1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
07.04.2014 № 3304-05/10393-12
ВП "Запорізька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
вул. Промислова, 61, м. Енергодар,
Запорізька обл., 71504
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України (далі - Мін'юст) 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти за процедурою "відкриті торги" устаткування електричного, іншого, та його частини (комплект обладнання системи управління захистом) (оголошення № 108992 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 15.04.2013 № 30 (773)), проведеної ВП "Запорізька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 04.03.2014 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 04.03.2014 № 3304-05/6744-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом четвертим, п'ятим та сьомим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування електричного, іншого, та його частини (комплект обладнання системи управління захистом) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 03.04.2013.
Формою річного плану закупівель, затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Форма річного плану), передбачено, що річний план закупівель повинен містити інформацію про рішення комітету з конкурсних торгів, яким він затверджений.
Водночас у річному плані закупівель Замовника на 2013 рік не зазначено інформації про рішення комітету з конкурсних торгів Замовника щодо затвердження річного плану закупівель на 2013 рік.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" Стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - Стандартна документація конкурсних торгів), передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям згідно із законодавством.
Абзацом другим частини другої статті 16 Закону передбачено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Разом з тим документація конкурсних торгів не містить кваліфікаційного критерію, що відповідає Закону, а саме: не передбачена наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Розділом 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" Стандартної документації конкурсних торгів передбачено пункт 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та пункт 8 "Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів".
Слід зазначити, що документація конкурсних торгів Замовника не містить інформації про вищезазначені пункти, передбачені Стандартною документацією конкурсних торгів.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 16.05.2013 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 16.05.2013 № 3/54 (далі - протокол розкриття пропозицій) для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції
1 АО ШКОДА ЙС 13847304,00 євро
(142380679,952 грн.)
2 ТОВ "ПРОАТОМ" 309975000,00 грн.
Формами реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів та протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) (далі - Форми), затверджених наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим у Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ № 922), передбачено, що у колонці 3 пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, у колонці 2 пункту 5 протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів та у колонці 1 пункту 8 протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) необхідно зазначати повне найменування юридичної особи учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів.
Крім того, протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) повинен містити підписи членів комітету з конкурсних торгів.
При цьому у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів від 16.05.2013, протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 16.05.2013 № 3/54 та протоколі оцінки пропозицій конкурсних торгів від 28.05.2013 не зазначено повного найменування юридичної особи учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів, а також протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів від 28.05.2013 не містить підписів членів комітету з конкурсних торгів.
Відповідно до пункту 4 "Відхилення пропозицій конкурсних торгів" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо зокрема наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації), у разі якщо учасником або учасником попередньої кваліфікації не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлі.
Пунктом 4 "Відхилення пропозицій конкурсних торгів" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів передбачено, що для підтвердження відсутності підстав, зазначених у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону, учасник надає, зокрема, підтвердження повноважень відповідної(их) особи/осіб, уповноваженої(них) на підписання договору про закупівлю (копія наказу про призначення на посаду або протоколу зборів засновників, довіреності або іншого документу, що підтверджує повноваження згідно з правоустановлюючими документами учасника, завірена підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою учасника).
У складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "ПРОАТОМ" надано статут, затверджений рішенням зборів засновників від 06.12.2011 № 40 (далі - Статут), протокол від 15.10.2012 № 2012/43 про продовження повноважень директора ТОВ "ПРОАТОМ" Лоскутова О. В. та наказ ТОВ "ПРОАТОМ" від 22.04.2013 № 54-К про тимчасове виконання обов'язків директора Шимко С. К.
Згідно з пунктом 11.2 розділу 11 "Органи управління Товариством" Статуту, вищим органом Товариства є загальні збори учасників.

................
Перейти до повного тексту