1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.12.2013 № 3303-05/45988-08
Управлінню капітального будівництва
Донецької міської ради
просп. Маяковського, 23, м. Донецьк, 83001
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з капітального ремонту автодороги по вул. Миргородська від вул. Артемівська до вул. Енгельса у Куйбишевському районі (оголошення № 172644 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.09.2013 № 75 (818)) Управлінням капітального будівництва Донецької міської ради (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Тракт-Д".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 01.10.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 01.10.2013 № 3303-05/34178-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з капітального ремонту автодороги по вул. Миргородська від вул. Артемівська до вул. Енгельса у Куйбишевському районі оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.09.2013 № 49/2-в.п.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, зокрема, є експертний висновок ДП Український державний інститут з проектування об'єктів дорожнього господарства "Укрдіпродор", Донецька філія "Донецькдіпродор"; рішення Донецької міськради від 09.08.2013 № 34/1 "О внесении изменений и дополнений в решение городского совета от 19.12.2012 № 26/1 "О городском бюджете на 2013 год".
У свою чергу, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження необхідності у здійсненні додаткової закупівлі у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Крім того, частиною другою статті 39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником саме як виняток.

................
Перейти до повного тексту