1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
31.03.2014 № 3304-05/9536-08
Департаменту охорони здоров'я
Івано-Франківської облдержадміністрації
вул. Грушевського, 21,
м. Івано-Франківськ, 76004
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти інструментів і приладів медичних, хірургічних та стоматологічних (витратні матеріали для гемодіалізу (оголошення № 003910 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 06.01.2014 № 2 (848)), проведеної Департаментом охорони здоров'я Івано-Франківської облдержадміністрації (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 26.02.2014 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 26.02.2014 № 3304-05/6322-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу Мінекономрозвитку встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю інструментів і приладів медичних, хірургічних та стоматологічних (витратні матеріали для гемодіалізу) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.12.2013 № 1/1 та від 31.12.2013 № Ѕ відповідно.
Пунктом 3 "Інша інформація" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" (далі - пункт 3 розділу V) документації конкурсних торгів Замовника передбачено, що керуючись статтями 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України , Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем. Оплата таких послуг може здійснюватися учасником-переможцем (учасниками-переможцями) торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 6 (шість) тисяч гривень. Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування статей 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо оплати юридично-консультаційних послуг учасником-переможцем торгів ставить учасників в нерівні умови в рамках однієї і тієї ж процедури закупівлі та може вплинути на ціну пропозицій конкурсних торгів, поданих учасниками під час здійснення Замовником відповідної процедури закупівлі, що не відповідає меті Закону та принципам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, закріпленими в статті 3 Закону.

................
Перейти до повного тексту