- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
11.04.2014 № 3303-06/11250-07 |
Фонду соціального захисту інвалідів
вул. Глибочицька, 72, м. Київ, 04655
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6 м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі в одного учасника послуг щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інших послуг щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою (оголошення № 072470 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 03.03.2014 № 18/1 (864/1), проведеної Фондом соціального захисту інвалідів (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у промислового об'єднання "Укрпротез".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 20.03.2014.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку № 3303-06/8467-12 від 20.03.2014).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інших послуг щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 25.02.2014 № 2.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є
Закон України № 2289-VI "Про здійснення державних закупівель", лист Міністерства соціальної політики України від 24.02.2014 № 1798/0/14-14/19,
постанова Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321 "Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів",
наказ Міністерства соціальної політики України від 20.08.2012 № 510 "Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства соціальної політики України, Державної служби з питань інвалідів та ветеранів, Фонду соціального захисту інвалідів і промислового об'єднання "Укрпротез" із забезпечення інвалідів, дітей-інвалідів, інших осіб технічними та іншими засобами реабілітації", регламент роботи з Централізованим банком даних з проблем інвалідності, затверджений наказом Мінпраці від 09.10.2009 року № 382.
Слід зазначити, що закон - це нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що регулює найважливіші суспільні відносини шляхом встановлення загальнообов'язкових правил (норм), прийнятий в особливому порядку законодавчим органом (парламентом). Закони обов'язкові до виконання протягом визначеного часу, на визначеній території та у відношенні до конкретного кола осіб, організацій та інших суб'єктів права.
Так, Закон України "Про здійснення державних закупівель" встановлює правові та економічні засади функціонування системи державних закупівель, та не є документом який може підтверджувати наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбачених частиною другою статті 39 Закону.
Крім того, слід зазначити, що постанова Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321 "Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів" та наказ Міністерства соціальної політики України від 20.08.2012 № 510 "Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства соціальної політики України, Державної служби з питань інвалідів та ветеранів, Фонду соціального захисту інвалідів і промислового об'єднання "Укрпротез" із забезпечення інвалідів, дітей-інвалідів, інших осіб технічними та іншими засобами реабілітації" не були надані для здійснення моніторингу.
................Перейти до повного тексту