- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
17.01.2014 № 3304-05/1589-08
Управлінню капітального будівництва
Тернопільської облдержадміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку, керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва Кременецької центральної комунальної районної лікарні на 400 ліжок з поліклінікою на 600 відвідувань за зміну у м. Кременці (будівництво харчоблоку) (оголошення № 170910 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.09.2013 № 71/1 (814/1)), яка проведена управлінням капітального будівництва Тернопільської облдержадміністрації (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 06.12.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 06.12.2013 № 3304-05/43093-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу
Замовником, усупереч вимозі пункту 3.6 Порядку, до Мінекономрозвитку не надано оригінал або завірену в установленому порядку копію протоколів рішень комітету з конкурсних торгів щодо вибору процедури закупівлі та затвердження документації конкурсних торгів.
Пунктом 3.8 Порядку встановлено, що у разі коли замовник не надав у строк (термін), визначений у листі-повідомленні, інформацію та документи, зазначені в цьому листі, Мінекономрозвитку здійснює моніторинг закупівлі та приймає рішення за його результатами на підставі та в межах наявної інформації та документів.
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктом 6
Інструкції встановлено, що у колонці 4 вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
При цьому всупереч вимогам пункту 6 Інструкції в річному плані закупівель Замовника на 2013 рік (зі змінами), затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів від 09.08.2012 № 2, очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Пунктом 2 частини другої статті
22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів"
Стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Абзацом другим частини другої статті 16 Закону передбачено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Разом з тим документація конкурсних торгів на закупівлю робіт з будівництва Кременецької центральної комунальної районної лікарні на 400 ліжок з поліклінікою на 600 відвідувань за зміну у м. Кременці (будівництво харчоблоку) (далі - документація конкурсних торгів) не містить кваліфікаційного критерію, що відповідає Закону, а саме не передбачена наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 12.09.2013 № 6 Замовником внесено зміни до документації конкурсних торгів, а строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів перенесено на 21.10.2013.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 21.10.2013 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ТОВ "ТЕХНО-БУД" |
4001263,00 |
2 |
ПП "М-БУД" |
4222090,00 |
3 |
Корпорація "Укртрансжилбуд" |
4886065,00 |
4 |
ТОВ "Газ-Пласт-Буд" |
4993082,00 |
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 15.11.2013 пропозицію конкурсних торгів ТОВ "ТЕХНО-БУД" відхилено на підставі пункту 3 частини першої статті
29 Закону , оскільки пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Підпунктом 2.3 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів встановлено для підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність фінансової спроможності" подання в складі пропозицій конкурсних торгів, зокрема балансу, звіту про фінансові результати за 2012 рік (копії).
................Перейти до повного тексту