- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
03.02.2014 № 3303-05/3774-12 |
Українському науково-практичному
центру ендокринної хірургії,
трансплантації ендокринних органів
і тканин МОЗ України
Кловський узвіз, 13-а, м. Київ, 01021
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі устаткування радіологічного, електромедичного та електротерапевтичного (оголошення № 219667 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.12.2013 № 97/5 (840/5)), проведеної Українським науково-практичним центром ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного акціонерного товариства "УМТ".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 17.12.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 17.12.2013 № 3303-06/44652-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника устаткування радіологічного, електромедичного та електротерапевтичного оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.12.2013 № 63.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті
39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є Закон України "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010 № 2289-VI, із змінами і доповненнями.
При цьому слід зазначити, що закон - це нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що регулює найважливіші суспільні відносини шляхом встановлення загальнообов'язкових правил (норм), прийнятий в особливому порядку законодавчим органом (парламентом). Закони обов'язкові до виконання протягом визначеного часу, на визначеній території та у відношенні до конкретного кола осіб, організацій та інших суб'єктів права.
Так,
Закон України "Про здійснення державних закупівель" встановлює правові та економічні засади функціонування системи державних закупівель та не є документом, який може підтверджувати наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбачених частиною другою статті 39 Закону.
Таким чином, Замовником не надано для здійснення моніторингу копій документів, на підставі яких ним було прийнято рішення щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника.
................Перейти до повного тексту