1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.02.2014 № 3303-05/4023-08
Департаменту капітального будівництва
Черкаської обласної державної адміністрації
вул. Хрещатик, 223, м. Черкаси, 18000
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будівництва центрального водогону до села Нове Місто м. Монастирище (оголошення № 175830 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.09.2013 № 75/1 (818/1)), проведеної Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "МБП-Тепломережа".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 01.10.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 01.10.2013 № 3303-05/34231-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з будівництва центрального водогону до села Нове Місто м. Монастирище оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника 18.09.2013 № 9.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Згідно з пунктом 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є, зокрема, документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази; документи, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів; документи, які підтверджують фінансову спроможність.
Відповідно до пункту 6 обґрунтування комісією у складі депутатів Монастирищенської районної ради Монастирищенського району Черкаської області Бицюк Г. Д., членів виконкому: заступника міського голови Храновського В. Я., начальника КП "ВУЖКГ" Праніченка О. М., в. о. начальника Христинівського міжрайонного управління держсанепідемслужби Калінчук Т. В. було складено акт, затверджений головою Монастирищенської районної державної адміністрації від 13.09.2013, про те, що в м. Монастирище та с. Нове Місто, які входять до складу Монастирищенської міської ради, в криницях катастрофічно упав рівень води, при аналізі проб води було виявлено підвищений вміст нітратів, який місцями в п'ять-шість разів перевищує норму. На території села Нове Місто на більшості вулиць зовсім відсутня вода.

................
Перейти до повного тексту