- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.12.2013 № 3304-05/45936-08 |
Виконавчому комітету
Гаспринської селищної ради
м. Ялти АР Крим
вул. М. Тамарли, 6/24, смт Гаспра,
м. Ялта, АР Крим, 98660
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої
статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 31 Гаспринської селищної ради, корпус № 2 (оголошення № 146230 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 08.07.2013 № 53(796)), проведеної виконавчим комітетом Гаспринської селищної ради м. Ялти АР Крим (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 29.10.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 28.10.2013 № 3304-05/37495-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктами 6 та 9
Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затвердженої
наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 (із змінами) (далі - Наказ), зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість, а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому всупереч пунктам 6 та 9 Інструкції річний план закупівель Замовника на 2013 рік, затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 25.10.2013, не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, та очікувана вартість предмета закупівлі не вказана словами та без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 31 Гаспринської селищної ради, корпус № 2, оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 27.06.2013 № 21/13 та від 08.07.2013 № 23/13 відповідно.
Рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.08.2013 № 26/13 та від 12.08.2013 № 27/13, при цьому дату розкриття пропозицій конкурсних торгів перенесено на 21.08.2013.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 7 частини першої статті 17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації) у разі, якщо учасником або учасником попередньої кваліфікації не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
При цьому у
документації конкурсних торгів Замовника не встановлено способу документального підтвердження відсутності підстав для прийняття рішення про відмову учаснику, передбачених пунктом 7 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином, відсутність зазначеної вимоги в документації конкурсних торгів та відповідної інформації у Замовника, яка має міститися в такому документальному підтвердженні відповідності учасника цій вимозі, призводить до неможливості об'єктивного та неупередженого прийняття рішення Замовником про відмову учаснику у процедурі закупівлі та обов'язку відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника (у разі наявності таких підстав).
Відповідно до пункту 2 "Виправлення арифметичних помилок" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, замовник зобов'язаний зазначити у документації конкурсних торгів умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
При цьому документація конкурсних торгів Замовника не містить порядку виправлення арифметичних помилок.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 21.08.2013 № 1 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центрбудмонтаж" |
2136563,18 |
2 |
Публічне акціонерне товариство "Сімферопольський завод монтажних заготовлень" (далі - ПАТ "Сімферопольський завод монтажних заготовлень") |
3180227,80 |
3 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАССАЖ-ЯЛТА" (далі - ТОВ "ПАССАЖ-ЯЛТА") |
4070013,00 |
4 |
Приватне підприємство "Вікторія-К" |
4305080,00 |
5 |
Виробничо-будівельний кооператив "Опора" |
2973000,00 |
................Перейти до повного тексту