1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
12.03.2014 № 3304-05/7495-12
Макарівській квартирно-експлуатаційній
частині району МО України
вул. Поштова, 23, смт Макарів-1,
Київська обл., 08001
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти продуктів нафтоперероблення рідких (оголошення № 257855 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.07.2012 № 91 (693)), яка проведена Макарівською квартирно-експлуатаційною частиною району МО України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 04.12.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 03.12.2013 № 3304-05/42598-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктом 6 інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 (із змінами), зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість.
При цьому всупереч пункту 6 Інструкції у річному плані закупівель Замовника на 2012 рік (із змінами), затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів від 20.07.2012 № 1, очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю продуктів нафтоперероблення рідких (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.07.2012 № 1 та від 30.07.2012 № 2 відповідно.
Підпунктом 1.3 пункту 1 "Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він провадить господарську діяльність відповідно до чинного законодавства та положень його статуту" Додатка 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" до документації конкурсних торгів Замовником встановлено, що учасники процедури закупівлі у складі пропозиції конкурсних торгів повинні надати нотаріально завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи-підприємця.
Слід зазначити, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Пунктом 6.2 "Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю" розділу 6 "Укладання договору про закупівлю" документації конкурсних торгів зазначено, що істотні умови договору визначаються згідно вимог статей 40, 41 Закону та відповідно до Додатка № 4.
Слід зазначити, що стаття 41 Закону виключена на підставі Закону України від 04.07.2012 № 5044-VI.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 30.08.2012 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ТОВ "ТД Юнівест" Лот № 1 - 13571250,00
2 ТОВ "ЄВРОНАФТОСИСТЕМИ" Лот № 2 - 13545000,00
3 ТОВ "Юнайтед Груп" Лот № 1 - 13475000,00
4 ТОВ "ЕНТЕРПРАЙЗ-ОІЛ" Лот № 2 - 13471500,00
Відповідно до підпункту 1.3.3 "Місце та кількість поставки товарів" пункту 1.3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу I "Загальні положення" документації конкурсних торгів загальний обсяг поставки мазуту М-100 становить - 3500 тон (лот 1 - 1750 тон та лот 2 - 1750 тон відповідно).
В пункті 3.6 "Кваліфікаційні критерії до учасників, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - розділ 3) документації конкурсних торгів зазначено, що кваліфікаційні критерії для учасників встановлюються відповідно до статті 16 Закону. Їх перелік передбачений Додатком № 1 до документації конкурсних торгів.
Згідно із підпунктом 5.1 пункту 5 "Документи, які повинен подати учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів " Додатка № 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" (далі - пункт 5 Додатка № 1) до документації конкурсних торгів встановлено, що учасник повинен надати, зокрема, інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (в т. ч. за обсягом), в якій повинно бути зазначено: назву організації, із якою укладено договір; адресу, телефон, П. І. Б. особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; суму договору; термін виконання договору.

................
Перейти до повного тексту