцій, публічних обговорень за участю представників органів виконавчої влади та громадськості;
висвітлення діяльності Мінекономрозвитку в мережі Інтернет;
організація та координація супроводження прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю посадових осіб Мінекономрозвитку.
2.2. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
організовує виступи посадових осіб Мінекономрозвитку;
розробляє плани інформаційного супроводження діяльності Мінекономрозвитку, готує медіаплани;
забезпечує здійснення фотозйомки публічних заходів, що проводяться в Мінекономрозвитку, оперативне розповсюдження фото- та відеоматеріалів про ці заходи;
проводить акредитацію представників засобів масової інформації, веде базу даних засобів масової інформації;
сприяє засобам масової інформації у висвітленні діяльності Мінекономрозвитку, надає допомогу в підготовці публікацій, радіо- та телематеріалів стосовно пріоритетних напрямів діяльності Мінекономрозвитку, робочих поїздок та офіційних візитів керівництва Мінекономрозвитку;
опрацьовує та погоджує матеріали, надані іншими структурними підрозділами Мінекономрозвитку, для розміщення їх у засобах масової інформації та мережі Інтернет;
забезпечує інформаційну підтримку рубрик "Прес-центр" та "Громадська рада" на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку в мережі Інтернет;
забезпечує наповнення та інформаційну підтримку офіційних сторінок Мінекономрозвитку в мережі Інтернет;
взаємодіє з громадською радою при Мінекономрозвитку, сприяє її діяльності;
проводить моніторинг публікацій у засобах масової інформації;
готує інформаційні матеріали про висвітлення головних подій Мінекономрозвитку;
здійснює координацію проведення структурними підрозділами Мінекономрозвитку консультацій з громадськістю, надає їм організаційну та методичну допомогу;

................
Перейти до повного тексту