1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
15.04.2014 № 3303-05/11633-08
Управлінню капітального будівництва
Запорізької обласної державної адміністрації
просп. Леніна, 164, м. Запоріжжя, 69107
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6 м. Київ, 01601,
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі в одного учасника додаткових робіт по об'єкту: "Полігон твердих побутових відходів у с. Велика Білозерка Великобілозерського району" (оголошення № 068249 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.03.2014 № 20 (866)), проведеної Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника ТОВ "Корнер сервіс".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 19.03.2014.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку № 3303-05/8382-08 від 19.03.2014).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника додаткових робіт по об'єкту: "Полігон твердих побутових відходів у с. Велика Білозерка Великобілозерського району" оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 21.02.2014 № 3.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 8 частини другої статті 39 Закону, а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектно-кошторисної документації філії ДП "Укрдержбудекспертиза" в Запорізькій області від 11.11.2013 № 08-1094/1-13.
При цьому наданий для здійснення моніторингу експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектно-кошторисної документації філії ДП "Укрдержбудекспертиза" в Запорізькій області від 11.11.2013 № 08-1094/1-13 не містить документального підтвердження інформації щодо необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Відповідно до вимог абзацу дванадцятого частини першої статті 39 Закону обґрунтування повинно містити зокрема посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником не надано вищевказаних документів, на підставі яких ним прийнято рішення та застосовано дану процедуру закупівлі.

................
Перейти до повного тексту