- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
12.03.2014 № 3304-05/7503-08 |
Яношівській сільській раді
Берегівського району Закарпатської області
вул. Шевченка, 41, с. Яноші, Берегівський р-н,
Закарпатська обл., 90233
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (будівництво заводу механізованої переробки твердих побутових відходів потужністю від 20 до 30 тис. т/рік у с. Яноші Берегівського району (1 черга)) (оголошення № 171678 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.09.2013 № 75 (818)) проведеної Яношівською сільською радою Берегівського району Закарпатської області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 18.11.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 18.11.2013 № 3304-05/40388-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим, п'ятим та сьомим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів робіт з будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (будівництво заводу механізованої переробки твердих побутових відходів потужністю від 20 до 30 тис. т/рік у с. Яноші, Берегівського району (1 черга)) і оформлено протоколами засідань комітету з конкурсних торгів Замовника від 10.09.2013 № 14 та 12.09.2013 № 16.
Рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 16.10.2013 № 21 при цьому дату розкриття пропозицій конкурсних торгів перенесено на 04.11.2013.
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 2 розділу III) документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція, яка надається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, із копії довідки про взяття на облік платника податків (
форма 4-ОПП).
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України від 24.05.2012 № 4839-VI "Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Закону України від 24.05.2012 № 4834-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм", а також підвищення рівня обслуговування платників податків та удосконалення окремих норм порядку обліку платників податків в органах державної податкової служби внесенні зміни до
Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300 (далі - Порядок обліку).
Вищезазначеними змінами встановлюються особливості взяття на облік в органах державної податкової служби юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також самозайнятих осіб, а саме у разі взяття на облік як платників податків і зборів в органах державної податкової служби юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі у разі взяття на облік договорів про спільну діяльність та договорів управління майном, орган державної податкової служби за основним місцем обліку формує довідку про взяття на облік платника податків за
ф. № 4-ОПП. За згодою платника податків не пізніше наступного робочого дня після взяття його на облік така довідка може бути видана платнику податків чи уповноваженій особі платника податків в органі державної податкової служби.
Отже, законодавством передбачено, що взяття на облік суб'єктів господарювання в органах державної статистики, Державної податкової служби та Пенсійного фонду України підтверджується Випискою з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка висилається (видається) юридичній особі або фізичній особі - підприємцю держреєстратором в порядку, встановленому
Законом "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" з урахуванням особливостей встановлених Порядком обліку.
Відповідно до частини третьої
статті 28 Закону та пункту 2 "Виправлення арифметичних помилок" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" (далі - пункт 2 розділу V)
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), замовник зобов'язаний зазначити у документації конкурсних торгів умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
При цьому документація конкурсних торгів Замовника не містить порядку виправлення арифметичних помилок.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Водночас додаток № 10 "Об'єктна специфікація предмету закупівлі" (далі - додаток № 10) до документації конкурсних торгів, який передбачений пунктом 7 "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 7 розділу III) документації конкурсних торгів містить посилання на конкретну торгову марку, фірму та виробника, зокрема: дверні блоки "RENAU" або "CONCORD INTERNATIONAL", насос типу WILO TM 32/8, припливна вентиляційна установка KG TOP 43W марки "WOLF", електроконвектор "Atlantic", мінеральна вата "Lamela", прилад пожежної сигналізації "Тірас - 16", металопластик виробництва Германія, США, металопластикові труби "HENCO", котел чавунний "Buderus Logano G211-40 D, насоси типу "WILO - Star RS", бак акумулятор теплоти типу "SB - 500 Reflex", вентиль кульковий "Bianchi", труби мідні "Supersan", клапани зворотні "YORK", гідроізоляцій матеріал "Superflex" без відповідного посилання на еквівалент, що передбачено пунктом 3 частини другої статті
22 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 04.11.2013 № 22 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. (з ПДВ) |
1 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Берег Вертікал" (далі - ТОВ "Берег Вертікал") |
16761461,00. |
2 |
Приватне акціонерне товариство "Виноградівська пересувна механізована колона № 78" (далі - ПАТ "Виноградівська пересувна механізована колона № 78") |
18400121,00 |
3 |
Публічне акціонерне товариство "Мукачівська пересувна механізована колона № 77" (далі - ПАТ "Мукачівська пересувна механізована колона № 77") |
17479342,00 |
4 |
MORL s.r.o.(t.o.o.) |
126652069,00 |
Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що Замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з цим Законом.
Згідно частини п'ятої статті 11 Закону рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету з конкурсних торгів.
Відповідно до частини другої статті 29 Закону інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до
статті 10 цього
Закону.
Абзацом сьомим частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник для оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу надає інформацію про відхилення пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій та підстави такого відхилення у вигляді протоколу - протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення.
При цьому Замовником не надано протокол відхилення пропозицій конкурсних торгів та не оприлюднено інформацію про відхилення пропозиції конкурсних торгів на веб-порталі уповноваженого органу.
Пунктом 1 "Оформлення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" (далі - пункт 1 розділу III) документації конкурсних торгів встановлено, що усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої особи учасника, а також відбитки печатки.
Водночас сторінки 3 - 18, 20, 24 - 289, 291, 293, 294 - 296, 298 - 304, 306 - 309, 311 - 326 пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Берег Вертікал" не містять підпису уповноваженої особи та відбитку печатки учасника.
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції конкурсних торгів надає, зокрема, довідки довільної форми, які містять достатні відомості про підприємство про наявність у нього потрібного для виконання робіт обладнання та матеріальної бази, а також фахівців відповідного рівня кваліфікації, які будуть задіяні в рамках поданої пропозиції.
Відповідно до "Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва", наданої у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Берег Вертікал", учасником передбачено використання машин та механізмів, зокрема: кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т, кранів на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т, автонавантажувачів вантажопідйомністю 5 т, автогрейдерів середнього типу потужністю 99 кВт (135 к. с.), котків дорожніх самохідних гладких масою 8 та 13 т.
При цьому у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Берег Вертікал" відсутня інформація про наявність у ТОВ "Берег Вертікал" потрібного для виконання робіт обладнання та матеріальної бази: кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т, кранів на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т, автонавантажувачів вантажопідйомністю 5 т, автогрейдерів середнього типу потужністю 99 кВт (135 к. с.) та котків дорожніх самохідних гладких масою 8 та 13 т.
Відповідно до "Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва", наданої у складі пропозиції конкурсних торгів ПАТ "Виноградівська пересувна механізована колона № 78", учасником передбачено використання машин та механізмів, зокрема: кранів баштових вантажопідйомністю 5 та 8 т, автонавантажувачів вантажопідйомністю 5 т, автогрейдерів середнього типу потужністю 99 кВт (135 к. с.), кранів-трубоукладальників для труб діаметром до 700 мм вантажопідйомністю 12,5 т, автогідропідіймачів з висотою підйому 28 м та скреперів причіпних.
При цьому у складі пропозицій конкурсних торгів ПАТ "Виноградівська пересувна механізована колона № 78" відсутня інформація про наявність у ПАТ "Виноградівська пересувна механізована колона № 78" потрібного для виконання робіт обладнання та матеріальної бази: кранів баштових вантажопідйомністю 5 та 8 т, автонавантажувачів вантажопідйомністю 5 т, автогрейдерів середнього типу потужністю 99 кВт (135 к. с.), кранів-трубоукладальників для труб діаметром до 700 мм вантажопідйомністю 12,5 т, автогідропідіймачів з висотою підйому 28 м та скреперів причіпних.
................Перейти до повного тексту