1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.12.2013 № 3303-05/45985-08
Відділу культури і туризму
Єнакієвської міської ради Донецької області
пл. Леніна, 7, м. Єнакієве,
Донецька обл., 86430
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції Палацу культури, м. Юнокомунарівська, вул. Ілліча, 1-а (оголошення № 177820 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.10.2013 № 79 (822)), Відділом культури і туризму Єнакієвської міської ради Донецької області (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Донецька виробничо-будівельна компанія".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 01.10.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 01.10.2013 № 3303-05/34228-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з реконструкції Палацу культури, м. Юнокомунарівська, вул. Ілліча, 1-а, оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 27.09.2013 № 4.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2013 № 353 "Про затвердження переліку проектів та заходів, що фінансуються у 2013 році за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою КПКВК 2751830 "Реалізація пріоритетних проектів та здійснення заходів у Донецькій області" (зі змінами); наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2013 № 354 "Про організацію виконання наказу Мінрегіону України від 25 червня 2013 року № 260" (зі змінами); відгук державного підприємства "Донецький державний проектний інститут "Донецькпроект" від 19.09.2013 № 025/890 щодо наявності підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з реконструкція Палацу культури, м. Юнокомунарівська, вул. Ілліча, 1-а; лист-погодження Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.09.2013 № 7/19-15186 щодо процедури закупівлі у одного учасника.
У свою чергу, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження існування нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів.

................
Перейти до повного тексту