1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
19.02.2014 № 3303-06/5693-12
ДП "Дирекція з будівництва та управління
національного проекту "Повітряний експрес"
та інших інфраструктурних об'єктів
Київського регіону"
вул. Цитадельна, 7-а, м. Київ, 01015
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з розробки техніко-економічного обґрунтування проекту "Міська кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва від вул. Столичне шосе до автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський на ділянці Київ - Бориспіль" як складової проекту "Інфраструктурні об'єкти Київського регіону", який є складовою частиною національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону", проведеної ДП "Дирекція з будівництва та управління національного проекту "Повітряний експрес" та інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Інвес".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 11.01.2014.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 11.01.2014 № 3303-05/710-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з розробки техніко-економічного обґрунтування проекту "Міська кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва від вул. Столичне шосе до автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський на ділянці Київ - Бориспіль" як складової проекту "Інфраструктурні об'єкти Київського регіону", який є складовою частиною національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону" (далі - проект) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 30.12.2013 № 45.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є постанова Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2010 № 1256, доручення Президента України від 22.03.2012 № 1-1/649 "Щодо прискорення реалізації національних проектів, визначення нових пріоритетів і розширення переліку національних проектів з урахуванням актуальних завдань із відновлення економічного зростання та модернізації економіки держави", постанова Кабінету Міністрів України № 640 від 17.07.2013 "Деякі питання будівництва міської кільцевої автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський на ділянці Київ-Бориспіль", наказ Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України № 95 від 05.10.2011, технічне завдання на розробку техніко-економічного обґрунтування проекту "Міська кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва від вул. Столичне шосе до автомобільної дороги М-03 Київ- Харків - Довжанський на ділянці Київ - Бориспіль" як складової проекту "Інфраструктурні об'єкти Київського регіону", який є складовою частиною національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону", яке схвалено на засіданні технічної ради Державного агентства автомобільних доріг України, Закон України Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" № 710-VII від 21.11.2013, постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 № 897 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для поповнення статутного капіталу державного підприємства "Дирекція з будівництва та управління національного проекту "Повітряний експрес" та інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону".
Відповідно до доручення Президента України від 22.03.2012 № 1-1/649 до державного реєстру національних проектів внесено складову національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону: "Міська кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва від вул. Столичне шосе до автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський на ділянці Київ-Бориспіль".

................
Перейти до повного тексту