1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.03.2014 № 3303-06/9065-12
Комунальному закладу
"Івано-Франківський обласний центр
екстреної медичної допомоги
та медицини катастроф"
вул. Федьковича, 91,
м. Івано-Франківськ, 76018
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти палива рідинного та газу, олив мастильних (ДП - 50000 л, А 92 - 100000 л, А 95 - 70000 л, Моторні оливи - 2000 л, Трансмісійні оливи - 2000 л, спеціальні оливи - 1000 л) (оголошення № 025389 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 17.01.2014 № 5/2 (851/2)) Комунальним закладом "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного підприємства "Окко-Бізнес".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 31.01.2014.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 31.01.2014 № 3303-06/3698-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника палива рідинного та газу, олив мастильних (ДП - 50000 л, А 92 - 100000 л, А 95 - 70000 л, Моторні оливи - 2000 л, Трансмісійні оливи - 2000 л, спеціальні оливи - 1000 л) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 17.01.2014 № 2.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, зокрема є довідка про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, довідка з податкового органу про відсутність заборгованості із сплати обов'язкових податків і зборів в Україні, довідка про технічні характеристики товару.
Однак, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження нагальної потреби у здійсненні закупівлі палива рідинного та газу, олив мастильних (ДП - 50000 л, А 92 - 100000 л, А 95 - 70000 л, Моторні оливи - 2000 л, Трансмісійні оливи - 2000 л, спеціальні оливи - 1000 л) у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги.

................
Перейти до повного тексту