1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.12.2013 № 3303-05/45917-08
Департаменту з питань будівництва
та архітектури Рівненської обласної
державної адміністрації майдан
Просвіти, 1, м. Рівне, 33028
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м. Рівне по вул. Котляревського, 5 - реконструкція) (оголошення № 156116 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 58/3 (801/3) від 26.07.2013) Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю - фірми "Екотехмаркет".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 02.08.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 02.08.2013 № 3303-05/27021-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м. Рівне по вул. Котляревського, 5 - реконструкція) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 25.07.2013 № 12.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є лист заступника начальника управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації від 16.07.2013 № 3977/01-07/13, лист директора департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації від 19.07.2013 № 01/6-309, лист заступника голови Рівненської обласної державної адміністрації від 24.07.2013 № 5150/0/01-34/13, лист головного лікаря комунального закладу "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради від 17.07.2013 № 531/01-07, розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 09.07.2013 № 375 "Про внесення змін до переліку об'єктів, видатки на які у 2013 році будуть здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету".
У свою чергу, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження наявності нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

................
Перейти до повного тексту