- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
18.12.2013 № 3303-06/44802-12 |
ДП "Донецька залізниця" вул. Артема,
68, м. Донецьк, 83001
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі послуг навчання дорослих інших (послуг навчання машиністів залізнично-будівельних машин - 159 осіб) (оголошення № 363327 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 26.12.2012 № 139/12 (741/12)), проведеної ДП "Донецька залізниця" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у державного закладу "Золотоноська технічна школа Укрзалізниці".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 15.01.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 15.01.2013 № 3303-06/1259-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг навчання дорослих інших (послуг навчання машиністів залізнично-будівельних машин - 159 осіб) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 21.12.2012 № 3КВ/ЗПЗ.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є експертний висновок Черкаської Торгово-промислової палати від 30.12.2012 № О-761.
Так, наданий для здійснення моніторингу експертний висновок Черкаської Торгово-промислової палати від 30.12.2012 № О-761 не містить документального підтвердження інформації щодо відсутності конкуренції на ринку послуг навчання дорослих інших (послуг навчання машиністів залізнично-будівельних машин - 159 осіб).
Відповідно до вимог абзацу дванадцятого частини першої статті 39 Закону обґрунтування повинно містити, зокрема, посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником не надано вищевказаних документів, на підставі яких ним прийнято рішення та застосовано дану процедуру закупівлі.
................Перейти до повного тексту