1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
21.03.2014 № 3304-05/8663-12
Київській міській клінічній лікарні
швидкої медичної допомоги
02660, м. Київ-660, вул. Братиславська, 3
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з капітального ремонту приймального відділення КМКЛШМД по вул. Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва для влаштування відділення невідкладної (екстреної) допомоги (оголошення № 181466 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 08.10.2013 № 79/3(822/3)), проведеної Київською міською клінічною лікарнею швидкої медичної допомоги (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 19.12.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 19.12.2013 № 3304-05/44927-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим, п'ятим та сьомим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу Мінекономрозвитку встановлено наступне.
Формою річного плану закупівель (далі - форма річного плану) та пунктом 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затверджених наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, передбачено, що колонки 1, 3 - 7 річного плану є обов'язковими для заповнення.
Згідно з пунктом 6 Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Водночас у колонці 4 річного плану закупівель Замовника на 2013 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.01.2013 № 1, не указано очікувану вартість предмета закупівлі словами та не зазначено ПДВ.
Рішення про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю за державні кошти робіт з капітального ремонту приймального відділення КМКЛШМД по вул. Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва для влаштування відділення невідкладної (екстреної) допомоги оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.09.2013 № 21.
Абзацом першим частини другої статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документації конкурсних торгів.
Рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів (далі - зміни до документації конкурсних торгів) та надання роз'яснень (далі - роз'яснення) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 31.10.2013 № 28.
Абзацом шостим частини першої статті 10 Закону передбачено, що замовник надає для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, зокрема зміни до документації конкурсних торгів та роз'яснення до неї (у разі наявності), протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про їх внесення, але не пізніше як за сім днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Водночас Замовник не надав для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до документації конкурсних торгів та роз'яснення, крім того, Замовником при внесенні змін до документації конкурсних торгів не було продовжено строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, що не відповідає вимогам абзацу першого частини другої статті 23 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів № 21 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 08.11.2013 № 21 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ПП "Комсервісжилбуд" 1011539,16
2 ТОВ "Мосбуд" 9997446,00
3 ПАТ "НВО "Укрсовпроект" 11663680,26
4 ТОВ "ЮніТім Груп" 11338141,86
5 ТОВ "БІЛТЕК БУД" 10485700,50
6 ТОВ "СААРЛАНД БУД ІНВЕСТ" 10578490,50
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів (далі - форма реєстру), цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій, затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ), передбачено, що у колонці 2 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів необхідно зазначати інформацію щодо способу отримання пропозицій конкурсних торгів (особисто або поштою).
Водночас у колонці 2 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не зазначено інформації щодо способу отримання пропозицій конкурсних торгів.
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 2 розділу 3) документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція конкурсних торгів учасника повинна містити, зокрема відомості про учасника згідно з додатком 5 "Відомості про учасника" (далі - додаток 5) до документації конкурсних торгів.
Додатком 5 до документації конкурсних торгів передбачено, що відомості про учасника повинні містити, зокрема інформацію про місце проведення державної реєстрації учасника.
При цьому "Відомості про учасника", надані у складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Комсервісжилбуд", не містять інформацію про місце проведення державної реєстрації учасника.
Пунктом 2 розділу 3 документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція конкурсних торгів учасника повинна містити, зокрема інформаційну довідку щодо наявності матеріально-технічної бази за формою згідно з додатком № 6 (з наданням підтверджуючих документів наявності автомобільної техніки та будівельного обладнання, що буде використовуватись під час виконання робіт).
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу 3) документації конкурсних торгів передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в т. ч. власних виробничих потужностей або центрів обслуговування на території України" учасник у складі пропозиції конкурсних торгів зобов'язаний надати інформаційну довідку щодо наявності матеріально-технічної бази за встановленою формою із зазначенням типу механізмів та їх кількості, які будуть залучені під час виконання робіт, технічний стан, власні чи орендовані. При цьому наявність власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійних карток, а наявність орендованого автотранспорту - копіями договорів оренди транспортних засобів.
На виконання вищезазначених вимог у складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Комсервісжилбуд" надано "Інформаційну довідку щодо наявності матеріально-технічної бази", згідно з якою у власності зазначеного учасника знаходиться автомобіль вантажний Peugeot Boxer та автомобіль легковий Audi A6 та копії свідоцтв про реєстрацію зазначених автомобілів.
Водночас у вищезазначених свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, наданих у складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Комсервісжилбуд", вказано, що власником відповідних автомобілів є Скідан О. В., при цьому договори оренди транспортних засобів із зазначеною особою у складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Комсервісжилбуд" відсутні.
Крім того, у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Мосбуд" надано "Інформаційну довідку щодо наявності матеріально-технічної бази", згідно з якою у власності зазначеного учасника знаходяться автомобілі вантажні (3 одиниці) та автомобілі легкові (2 одиниці) та надано копії свідоцтв про реєстрацію зазначених автомобілів.
Водночас у вищезазначених свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, наданих у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Мосбуд", вказано, що власниками відповідних автомобілів є Веред С. О., Науменко В. В. та Грек С. Ф., при цьому договори оренди транспортних засобів із зазначеними особами у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Мосбуд" відсутні.
При цьому пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Мосбуд" не містить підтверджуючі документи щодо наявності у зазначеного учасника будівельного обладнання, яке буде використовуватись під час виконання робіт.
У складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "БІЛТЕК БУД", ТОВ "СААРЛАНД БУД ІНВЕСТ", ПАТ "НВО "Укрсовпроект" та ТОВ "ЮніТім Груп" надано "Інформаційні довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази".

................
Перейти до повного тексту