- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
11.01.2014 № 3304-05/643-08 |
Управлінню освіти виконкому
Кузнецовської міськради
Рівненської області
майдан Вараш, 41, м. Кузнецовськ,
Рівненська обл., 34400
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції ЗОШ № 2 в мікрорайоні Будівельників, 56, м. Кузнецовськ Рівненської області (реконструкція покрівлі, заміна вікон, утеплення зовнішніх стін, опорядження фасадів) - згідно з робочим проектом) (оголошення № 144218 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 51 (794) від 01.07.2013, проведеної Управлінням освіти Виконкому Кузнецовської міськради Рівненської області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 26.09.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 26.09.2013 № 3304-05/33682-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим п'ятим та сьомим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Згідно з пунктом 6
Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Водночас у колонці 4
річного плану державних закупівель Замовника на 2013 рік (зі змінами), затвердженого рішенням комітету з конкурсних торгів від 10.06.2013 № 20 (далі - річний план), не указана очікувана вартість предмета закупівлі словами та сума ПДВ, що не відповідає вимогам
Інструкції.
Інструкцією також установлено, що річний план закупівель затверджується рішенням комітету з конкурсних торгів, підписується головою та секретарем комітету з конкурсних торгів та повинен містити відбиток печатки Замовника.
Документацію конкурсних торгів на закупівлю робіт з реконструкції ЗОШ № 2 в мікрорайоні Будівельників, 56, м. Кузнецовськ Рівненської області (реконструкція покрівлі, заміна вікон, утеплення зовнішніх стін, опорядження фасадів) (далі - документація конкурсних торгів) затверджено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 21.06.2013 № 21.
Пунктом 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу I "Загальні положення" до документації конкурсних торгів Замовником передбачено, що строк виконання робіт до грудня 2015 року. Натомість пунктом 8 додатка 1 "Конкурсна форма "Пропозиція" до документації конкурсних торгів Замовником указано, що учасник має указати строки виконання робіт (у днях), але в будь-якому випадку не пізніше 25 грудня 2013 року.
Додатком 2 "Кваліфікаційна частина" (далі - додаток 2) до документації конкурсних торгів Замовником передбачена вимога щодо надання учасниками у складі пропозиції конкурсних торгів довідки органів Міністерства юстиції або державного підприємства "Державний центр з питань відновлення платоспроможності та банкрутства" про відсутність учасника в Єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не більше місячної давності відносно дати розкриття пропозицій.
При цьому Замовником при розробленні документації конкурсних торгів не ураховано, що відповідно до
Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395/2011 (із змінами і доповненнями, внесеними Указом Президента України від 15 квітня 2013 року № 211/2013), Мін'юст є державним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 35 пункту 4 зазначеного Положення, Міністерство формує і веде єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює форму подання арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) інформації, необхідної для його ведення.
Разом з тим пунктом 1.8 розділу I "Загальні положення"
Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство , затвердженого наказом Мін'юсту від 15.09.2011 № 3018/5 (зі змінами), визначено, що реєстраторами Єдиного реєстру підприємств є Держатель через Департамент нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу та структурні підрозділи Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства, які надають інформаційні довідки з Єдиного реєстру підприємств у порядку, встановленому цим Положенням.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті
22 Закону технічна специфікація документації конкурсних торгів не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Разом з цим додатком 4 "Технічне завдання" до документації конкурсних торгів передбачено реконструкція м'якої покрівлі будівлі на скатну покрівлю з металочерепиці "Монтерей", заміни дерев'яних віконних блоків на металопластикові виробництва Німеччини, США, утеплення зовнішніх стін мінераловатними плитами та опорядження фасадів по системі "Ceresit", облицювання каркасів стель листами "Luxalon".
Отже, технічна специфікація документації конкурсних торгів містить посилання на конкретні торгівельні марки, джерело походження предмета закупівлі без зазначення виразу "або еквівалент", що не відповідає пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 31.07.2013 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 31.07.2013 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ПП "ІБК "Дедал" |
3581858,40 |
2 |
ТОВ "Рівнеагроспецмонтаж" |
9799746,00 |
3 |
ТОВ "Фірма Опорядрембуд" |
9117624,00 |
Формами реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, затвердженою
Наказом № 922, зареєстрованим у Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, передбачено, що у колонці 2 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів необхідно зазначати повне найменування юридичної особи учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів.
При цьому у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів від 31.07.2013 та протоколі розкриття Замовника від 31.07.2013 не зазначено повного найменування юридичної особи учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів.
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 31.07.2013 пропозицію конкурсних торгів ПП "ІБК "Дедал" відхилено на підставі пунктів 1 і 3 частини першої статті
29 Закону, оскільки пропозиція конкурсних торгів не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам документації конкурсних торгів.
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів встановлено, що відповідно до статті 17 Закону замовник відмовляє учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника в разі якщо, зокрема учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
................Перейти до повного тексту