- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
27.01.2014 № 3304-05/3157-08 |
Управлінню Держземагентства
у Вишгородському районі
Київської області пл. Шевченка, 1,
м. Вишгород, Київська обл., 07300
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі послуг інформаційних, інших, н. в. і. (лот № 1 - послуги зі створення цифрових карт, створення цифрової векторної карти методом векторизації сканованих зображень (агровиробничі групи ґрунтів) 1690 кв. км; лот № 2 - послуги із створення цифрових карт, створення цифрової векторної карти методом векторизації сканованих зображень (топографічні карти масштабу 1:10000, рельєф) 1144 кв. км; лот № 3 - послуга зі створення цифрових растрових карт (нормативно грошова оцінка земель населених пунктів) 197 шт. аркуші графічного матеріалу; лот № 4 - послуга зі створення цифрових растрових карт (топографічні карти масштабу 1:10000) 123 шт. планшетів)) (оголошення № 169148 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 04.09.2013 № 69/3(812/3)), проведеної Управлінням Держземагентства у Вишгородському районі Київської області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 19.11.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 19.11.2013 № 3304-05/40763-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів послуг інформаційних, інших, н. в. і. у (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 23.08.2013 № 2 та від 29.08.2013 № 3 відповідно.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Абзацом другим частини другої статті 16 Закону передбачено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Разом з тим, документація конкурсних торгів не містить кваліфікаційного критерію, що відповідає Закону, а саме: не передбачена наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Крім того, документація конкурсних торгів Замовника не містить вимогу та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для прийняття рішення про відмову учаснику, передбаченого пунктом 7 частини першої статті 17 Закону.
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів встановлено, що пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, із копії свідоцтва про державну реєстрацію.
Відповідно до частини третьої статті 28 Закону та пункту 2 "Виправлення арифметичних помилок" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" (далі - пункт 2 розділу V)
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), замовник зобов'язаний зазначити у документації конкурсних торгів умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
При цьому документація конкурсних торгів Замовника не містить порядку виправлення арифметичних помилок.
Пунктом 8 частини другої статті
22 Закону визначено, що документація конкурсних торгів повинна містити опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів, у разі якщо учасникам дозволяється подати пропозиції конкурсних торгів стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до пункту 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу I "Загальні положення" (далі - пункт 3 розділу I) стандартної документації конкурсних торгів у разі визначення замовником частин предмета закупівлі (лотів) зазначається найменування кожної частини предмета закупівлі (лота), на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів.
Пунктом 8 "Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 8 розділу III) стандартної документації конкурсних торгів Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) із зазначенням вимог до них згідно з нормами Закону.
Згідно з частиною третьою статті 27 Закону та пунктом 2 "Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів" розділу IV "Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 2 розділу IV) стандартної документації конкурсних торгів встановлено, що під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота).
Абзацом десятим частини першої статті 30 Закону та пунктом 5 "Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" (далі - пункт 5 розділу V) стандартної документації конкурсних торгів передбачено, що торги можуть бути відмінені частково (за лотом).
Відповідно до пункту 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу I "Загальні положення" документації конкурсних торгів та додатків № 1 та 3 до документації до конкурсних торгів Замовника предметом закупівлі є: лот № 1 - послуги зі створення цифрових карт, створення цифрової векторної карти методом векторизації сканованих зображень (агровиробничі групи ґрунтів) 1690 кв. км; лот № 2 - послуги із створення цифрових карт, створення цифрової векторної карти методом векторизації сканованих зображень (топографічні карти масштабу 1:10000, рельєф) 1144 кв. км; лот № 3 - послуга зі створення цифрових растрових карт (нормативно грошова оцінка земель населених пунктів) 197 шт. аркуші графічного матеріалу; лот № 4 - послуга зі створення цифрових растрових карт (топографічні карти масштабу 1:10000) 123 шт. планшетів.
Разом з цим, згідно з пунктом 1 "Оформлення пропозиції конкурсних торгів" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовником установлено, що учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.
При цьому Замовником не передбачено умову про те, що учасником процедури закупівлі дозволено подавати пропозицію конкурсних торгів як щодо предмета закупівлі, так щодо визначених частин предмета закупівлі (лотів).
Крім цього, пунктом 8 "Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовником подання пропозицій за лотами не передбачається.
Пунктом 2 "Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів" розділу IV "Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовника передбачено, що під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів, однак не передбачено порівняння ціни частини предмета закупівлі (лота).
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. з ПДВ |
1 |
Державне підприємство "Науково-дослідний інститут геодезії і картографії" (НДІГК) (далі - ДП "Науково-дослідний інститут геодезії і картографії") |
Лот 1 - 48672,00 Лот 2 - 27456,00 Лот 3 - 39006,00 Лот 4 - 22140,00 |
2 |
Державне підприємство "Київський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" (далі - ДП "Київський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою") |
Лот 1 - 40560,00 Лот 3 - 35460,00 |
3 |
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" (далі - КП "Київський інститут земельних відносин") |
Лот 1 - 54330,12 Лот 2 - 36777,31 Лот 3 - 39242,40 Лот 4 - 24501,60 |
................Перейти до повного тексту