- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
29.01.2014 № 3304-05/3328-08 |
Управлінню капітального будівництва
Луганської облдержадміністрації
пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, 3,
м. Луганськ, 91016
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон, в редакції від 05.08.2012) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції обласного туберкульозного диспансеру в с. Трьохізбенка Слов'яносербському району (II-черга) (оголошення № 266827 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 13.08.2012 № 97 (699), проведеної Управлінням капітального будівництва Луганської облдержадміністрації (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 19.12.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 18.12.2013 № 3304-05/44703-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з реконструкції обласного туберкульозного диспансеру в с. Трьохізбенка Слов'яносербському району (II черга) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.07.2012 та від 08.08.2012 відповідно.
Частиною другою
статті 23 Закону передбачений порядок внесення змін до документації конкурсних торгів. Так, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
Абзацом шостим частини першої статті 10 Закону визначено, зокрема, що зміни до документації конкурсних торгів та роз'яснення до неї (у разі наявності) протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про їх внесення, але не пізніш як за сім днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюються на веб-порталі уповноваженого органу.
Протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.09.2013 ухвалено рішення про перенесення та продовження строку подання пропозицій до 21.09.2012 до 10.00 год. та відповідно проведення розкриття пропозицій 21.09.2012 об 11.00 год.
При цьому у складі документів Замовника (лист від 11.01.2014 № 66/11-18) не надано змін до документації, а на веб-порталі уповноваженого органу під змінами до документації конкурсних торгів Замовником оприлюднено вищезазначений протокол засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.09.2013, без змін до документації конкурсних торгів.
Водночас замовник може вносити зміни до документації конкурсних торгів відповідно до частини другої статті 23 Закону, які не суперечать інформації, зазначеній в оголошенні про проведення процедури закупівлі, крім інформації, яка передбачає внесення змін до документації конкурсних торгів щодо місця, дати і часу розкриття пропозицій конкурсних торгів у зв'язку з тим, що при внесенні відповідних змін до документації конкурсних торгів вже передбачається продовження строку подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів, що визначений у частині другій статті 23 Закону.
Разом з тим зміни до документації конкурсних торгів повинні бути оприлюднені у відповідності до частини першої статті 10 Закону.
Пунктом 2 частини другої статті
22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" Стандартної документації передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим документація конкурсних торгів не містить вимог про спосіб документального підтвердження відповідності учасників вимогам, передбаченим пунктами 2, 4, 5 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином, відсутність зазначених вимог в документації конкурсних торгів та відповідної інформації у замовника, яка має міститися в такому документальному підтвердженні відповідності учасника цим вимогам призводить до неможливості об'єктивного та неупередженого прийняття рішення замовником про відмову учаснику у процедурі закупівлі та обов'язку відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника (у разі наявності таких підстав).
Підпунктом 7.2 пункту 7 "Інші документи" додатка 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовника" (далі - додаток 2) до документації конкурсних торгів Замовником установлена вимога щодо надання копії свідоцтва про державну реєстрацію учасника (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
................Перейти до повного тексту