1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.04.2014 № 3303-06/10091-12
Державному підприємству
"Донецька обласна дирекція
з ліквідації збиткових вугледобувних
та вуглепереробних підприємств"
вул. Успенського, 3-б, м. Макіївка,
Донецька обл., 86132
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва та реконструкції будівель і споруд при переведенні ліквідуємої шахти № 2 "Новогродівська" у водовідливний режим (з заглибними насосами) за проектом ліквідації шахти № 2 "Новогродівська" (демонтаж-монтаж копра) (оголошення № 039722 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.02.2014 № 12 (858)) державним підприємством "Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Доншахтоспецстрой".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 26.02.2014.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 26.02.2014 № 3303-06/6282-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з будівництва та реконструкції будівель і споруд при переведенні ліквідуємої шахти № 2 "Новогродівська" у водовідливний режим (з заглибними насосами) за проектом ліквідації шахти № 2 "Новогродівська" (демонтаж-монтаж копра) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.01.2014.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є лист ДП "Дніпродіпрошахт" від 24.10.2013 № 34/СИЭ-02-75, протокол техніко-економічної наради Донецької виконавчої дирекції, технічного завдання на корегування робочої документації на будівництво водовідливного комплексу на шахті № 2 "Новогродівська".
Однак, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження нагальної потреби у здійсненні закупівлі робіт з будівництва та реконструкції будівель і споруд при переведенні ліквідуємої шахти № 2 "Новогродівська" у водовідливний режим (з заглибними насосами) за проектом ліквідації шахти № 2 "Новогродівська" (демонтаж-монтаж копра) у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги.

................
Перейти до повного тексту