1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
05.03.2014 № 3304-05/7028-08
Виконкому Симеїзької селищної
ради АР Крим
вул. Зоряна, 2, смт Симеїз, АР Крим, 98680
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупіве ль, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції житлового будинку в смт Берегове, буд. № 43, корпус № 1, по вул. Кипарисна, м. Ялта, АР Крим (оголошення № 218741 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.12.2013 № 101 (844)), проведеної виконкомом Симеїзької селищної ради АР Крим (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 06.02.2014 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 06.02.2014 № 3304-05/4176-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Формою річного плану закупівель та пунктом 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затверджених наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ № 922), передбачено, що колонки 1, 3 - 7 річного плану є обов'язковими для заповнення.
Згідно з пунктом 6 Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Водночас у річному плані закупівель Замовника на 2014 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника (протокол засідання комітету з конкурсних торгів від 03.02.2014), не указано ПДВ.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з реконструкції житлового будинку в смт Берегове, буд. № 43, корпус № 1, по вул. Кипарисна, м. Ялта, АР Крим (далі - документація конкурсних торгів), оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 09.12.2013.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" Стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям згідно із законодавством.
Абзацом другим частини другої статті 16 Закону передбачено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Разом з тим документація конкурсних торгів не містить кваліфікаційного критерію, що відповідає Закону, а саме не передбачена наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити вимоги, зокрема встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
При цьому у документації конкурсних торгів Замовника не встановлено способу документального підтвердження відсутності підстав для прийняття рішення про відмову учаснику, передбачених пунктом 7 частини першої статті 17 Закону, а саме Замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації), у разі якщо учасником або учасником попередньої кваліфікації не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 22.01.2014 (далі - протокол розкриття пропозицій) для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Спеціндустрія" (далі - ТОВ " Спеціндустрія ") 3483545,44
2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БізнесБудМонтаж" (далі - ТОВ "БізнесБудМонтаж") 3782935,84
Пунктом 5 "Інформація щодо отриманих пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій)" форми реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим у Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ № 922), передбачено, що у колонці 5 пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовник повинна містити підпис особи, що зареєструвала пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну пропозицію, цінову пропозицію), та підпис особи, що передала її особисто (якщо передано особисто).
У колонці 2 пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника зазначено, що пропозиції конкурсних торгів учасників отримані особисто, але при цьому колонка 5 пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не містить підпису особи, що передала її особисто.
Формами реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів та протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), затверджених Наказом № 922, передбачено, що у колонці 3 пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, у колонці 2 пункту 5 протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів та у колонці 1 пункту 8 протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) зазначається повне найменування юридичної особи учасника процедури закупівлі.
При цьому у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 22.01.2014 та протоколі оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 13.02.2014 № 1 не зазначено повного найменування учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів.
Пунктом 3 "Забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 3 розділу III) документації конкурсних торгів встановлено, що пропозиція конкурсних торгів обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів, - оригіналом банківської гарантії. Строк дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів має відповідати строку дії пропозиції (120 календарних днів).
У складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "Спеціндустрія" та ТОВ "БізнесБудМонтаж" надано гарантії конкурсних торгів ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" від 17.01.2014 № G0114/5946 та № G0117/9586 відповідно строком дії до 02.05.2014 включно.
Враховуючи, що розкриття пропозицій конкурсних торгів відбулось 22.01.2014, ТОВ "Спеціндустрія" та ТОВ "БізнесБудМонтаж" надано банківські гарантії конкурсних торгів із строком дії, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу III документації конкурсних торгів.
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів встановлено, що пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема з документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III).
Пунктом 6 розділу III документації конкурсних торгів встановлено, що учасники у складі своєї пропозиції конкурсних торгів повинні підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде використовуватися під час здійснення реконструкції житлового будинку згідно з Додатком № 3 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" (далі - Додаток № 3) до цієї документації, передбачено інформацію, яку повинні зазначити учасники.

................
Перейти до повного тексту