1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
14.02.2014 № 3304-05/5309-12
Харківському центру
професійно-технічної освіти
держслужби зайнятості
вул. Артема, 1, м. Дергачі,
Харківська обл., 62300
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з "реконструкції майнового комплексу під Харківський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості з розміщенням додаткових будівель та споруд по вул. Артема, 1 в м. Дергачі. Будівництво гуртожитку. Корпус "В", басейн. III черга, 3 пусковий комплекс" (оголошення № 209973 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 29.11.2013 № 94/5 (837/5)), проведеної Харківським центром професійно-технічної освіти держслужби зайнятості (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 15.01.2014 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 15.01.2014 № 3304-05/1257-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з "реконструкції майнового комплексу під Харківський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості з розміщенням додаткових будівель та споруд по вул. Артема, 1 в м. Дергачі. Будівництво гуртожитку. Корпус "В", басейн. III черга, 3 пусковий комплекс" (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 29.11.2013 № 13/1/ВТ та № 13/2/ВТ.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Водночас додаток 2 "Технічне завдання" (далі - додаток 2) до документації конкурсних торгів, який передбачений пунктом 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів містить посилання на конкретну торгову марку, зокрема: поліетиленові труби RAUPINK з PE-Xa (Rehau), будівельні матеріали Cerezit тощо, без відповідного посилання на еквівалент, що передбачено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 30.12.2013 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 30.12.2013 № 13/3/ВТ для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельник" (далі - ТОВ "Будівельник") 94945641,60
2 Приватне підприємство "Національна будівельна компанія" (далі - КМП "Національна будівельна компанія") 95919324,62
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - наказ № 922), передбачено, що у колонці 2 пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовник повинен зазначати інформацію про спосіб отримання пропозиції конкурсних торгів (особисто або поштою).
Водночас у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не указано спосіб подання учасниками пропозицій конкурсних торгів.
Підпунктом 6.2 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів встановлено, що для участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 16 Закону, учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Підпунктом 6.3 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів встановлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, зокрема довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі та копію документа, що підтверджує право власності учасника на нерухомість та/або копію договору оренди.

................
Перейти до повного тексту